User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
40 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: turbo maaliyeti

  1. #20

    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    izmir-gaziemir
    Mesaj
    845
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı merruse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maliyet hedefinize göre değişir. Eğer radikal bir güç artış hedefiniz varsa 6 bin lira da yetmez. O nedenle fiyat konuşulmadan önce ne hedeflediğinize net bir şekilde karar verip ona uygun malzemeleri seçerek işi projelendirmelisiniz. Aksi halde havanda su dövmekten öteye geçmez. Evde 4 -5 bin hesaplayıp 10 bin liraya mal edersiniz.
    bende şuanda 1.6 ies var...aracımı 180- 200 hp arası güçlere çıkarmak istiyorum..bunun bana maliyeti ne kadar olur..aracım 105k km de..sağlıklı olarak kaç km daha kullanırım..bu arada istediğim sistem sağlıklı bir sistem olmalı normal kullanıma devam etmeliyim..yılda en fazla 6000-8000 km yapıyorum...böyle biri için ne kadar bir maliyet söz konusu olur turbolamak için

  2. #21

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Turbo takan birisi cevaplasın bu konuyu. Ben cevaplarsam sizi yanıltmış olabilirim..

    Ancak teknik açıdan bakıldığında 110 dan 200 e çıkıyorsanız turbo montajından daha fazlasına ihtiyacınız var. En azından forged internale ihtiyacınız olacak demektir. Bu durumda da motor açılıp piston, kol, yataklar değişecek. Bunların sadece işçilik maliyeti bile 1000 lirayı bulur. Manifolt yaptırmazsanız ve kendi manifoltunuz turbonun flanşının kaynatılıp montajına uygunsa flanş ve basit kaynak maliyeti ile kurtulursunuz. Internal ve turbonun malzemede en az 3-4 bin lira tutar. 5 bin üzeri bir maliyeti gözönüne almanız gerek. Piggy back değilde standalone falan takacağım derseniz daha da yukarı çıkar o maliyet. Tabi bunların hepsi işini bilen ustaları bulup hatasız montaj yaptırmanız halinde. Gerçi onlarda bin liraya bu işleri yapmazlar zaten. İzmir'de bu kriterlere uyan kim var bilmiyorum.

  3. #22
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eğer içinizie sinecekse yaptığınız motora göre değişerek yapılan masraf 6 7den başlar gibi çok rahat
    körler sağırlar

  4. #23
    edo typer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben hep solerım turbo kıtı ısn ucuz kısmı. o kıt takıldıktan sonrakı ıncık boncuk aslında para tutan kısım. ornek vercek olursak; beyın, boost selenoıd,bnzın pompası,enjektor,boost egt yag basınc afr gostergelerı,bov,downpıpe,egzos. ılk su koyack yer debrıyaj. arac guclenınce tutunabılmek ıcın yuruyen aksam. kalıtelı turbo uygulamasından elde edılecek basarı detaylarda gızlıdır dıelım en bsıtınden hks mantar fıltre 100-120 dolar arası.

  5. #24

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Onun için SC daha ucuz ya zaten.. Tamam turboda olduğu gibi güç artışı olmuyor ama turboda takmanız gereken bir sürü ıncık cıncık ekipmanın maliyetinden kurtuluyorsunuz.

  6. #25
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    integra adam gibi turbolanmak için en az 6 bin koyun cebinize aşağı çıkmıyor eninde sonunda o para gidiyor..

  7. #26
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı buraek4 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende şuanda 1.6 ies var...aracımı 180- 200 hp arası güçlere çıkarmak istiyorum..bunun bana maliyeti ne kadar olur..aracım 105k km de..sağlıklı olarak kaç km daha kullanırım..bu arada istediğim sistem sağlıklı bir sistem olmalı normal kullanıma devam etmeliyim..yılda en fazla 6000-8000 km yapıyorum...böyle biri için ne kadar bir maliyet söz konusu olur turbolamak için
    180-200 için stock motor yeterli ilanlarda manifold var okan satıyo 300e geri kalan parçayı da selçuk yazmış ustayı bulmaya kalıyo gerisi yine de önerim şudur kafanızda bi rakam hesaplayın üzerine 1000tl yedeğiniz olsun en az kulaklar sağlammı egsoz boruları yeterli mi hortum kelepçe torna pompa regülaör debriyaj şu bu derken yüksek rakamlar harcıyosunuz sonradan
    ECUTECH İstanbul

  8. #27
    dgntygn
    Misafir
    kardesım sen nasılbır hava yakıt karısımı kullanıyosun bılmıyorum ama 0.9 senındedıgın gucu vermesı ıcın yanı bılmıyorum ama 3000 cc olması lazım bence ama dorudur vti kapak felan lazım oda yetmezkı aracın motorunda ne kullandınız acaba

  9. #28
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abı kafasına gore mesaj sılen kım pardon? kufurmu ettık kavgamı ettık tartıstıkmı? mıllet john benjamın gemek ıcın hususı konu acıp sabaha kadar devam edıyo bız bısı yapınca sılınıyo . hayırdır?

  10. #29
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dgntygn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardesım sen nasılbır hava yakıt karısımı kullanıyosun bılmıyorum ama 0.9 senındedıgın gucu vermesı ıcın yanı bılmıyorum ama 3000 cc olması lazım bence ama dorudur vti kapak felan lazım oda yetmezkı aracın motorunda ne kullandınız acaba
    vtı kapak lazımdır tabı haklısın. araba vtec vtı olunca kapak zaten ustunde oluyor...

  11. #30
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ayrıca motorda ne kullandıgımız lınktekı lıstede vardı.
    WISECO forged piston kit
    NIPPON RACING sleeves
    COMETIC head gasket
    EAGLE H beam rods
    KM Block guard
    TURBO XS manifold
    TIAL waste gate
    CUSTOM Fmic
    GARRET special spec turbo
    CROVER camshaft
    SKUNK2 titanium retainers
    SKUNK2 valve springs
    JG ENGINE DYNAMICS timing gear
    XS RACING radiator
    ITR oil pump
    GM map sensor
    MUGEN oil cap
    HKS radiator cap
    HKS mushroom filter
    HKS bov
    BM oil cooler
    ARP head stud
    ARP crang stud
    RC 750cc injectors
    HKS EVC 5
    MSD distribitor cap
    MSD racing coil pack
    JACKSON RACING spark plug wires
    RTP kitted P28 ECU

  12. #31
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben sildim selçuk sorun yok sohbette yapıyoruz tbaide tech kısmında olmaz
    körler sağırlar

  13. #32
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yahuı ne afrsi öyle bi turbo takarsın 1 barda 2lt motordan 500hp alırsın öyle turbo tkarsın 200hp alırsın afr vs önemli değil
    körler sağırlar

  14. #33
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yahuı ne afrsi öyle bi turbo takarsın 1 barda 2lt motordan 500hp alırsın öyle turbo tkarsın 200hp alırsın afr vs önemli değil
    yaw bı dakka arkadasım sen ne kadar anlıyorsunkı bu ıstende yorum yapıyorsun bı sanıye musade et lutfen yaa

  15. #34
    kop42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Dikmen
    Mesaj
    1.409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dgntygn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardesım sen nasılbır hava yakıt karısımı kullanıyosun bılmıyorum ama 0.9 senındedıgın gucu vermesı ıcın yanı bılmıyorum ama 3000 cc olması lazım bence ama dorudur vti kapak felan lazım oda yetmezkı aracın motorunda ne kullandınız acaba
    bısıy sorcam sıze bu arabalarda afr diye bırsey var nedır o ?
    et giren yere dert girmez.

  16. #35
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben sildim selçuk sorun yok sohbette yapıyoruz tbaide tech kısmında olmaz
    ama ben pirocek karımı gosterdım

  17. #36
    dgntygn
    Misafir
    kardesım bızde vts vardı gt22 felan yedek enjektorle 280 hp verıyordu 10 psı de sonra 1.8 krank yaptrdık bız fabrıkada taktık 340 felan geldı 10 psı de bu gucu veren s16 oldugunu ben sanmıyorum ınternette satılıklar felan var 230 , 240 felan bızım aracımız ıyıdıde pıstonları catlattı 1.8 takınca sıkıstırmayı once ayarlayamadık heralde ama yuruyordu yanı ama krankı takmadan once kı halıyle 40000 yaptı daha gomleklerınde asınma yoktu yanı

  18. #37
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dgntygn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardesım bızde vts vardı gt22 felan yedek enjektorle 280 hp verıyordu 10 psı de sonra 1.8 krank yaptrdık bız fabrıkada taktık 340 felan geldı 10 psı de bu gucu veren s16 oldugunu ben sanmıyorum ınternette satılıklar felan var 230 , 240 felan bızım aracımız ıyıdıde pıstonları catlattı 1.8 takınca sıkıstırmayı once ayarlayamadık heralde ama yuruyordu yanı ama krankı takmadan once kı halıyle 40000 yaptı daha gomleklerınde asınma yoktu yanı
    bız daha yedek enjektor teknolojısını bılmıyoruz yardımcı olurmusun benım vtecımde nasıl uygularız bunu?

  19. #38
    dgntygn
    Misafir
    arkadaslar cım-kmam lazım yarın gorusuruz kusura bakmayın kafanızı arıttım saolun

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •