User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
35 sonuçtan 20 ile 35 arası

Konu: Dyno çıktısı..Tavsiyeler..

  1. #20
    Rstmania - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    783
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3. vites tam gazda afr ne oluyor vites ortasi ve sonunda?
    Tam dikkat etmedim ama 13.4 lerde olması lazım. Yarın tam detaylı bilgiyi veririm. Ama yorumunu bir kaç örnekle alabilirsem yarın akşama kadar merak etmem.

    Alıntı Safak-e30 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Rölanti neden okadar zengin ?
    Bu konuda MS forumlarında, sorun olmadığı söyleniyor. Araç için en düzgün rölanti durumu neyse o kalsın diyorlar. Ancak tabi 14.7 ye ne kadar yakın olursa o kadar iyi. 13-15 arasında rölanti yakalayan olmuş.
    Ford Escort RS Zetec Turbo by Egetuning Project...

  2. #21
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    3. vitesde
    3-4-5 bin devirlerinde tam gaz konumunda AFR nedir ogrenirsek iyi olucak
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  3. #22
    Ryhn
    Misafir
    ms ayarlarını ekleme şansın varmı?

  4. #23
    Rstmania - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    783
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3. vitesde
    3-4-5 bin devirlerinde tam gaz konumunda AFR nedir ogrenirsek iyi olucak
    yarın komple alıcam. bildiririm...

    Alıntı Ryhn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ms ayarlarını ekleme şansın varmı?
    5 dk ya kadar ekleyebilirim.
    Ford Escort RS Zetec Turbo by Egetuning Project...

  5. #24
    Rstmania - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    783
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ford Escort RS Zetec Turbo by Egetuning Project...

  6. #25
    Ryhn
    Misafir
    Ok dosyayı aldım hafta sonu bir arkadasımla görüşücem bakalım tavsiyeleri olucak mı.

  7. #26
    Rstmania - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    783
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Teşekkürler
    Ford Escort RS Zetec Turbo by Egetuning Project...

  8. #27
    brutal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    ank
    Mesaj
    729
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    nacizane görüşüm aracın hızlanmalarda 13 afr lerde dolaşması çok iyi gibi gelmedi bana, tabi ekonomi yapmak istiyorsan o ayrı. Aracın turbo olduğunuda düşünürsek 12 afr lere indirmen gerekiyor hızlanmalarda. Dyno çıktısı bir ölçüt olarak kullanılması zor yanında başka değerler olmayınca.

    Rölanti bırak 13.7 de kalsın hiçbir problem yok hatta sıcak yaz günlerinde faydasınıda görürsün.

    Kullandığın enjektörler 346cc @ 3bar. Projen için oldukça büyük bir enjektör seçmişsin. Tam gazda ve 6000 devir civarlarında bile neredeyse %50 duty cycle sana yeticek bir rakam. Enjektörler nekadar kullanılmış ne durumda bilmiyorum ama enjektörleri enjektörcüye götürüp bir akış testi de yaptır bence. Birim zamandaki işime miktarları aynı değil ise mutlaka ama mutlaka eşit olan bir takım temin edip ondan sonra denemelere devam et. Şu anda AFR ye baktığın zaman bile sen ortalama AFR yi görüyorsun. Yani tüm silindirlerin ortalamasını. Bu yüzden eğer bir enjektörün az işiyor ise sen diğer enjektörleri fazla işeterek dengeye getirmeye çalışmış olursun. O bir silindirdeki az işme yüzünden tüm projen çöpe gidebilir yada araçtan randıman alma şansın yok olur.
    FastCare.com.tr
    detailing & mini onarım

  9. #28
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.900
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ms dosyası değilde ,
    normal enjeksiyon ve ateşleme tablosu resmi ile devire göre wideband afr verisi yokmudur ?
    eğer tam gazda 13 afr diyorsanız gerçekten fazla vaktiniz kalmamış demektir ,yakında motora güle güle
    kaç oktan benzin kullanıyorsunuz ? ,

    birde basit bir düzenek ile hortumlu knock-vuruntu kulaklığı yapmanız gerekli ,
    belki çatır çatır vuruntu var motorda ? gerçi sesi duyardınız.

  10. #29
    Rstmania - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    783
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Testlerde bu otomotiv işiyle uğraşan bir abimizle çıkıyoruz. Ufak vuruntular varsa onu bilemem de şakır şakır vuruntumuz yok. AFR tablosu kullanmıyordum ama sanırsam kullanmak daha avantajlı olacak diye düşündüm ve megalog viewer programında olan AFR değerlerine göre VE tablosu hazırlama programını kullanıcam. (VE analyze)

    Enjektörler konusunda ben enjektörleri Miniksten aldım ve bir proje için sıfır alınıp yetmeyince satıldı dendi. Onlara bu konuda güveniyorum. Çok kullanılmış bir takım değil. Ama tabiki akış testi akılardaki şüpheleri kaldırması açısından iyi olabilir. Tavsiye için teşekkürler.
    İlk fırsatta VE tablosu kullanılan AFR tablosu ve ateşleme tablosunu ekleyeceğim. Datalogları ile birlikte.Hatta bunun yanında başka bir dyno sonucu daha koyabilirim.

    Tavsiyeler ve uarılar için teşekkürler...
    Ford Escort RS Zetec Turbo by Egetuning Project...

  11. #30
    brutal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    ank
    Mesaj
    729
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Rstmania Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Enjektörler konusunda ben enjektörleri Miniksten aldım ve bir proje için sıfır alınıp yetmeyince satıldı dendi. Onlara bu konuda güveniyorum. Çok kullanılmış bir takım değil. Ama tabiki akış testi akılardaki şüpheleri kaldırması açısından iyi olabilir. Tavsiye için teşekkürler.
    2006 model bir araca yaklaşık 20bin TL harcanarak sadece ORJİNAL parçalarla yeniden toplandı. Motor Mercedes motoru ve yağ pompasıda SIFIR alındı. Ve motoru topladıktan sonra pompa yağ basıyordu fakat itecekleri bile dolduramıyordu. Sırf yağ pompasını sökebilmek için motoru komple indirmek zorunda kaldık. Bu da bize 2 tam gün e mal oldu. Mercedes fabrikasından gelen SIFIR parça yüzünden yaşadığımız sorun kısaca böyle. Artık sizde kıssadan hisse çıkartırsınız umarım.
    FastCare.com.tr
    detailing & mini onarım

  12. #31
    Rstmania - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    783
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mesaj alındı
    Ford Escort RS Zetec Turbo by Egetuning Project...

  13. #32
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    50
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Rstmania Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Testlerde bu otomotiv işiyle uğraşan bir abimizle çıkıyoruz. Ufak vuruntular varsa onu bilemem de şakır şakır vuruntumuz yok. AFR tablosu kullanmıyordum ama sanırsam kullanmak daha avantajlı olacak diye düşündüm ve megalog viewer programında olan AFR değerlerine göre VE tablosu hazırlama programını kullanıcam. (VE analyze)

    Enjektörler konusunda ben enjektörleri Miniksten aldım ve bir proje için sıfır alınıp yetmeyince satıldı dendi. Onlara bu konuda güveniyorum. Çok kullanılmış bir takım değil. Ama tabiki akış testi akılardaki şüpheleri kaldırması açısından iyi olabilir. Tavsiye için teşekkürler.
    İlk fırsatta VE tablosu kullanılan AFR tablosu ve ateşleme tablosunu ekleyeceğim. Datalogları ile birlikte.Hatta bunun yanında başka bir dyno sonucu daha koyabilirim.

    Tavsiyeler ve uarılar için teşekkürler...
    bujileri söküp bakabilirsin en azından fikir verir size eğer buji okumayı becerirsen yoluna devam edebilirsin buji okumaya çalış..
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  14. #33
    Mustafa Birsesli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    47
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.026
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bujiler fakir
    egetuning service & performance

    DR.ECU CHIPTUNING İZMİR 05554042525

  15. #34
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çokçok çok kötü bir eyri değil heleki yeni baslayan birine göre Egzantiriklerinde Cam gears varmı ? yani ayarlanabilirmi ?

    afr yide vacum bittiği anda yani boost a geçerken 12.5 ile basla 11 psi larda ise 11.5 leri yaskalamaya çalışırsan sorunsuz kullanırsın tabiki avans değerleri düzgünse
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  16. #35
    Rstmania - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    783
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Camlar ayarsız.


    Tavsiyeler özenle dikkate alınıp denenecektir. Teşekkürler..
    Ford Escort RS Zetec Turbo by Egetuning Project...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •