497 nm. BEn buraya bittim. :)
Printable View
497 nm. BEn buraya bittim. :)
Çok güzel değerler kazasız belasız....
tork canavarına maşallah, güle güle kullanın.
maşallah tork fena.çupra ları seviyoruz.:):D
Teşekkürler arkadaşlar ama bu değerleri birde yolda ve muadil bir araçla görmek lazım.Bir inanın m3 kaldı muadil:)Yerler kurusun deneyip görelim bu tork canavarını.
2010 cupra r dsg olacakmı acaba,rüyalarımı süslüyor dsg cupra:D
Bende sc li tayyarları seviyorum:)Yada sevmiyorum:D
maşşallah abi çok güzel sonuç almışsın bakalım coolerdan sonra nasıl bir sonuç alacaksın......:):)yılan baya bi güçlendi..:):)
stage 3 yazılım sonrası dsg yamuk yapabilir :D
Alınan peak güç normal ama bir de dyno'nun grafiğini de görmek lazım. Ne kadar bir seviye continuous oluyor, nerede dolmaya başlıyor vs...
Masallah..
Tekerlekler asfalttayken isler cok deisiyo..
DYNONUN TAMAMI yokmuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
:heyoo::heyoo::heyoo::heyoo:
Barboros abi kendini yazılım konusunda çok çok geliştirdi yazılımlarıda gayet başarılı bunu bir kez daha kanıtladı.Tork gerçektende baya artmış tebrikler
Çok güzel değerler, darısı başıma:)
ben dyno eğrisini görmeden yorum yapma taraftarı değilim 4 gözle bekliyorum
hava bi açsın,şu dyno nu yolda bi deneyelim aykut, bakalım yolda nasıl bende merak ediyorum.
maşallah 497 NM tork vauw.!
Dyno grafiği eklenecek mi?
DYNO EGRisini koyarmıısınız
yoksa kalsdırıcam konuyu pls
şimdi ben bu arabayı 3 boy geçtiğime göre benim tork um 600nm mi?
evet hakan ınki unitronic (typerhakan), aykut unki barbaros şu an.
Anlık tork yerine kaç devir süresince verdiğin önemli. 497 nm torku 300 rpm vermek mi iyidir, yoksa 350 nm 'i 4000 devir boyunca mı, CZT De 300 nm ama 1000 rpm boyunca...
bastırıp resim çektirip email attırabilrisin
ben öyle yapmıştım:D
masallah gercekten
yakimseye yalancı demiyorum ama lütfen gerçekten eğriyi merak ediyorum
fanatıklık degıl yanlıs anlasılmasın sc lı typer bıraz fazla gelebılır cupraya. bırde sormak ıstedıgım bır sey var pompanın cuprada faydası hp olarak nedır???