User Tag List

8 sonuçtan 1 ile 8 arası

Konu: turboda basınç artırırken !!!!

  1. #1
    TYFF
    Misafir

    Talking turboda basınç artırırken !!!!

    arkdaşlar gerek elle gerek e.c.u'larla artırıoruz ama neye gore yani chip yaptırıoruz felan ama blok weya piston neyse nereye kadar dayanabilir nasıl anlayacağız ?

  2. #2
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    her arabanın limitleri var ama çok değişkenler belirli bişeyler yok açıkcası
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  3. #3
    bodoff - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    IST
    Mesaj
    283
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    307 hdi sahibisin sanırım yardımcı olayım ..
    Aracının motoru hakkında bilgi verirsen yardımcı olurum

    Ama standartlarla yani 1.6 veya 1.4 araclarda count basınc degeri 1.12 dir peak deger 1.38 tabi bu deger km ve kullanıma baglı olarak verim dususu olabilir.

    aracında manuel bir boost controller ıle veya elektronık sıstemlerle 25-30% artırma ımkanın var yani sürekli basınc degerini 1.4-1.45lere cekebilirsin ancak dfizeller zaten yeterince sıkıstırma altında calısıyor. Aşırısı için enjeksiyon cozumlere yonebilirsin...
    Traktor kullandıgını unutmassan 1.6 motorda 150 hp lere dayanabilirsin aracının omrude 1000 km yi gecmes ya beaz ya sıyah bır duman arkanda belirecektir.

    yılına baglı olarak aracının turbo markasını soylerız ne kadara kadar yuruyebilecegini buluruz.
    Fakat daha evvel denemıs bırı olarak fazla tavsıye etmıyorum.

    eger kısa bir heyecan ıstıorsan wastegate hortumunu sok sokagın basından sonuna bas aracnda ne kadar degısebılecegını gor

  4. #4
    clioGT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    ist
    Mesaj
    4.067
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sadece boost artıp, bununla birlikte de hp düşmesi mümkün müdür?
    seni unutmayacağız...


    www.hilmisenlen.com

  5. #5
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    arabanin beyni RS beyniyse neden olmasin haha

  6. #6
    vtecturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    ist
    Mesaj
    392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbo dızel performans uygulamalarını bu ısten canı yanan bırı olarak kesınlkle tavsıe etmıyorum.E320cdi aracımıza obd soketınden baganarak turbo basıncını ve yakıtı arttırdılar bellı bır guc artısı yasadık fakat ardından arka arkaya ecu arıza vermeye basladı bır sure boyle kullandık baktık motorda kesılmeler bas gosterdı.eskı halıne getırelm dedık servıste orjnal programını yuklemeye calıstılar beyın programı kabul etmedı 3500lıra verıp yenı beyın aldık.1 ay sora otobanda yolda kaldık.motor acıldı pıstonun 1 ı delınmıs 3 tanesıde catlak cıktı.servıs asırı basınc yuklemesı ve karısım duzensızlıgınden oldugunu soyledı.malıyetını soylemeyeyeım bıle.hıc tavsıye etmıyorum.

  7. #7
    XoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    21.388
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    253 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı ranthor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arabanin beyni rs beyniyse neden olmasin haha
    :d :d :d .........

  8. #8
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı vtecturbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    turbo dızel performans uygulamalarını bu ısten canı yanan bırı olarak kesınlkle tavsıe etmıyorum.E320cdi aracımıza obd soketınden baganarak turbo basıncını ve yakıtı arttırdılar bellı bır guc artısı yasadık fakat ardından arka arkaya ecu arıza vermeye basladı bır sure boyle kullandık baktık motorda kesılmeler bas gosterdı.eskı halıne getırelm dedık servıste orjnal programını yuklemeye calıstılar beyın programı kabul etmedı 3500lıra verıp yenı beyın aldık.1 ay sora otobanda yolda kaldık.motor acıldı pıstonun 1 ı delınmıs 3 tanesıde catlak cıktı.servıs asırı basınc yuklemesı ve karısım duzensızlıgınden oldugunu soyledı.malıyetını soylemeyeyeım bıle.hıc tavsıye etmıyorum.
    Enjektör işemesi dedikleri olay olmuş. Yeni tip dizeller çok yüksek basınlar ile yakıtı püskürtüyor. Devir dönerken enjektörün püskürttüğü yakıt pistonda delikler açabiliyor. Yazılım konusu ciddi iş dizellerde. Her önüne gelen yüklememeli.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •