User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
27 sonuçtan 20 ile 27 arası

Konu: Supercharger / Turbo

  1. #20
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    genel dusunce olarak ble ama uygulamada bole olmadı yukarıda yazdıgım gıbı 110 derece ıat ıle bır kere bıle avans vurmadı araba...ha nerden bılıyorum...kulaklıkla dınledık bujıyı kac kere kontrol ettık...en son setup degıdımı ıcın motoru actık pıstonda hıcbısey yoktu...

    roots tipi havayı çok basınçlandıran bir kompresör değil birazda bu etki etmiştir
    körler sağırlar

  2. #21
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu ısınma sorunu sadece roots lar da m oluyor?

    Birde bu SC'lerin üzerinde kavrama gibi bir sistem oluyormuş, belli devirde dönmeye başlıyormuş... Sanırım düşük devirlerde dönüp motoru sıkmasın diye? Var mı böyle birşey? Ben mi yanılıyorum?

  3. #22

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Safak-e30 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tünay senin aracındaki etkisi nasıl SC'nin? Piston, kol vs kullanıyormusun? Tüketimin nasıl? Şu anda da ısınma sorunun var mı?
    benım aracımdakı sc asırı bır basınc uretmıyor...yazın 5.5 psi kısın 6 psi gıbı bır basınc var...ılk setupda aracımın herseyı tamamıyle orjınaldı...hıc bır sıkıntı yaratmadı..zaten bu sc nın stok ınternallerla kullanımında garantısı var....sc den kaynaklı bır problem olmayacagına daır...su an zaten basınc ve flow dusuk oldugu ıcın ben sıkıstırmayı yukselltım.(10.2 den 11 e). kolum halen stok...

    ısınma dıger postumdada belırtıgım gıbı problem deıl...ancak ben sımdı aem water methonal ınjectıon aldım...onceden 110 derece olan ıatım su an 40 dereceyı gecmıyor...bundan kazancım nedır???hem kotu bır benzıne rastlama durumunda aracım daha safe oluyor...hem de ıatım dusuk benzınım cok daha oktanlı oldugu ıcın (yaklasık 110 oktan) daha agresıf avans verebılıyorum...

  4. #23

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Safak-e30 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu ısınma sorunu sadece roots lar da m oluyor?

    Birde bu SC'lerin üzerinde kavrama gibi bir sistem oluyormuş, belli devirde dönmeye başlıyormuş... Sanırım düşük devirlerde dönüp motoru sıkmasın diye? Var mı böyle birşey? Ben mi yanılıyorum?
    sadece roots larda olmaz..genel olarak sıkısan hava ısınır ancak centrıfugal typ sclerde genelde kıtle beraber aftercooler denen havayı su ıle sogutan bır radyator sıstemı kullanılır..ve bır nebze havanın sıcaklıgı dusurulur...

  5. #24

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    roots tipi havayı çok basınçlandıran bir kompresör değil birazda bu etki etmiştir

    kesınlıle sonucta benım basıncım belırttım gıbı 5.5 6psi...1 barda durum cok farklı olur....

  6. #25
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.149
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şimdi amaç burada maksimum güç almak değilse ben SC derim. Ki benim seçimimde bu yönde olucak. Rolling king yada herkeze gider yapıcak bir araç yerine zevkli şehir içinde gazlayacak bir araba isteniyorsa SC bence daha mantıklı. Internal ve kırma sebebi yüzünden Turbo yada SC arasında kalınmasına bence gerek yok. Çünkü beni bakış açıma göre sadece aşınan parçaları (debriyaj, aks) turbo daha fazla zorlayacaktır. Yoksa enjektör benzini az yada çok verirse atmosferikte kırılır turbo yada sc de. Ama sc daha zevkli
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  7. #26

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tunay kisa zamanda teknik ve dogru konusmaya basladin aferin valla

  8. #27

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı khan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tunay kisa zamanda teknik ve dogru konusmaya basladin aferin valla
    saol abı...daha hıc bısey bıldıgım yok yaw anca kendı arabamı bıraz bılıyorum o kadar...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •