User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
25 sonuçtan 20 ile 25 arası

Konu: K04 Upgrade Yardımı

  1. #20
    63owen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    8.301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MECOO Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    250 - 300 civarı düşünürseniz k04 yeterli olur GT28 ile 300 350 arası gücleri bulabilirsiniz. Bu iş sadece turbo değiştirmeklen olmuyor, yanında bir çok ekipman daha lazım olacaktır (pompa, enjektör, intercooler, debriyaj, göstergeler (afr boost egt gibi) dp ve egzos birde map işiniz var) söylediğiniz hangi turbo olursa olsun yanında bunlarıda yapmanızı gerektirir bilginize.
    Bu reçeteden duhan abiye de bir tane yazmak gerekecek ilerde : )
    Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot

    Instagram : mehmetguliaytar

  2. #21
    anilgny - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    93
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eğer 1.2 bar üstü cont. yürüyecekseniz pompa gerekir onun haricinde gerekmez. K04 takarken s3 enjektör takmanız yararınıza olacaktır. Cooler gösterge pompa 360+hp ler için gereklidir. Araca yalnızca dp enjektör ve turboyla çok keyifli binilebilir
    US Performance

  3. #22

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    stock 1.8t agu motora gt30 ile sabah akşam 1.8bar peak 1.5 cont basıyoruz standalone beyin ve pompa benzini ile uzun süredir problem yaşamadık
    RACE WERKS

  4. #23

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.383
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tdipower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    stock 1.8t agu motora gt30 ile sabah akşam 1.8bar peak 1.5 cont basıyoruz standalone beyin ve pompa benzini ile uzun süredir problem yaşamadık
    1.8 t dayanacak diye 2.0 tfsi da dayanacak diye bişey yok. Ayrıca burada problem şanzıman. Konunun ne olduğunu okumadan araya yazmasanız keşke.
    IN BOOST WE TRUST

  5. #24
    Durango - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    İst
    Mesaj
    676
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 63owen63 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu reçeteden duhan abiye de bir tane yazmak gerekecek ilerde : )
    Önce arabanın alt yapısını iyileştiricez. K04ü en sona saklıyoruz

  6. #25

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.8 t dayanacak diye 2.0 tfsi da dayanacak diye bişey yok. Ayrıca burada problem şanzıman. Konunun ne olduğunu okumadan araya yazmasanız keşke.
    ben k04 ile şu basıncı bas bunu bas diyen arkadaşlar için yazdım. motor dayanıklılığı açısından tfsi motor da gayet rahat dayanır gt28 gt30 turbolarla üflemeye örnekleri de var zaten ama şanzıman konusuna gelirsek multitronic bence çok yüksek basınçlarda dayanmaz o ayrı mesele
    RACE WERKS

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •