User Tag List

Sayfa 3/6 İlkİlk 12345 ... SonSon
102 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: Turbo upgrade :) Volvo s70 t5 Auto

  1. #39
    semavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Şehir
    USA-Houston
    Mesaj
    1.663
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    75 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yeni konu acmayip buradan devam edelim o zaman...

    Benim hedefim sunlar...

    Yazilim
    Filtre kit (adam gibi hava alabilen!)
    Turbo kontr valfleri ve buji kablolari (iridyum bujileri aldim zaten)
    Son olarakta downpipe (muayene sonrasi)

    Hedef saglikli bir sekilde 270 civari...
    Biraz saygı... Dünya herkesin...
    youtube.com/c/KadirZora
    www.zoramotors.com
    https://www.facebook.com/ZoraMotorHouston

  2. #40
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Önder tecrübeli bu konuda uğraştı onun dedikleri referanstır
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  3. #41

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.389
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı palamut Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tork konvertörü bedava olsaydı dediğiniz yöntem güzel tabi
    valla 2005 den beri aynı arabayı kullanıorum. Çok denedim hiç bişey olmadı. 5000 rpm de demedim zaten. Turbonun spool devrinde yaparsan evet konvertör ü yersin.
    IN BOOST WE TRUST

  4. #42
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar kendime göre stage 1 setup ım bitti sayılır setupda kullandıklarım

    Perrin boost selenoid
    Blow off valve
    76 lık warex
    60 lık düz boru
    10mm performans buji kablosu
    bosh platinıum buji
    Defi boost
    İnnovate afr
    D1 spec oil catch tank
    kelvar mitsubihi triger kayışı
    Logosuz panjur (:

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]


    Bunlara ek olarak kapak sökülebilir ekzantirikler takılırken port polish yapılacak kelebek emme kapak şeklinde ve fmic intercooler yazılım bakalım bu specle neler alabilecegim.Dynoda otomatik oldugu için düzgün ölçüm yapılamaktadır deniyor.Denemelerle görücez bakalım.

  5. #43
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı semavi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yeni konu acmayip buradan devam edelim o zaman...

    Benim hedefim sunlar...

    Yazilim
    Filtre kit (adam gibi hava alabilen!)
    Turbo kontr valfleri ve buji kablolari (iridyum bujileri aldim zaten)
    Son olarakta downpipe (muayene sonrasi)

    Hedef saglikli bir sekilde 270 civari...
    bu yazdıklarınla araban saglıklı ise daha fazlasını bile alabilirsin

  6. #44
    palamut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla 2005 den beri aynı arabayı kullanıorum. Çok denedim hiç bişey olmadı. 5000 rpm de demedim zaten. Turbonun spool devrinde yaparsan evet konvertör ü yersin.
    garanti veriyormusun kırılmayacağına? hüseyin de 9 yıl yaparsa kırılmaz mı yani

  7. #45
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı palamut Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    garanti veriyormusun kırılmayacağına? hüseyin de 9 yıl yaparsa kırılmaz mı yani
    ben garanti veriyorum ama müdür denemeyecegime ve cevremdekilere denetmiyecegime

  8. #46
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.438
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla 2005 den beri aynı arabayı kullanıorum. Çok denedim hiç bişey olmadı. 5000 rpm de demedim zaten. Turbonun spool devrinde yaparsan evet konvertör ü yersin.
    Hangi devirde spool ediyor, hangi devirde yapmalı dediğinizi öyle ise?

    Genelde (tecrübe ettiğim) klasik otm. turbo (dizel, benzinli) araçlar spool devri civarında devri sabit tutuyor dediğiniz şekilde kalkmaya çalışırken

    Dolayısı ile bütün yük tork konvertörüne biniyor isteseniz de istemeseniz de, siz kırmamış olabilirsiniz, bu sizin şansınızdır biraz da. Başkası dener o anda veda busesini kondurabilir araç, bu da şans..

    850 T5'i vardı yıllar önce ehliyetlerimiz yeniyken arkadaşımın.. Manueldi, 2500 devir civarında bile devri denk getirip mümkün olduğunca kalktıktan sonra gaza tam anlamıyla otursak bile aktarmanın ciddi işkence çektiğini hissediyorduk Bence hiç gerek yok, yazıktır..

  9. #47
    semavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Şehir
    USA-Houston
    Mesaj
    1.663
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    75 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Olayi kapatmak acisindan yazayim....

    Benim kalkisfaki hantalliktan kastim drag kalkisi degildi. Kast ettigim sey ilk kalkislarda yada cok dusuk hizlardaki gaza olan tepkisizlikti... geartronic volvolarda bunu astilar... ama eski otomaatikler genelde boyle...
    Biraz saygı... Dünya herkesin...
    youtube.com/c/KadirZora
    www.zoramotors.com
    https://www.facebook.com/ZoraMotorHouston

  10. #48
    palamut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hayır hepsini geçtim c70 manuelde 2 kere volant koparttım şanzuman senkromeç dişli defransiyel sorunlarını saymıyorum bile otomatik şanzumanı da normal kullanım şartlarında dahil solenoidi tork konvertörü vs si bozulmayan ilk ve tek kelalperi gördüm bugüne kadar demekki işin sırrı yüke bindirmekmiş biyerlerine yeterince yağ gitmiyo demekki tork konvertörünü gerdirmeyince şanzumanın

  11. #49
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı semavi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Olayi kapatmak acisindan yazayim....

    Benim kalkisfaki hantalliktan kastim drag kalkisi degildi. Kast ettigim sey ilk kalkislarda yada cok dusuk hizlardaki gaza olan tepkisizlikti... geartronic volvolarda bunu astilar... ama eski otomaatikler genelde boyle...

    müdür araba agır ve sanzuman kalkısta cok tepkılı degıl basınc geldıkten sonra dıp gazda araba zaten telafı ediyor unu ama anı hızanmalarda dusuk devır ve hızlarda arac hantal kalıyor bunun bence en buyuk sebebi apaçhiler basıpda sanzumanı yemesın diye cunku bu arac orıjınalı bıle bızım spor klasman baktıgımız cogu aracın iki katı

  12. #50
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı palamut Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hayır hepsini geçtim c70 manuelde 2 kere volant koparttım şanzuman senkromeç dişli defransiyel sorunlarını saymıyorum bile otomatik şanzumanı da normal kullanım şartlarında dahil solenoidi tork konvertörü vs si bozulmayan ilk ve tek kelalperi gördüm bugüne kadar demekki işin sırrı yüke bindirmekmiş biyerlerine yeterince yağ gitmiyo demekki tork konvertörünü gerdirmeyince şanzumanın
    hepsini geçtim khkhkhkhk geçtin müdür birşeymi dedik simdi biz yeni basliyoruz bizde geçiçez

  13. #51

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.389
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı palamut Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hayır hepsini geçtim c70 manuelde 2 kere volant koparttım şanzuman senkromeç dişli defransiyel sorunlarını saymıyorum bile otomatik şanzumanı da normal kullanım şartlarında dahil solenoidi tork konvertörü vs si bozulmayan ilk ve tek kelalperi gördüm bugüne kadar demekki işin sırrı yüke bindirmekmiş biyerlerine yeterince yağ gitmiyo demekki tork konvertörünü gerdirmeyince şanzumanın
    ben 850 T5 de şanzımanı düşüren de gördüm. Difransiyel pimini koparanda. Ben arabamı düz vites gibi kullanıyorum. Kompresyona da sokuyorum kikdown yerine elle küçültüpde gazlıyorum. Bu ikinci volvom. Siz daha önce kırmış olabilirsiniz. Ama burada olay şanzımanı ne şekilde kullandığınız. Ya da sizden önce ne gibi darbelere maruz kaldığı. bilmem kaç bin devirde N den D ye alıp kalkmaya çalışan da bir sürü adam var. S70 T5 de tork konvertörünü dağıtan şey üzerine bindiği aşırı yüktür. Yani torktur. Üzerindeki turbo zaten 3800 den önce dolmuyor yani tork gelmiyor. Ve arabam şu anda gayet sağlıklı. Her dakika her durduğunda pull yaparsan zaten hiç bi şanzıman dayanmaz. Subarumda dogbox var o da dayanmaz.
    Sen c70 de bazı problemlerle karşılaşmış olabilirsin. Bu genelinin zayıf olduğu anlamına gelmezki Türkiyede S40 T4 üzerinde yapılmamışı ben yaptım 400 hp civarında güç aldım. Standart yürüyene dokunmadık ve sadece bir kere balata yedim.
    IN BOOST WE TRUST

  14. #52

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.389
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı eticet06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    müdür araba agır ve sanzuman kalkısta cok tepkılı degıl basınc geldıkten sonra dıp gazda araba zaten telafı ediyor unu ama anı hızanmalarda dusuk devır ve hızlarda arac hantal kalıyor bunun bence en buyuk sebebi apaçhiler basıpda sanzumanı yemesın diye cunku bu arac orıjınalı bıle bızım spor klasman baktıgımız cogu aracın iki katı
    tamamen turbodan kaynaklanan bir şey. Turbo single scroll ve büyük. Spool etmesi bayağı zaman alıyor. 2.3 lerde o problem yok. Twin scroll olsaydı aynı problem yaşanmazdı. Manual vitesi de aynı şekilde ilk gaza tepkisiz.. S40 T4 ler daha canlıdır turbo daha küçüktür. 1.9 olmasına rağmen daha erken dolar ve yürür.
    IN BOOST WE TRUST

  15. #53
    semavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Şehir
    USA-Houston
    Mesaj
    1.663
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    75 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim c70te m56 sanziman vardi...sanirim 2.0larda falan farkli... bu 2de 120leri 4te 230lari asiyordu. o arabayla 4 ay hafya iki gun sakaryaya gunu birlik gittim... otobanda 180-200 civari hizlarla ve minumum 3-4 kisi... Sanzimanla alakali en ufak sorunum olmadi tum zorlamalarimda... lpg o zaman ucuzdu ve yol parasinida paylastigimiz icin allah ne verdiyse sehir ici disi basiyordum... s70 otomatikte o kadar basinca 20litreyi asiyor

    2.3t5 manuelde inanilmaz canli degildi. Belki elektronik kelebekten kaynaklo olabilir. ira 97-98 telli kelebege sahip manuel kullanmadim hic. Ama hacim farkindan olsa gerek altlarda daha iyiydi.

    Xc70te 2.5 hacim 13t turbo var ve alt devirlerde cok keyifliydi (5ileri tabi)... ama sonrasi yok...

    Bu arafa c70 s70ten daha hafif. Yaklasik 120 kilo civari...
    Biraz saygı... Dünya herkesin...
    youtube.com/c/KadirZora
    www.zoramotors.com
    https://www.facebook.com/ZoraMotorHouston

  16. #54

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.389
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dediğim gibi tamamen turbodan kaynaklı. Haa bi de şu salak adaptif şanzımanla ve beyinle alakalı. 40-50 km performanslı kullandığın zaman bu sefer gaz kelebeği daha hızlı açılıyor.
    IN BOOST WE TRUST

  17. #55
    TechTurkey SAYGIN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    ist/ank
    Mesaj
    9.108
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Türkiyede S40 T4 üzerinde yapılmamışı ben yaptım 400 hp civarında güç aldım. Standart yürüyene dokunmadık ve sadece bir kere balata yedim.
    ne yapmıştın setup t4 e?

  18. #56
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    palamut yani önder sene 2004 lerde c70 2.0t yürütmüş hemde öyle böyle değil ankdeki en hızlı aşırı beslemeleli araclar arasında olmuş keza şuandada öyle vectrasi ile tecrübe konusunda gerçekten çok bilgili bir insan .adamin denemediği turbo denemediği setup kalmamış ama sonra opel e geçmiş ben şuandaki setupımı araştırıke bile önderin swedenspeed vs sitelerdeki yazılarını görüyorum direk

  19. #57
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.446
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Volvoda 2.0t 160hp lik makine ile 2.0 t5 225hp lik arasinda tam olarak ne fark var ?

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •