Merhaba arkadaslar. Aracımızı turboladık ancak aklımda bir soru var. Egzoz sistemini sessiz istiyorum. Kumandalı falan düşünmüyorum. Oem susturucusu ile kullanabilir miyim? Ne gibi sorunlar çıkarabilir?
Merhaba arkadaslar. Aracımızı turboladık ancak aklımda bir soru var. Egzoz sistemini sessiz istiyorum. Kumandalı falan düşünmüyorum. Oem susturucusu ile kullanabilir miyim? Ne gibi sorunlar çıkarabilir?
91 Miata - Sold
06 Pug207 - Sold
06 Sorento
Laurel coming soon...
Diyelimki arabanız X beygir , turboladınız Y beygire yükseldi , ve turbo çıkışınıza uygun Downpip yaptınız , ortaya ufak free flow bir susturucu sona ise orjinalde Y beygir olan bir aracın son susturucusunu bulup takar iseniz pek sorun kalmaz. Lakin dikkat edilmesi gereken başka bir husus ise ; DP'den sonraki ara boru çapınız ne ise son susturucunun giriş çapı o olması lazım. Yani ara borunuz 60 mm ise orjinalde 60 mm girişli bir turbo aracın susturucusunu bulmanız lazım. Adana'da bu şekilde yapılmış bir iki araç mevcut sorunsuz gazlıyorlar.
microhatch C1 ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
1 gün önce komple 63 lük boru + son susturucuydu.
Gidişinde gözle görülür bir fark olmadı 63 lük düz boru ortasına 53 girişe sahip susturucu takınca.
Ses olarak %50 azalma var ama tabi susturucu yokken direkt 63 lükten çok iyi bir ses alıyorduk. Bu ses günlük kullanıma fazla geldiği için susturucu taktık.
Aracınızın kendi orjinal susturucusu ile kullanamazsınız atmo bir aracı turboluya çevirdiniz boşaltmada sıkıntı yaşayacaktır araç ama geniş çaplı giriş çıkışlı Oem egozlar var onlar işinizi görür 01ayk01 nickli kardeşimin dediği gibi boru çapına dikkat edilmesi gerekir aksi taktirde aracın yürüründe çok fazla etkeni olacaktır olumsuz olarak.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)