User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
26 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 306 gti nos için piston seçimi ???

  1. #1
    ergin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    G.antep-Ankara-TRABZON
    Mesaj
    559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Exclamation 306 gti nos için piston seçimi ???

    merhaba arkadaşlar 306 gti'ımıza nos gırmeyı dusunuyoruz fakat pıston degısmesı gerekıyor bıldıgımız kadarıyla. bıze soylenen pıstonu aşırı beslemeye uygun turbo pıstonlarından yana olması ama dusuncem atmosferıge gore aşırı besleme pıstonlarda sıkıstırma oranı daha dusuk bu yuzden gunluk kullanımda guc kaybı yasarım dıye dusunyorum konu hakkında bılgılendırırsenız sevınırım. şimdıden teşekkurler..

  2. #2
    Ahmet_28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.079
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aleyküm selam
    stock motora bas gitsin.kırarsa değiştirirsin zaten
    barnak bassam olurmu ?

  3. #3
    ergin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    G.antep-Ankara-TRABZON
    Mesaj
    559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    daha guzel bı cozum yok mu ) ıkı masraf yapmasam daha ıyı olur sanırım yardımmm

  4. #4
    Ahmet_28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.079
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    stock nos basanda var.tabiki forget piston kullanmak daha mantıklı ve kollarda tabi.

    ben olsaydım motor içine girdikten sonra atmosferik yuklerdim
    barnak bassam olurmu ?

  5. #5
    melih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    İsT.
    Mesaj
    2.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Islak kullanırsan kırma riskin fazla olmaz kuruda daha yüksek olur.

  6. #6
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    306 gti ın kapağı ve contası genelde sıkıntı çıkartıyo die okumuştum biyerde ama nekadar doğrudur bilemicem

    aşırı besleme için olan pistonların sıkıştırması düşüktür üstüne nekadarda nos basarsan bas (atmosferik kullanımda) standart bi 306 gibi gidersin yine yüksek sıkıştırmalı olanlarını tercih edebilirsin sıkışık trafikde felan belki sıkıntı çıkartabilir onun içinde kalın kapak contası yada tepeli pistonu az traşlıyabilirsiniz illa forget piston alıyım dersen

    bence stock motora ıslak 50 hp lik bi nos basarsan bi sıkıntın olucağını sanmıyorum kaldıki dolduracak yer bulmak bile çok zor olmaya başladı artık

  7. #7
    ergin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    G.antep-Ankara-TRABZON
    Mesaj
    559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki bu atmosferık pıstonların sıkıştırma oranları 11.8 ve 12.2 gıbı yuksek oranlar bunların ustune nos bastıgımızda ne gıbı zarar olabılır ?

  8. #8
    -ER- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    Muğla - İstanbul
    Mesaj
    6.392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    NOS basan 306 bi kaç kişi biliyorum onlarda OEM pistonla basıyordu kırmamıştı

  9. #9
    serhat306 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Hollanda
    Mesaj
    1.083
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende bılıyorum stock nos basan kırmadılar...

  10. #10
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    AEM fic gibi bişi kullanıp ateşlemeyi retard edersen tahminimce stock motor üstüne 75-100 shot basabilirsin. Ayrıca şu anki sıkıştırması ile aynı forged piston yaptırtabilirsin.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  11. #11
    melih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    İsT.
    Mesaj
    2.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    forgetten daha iyidir benim gözümde 306 nın orginal pistonu uzun vadeli düşürsek

  12. #12
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı melih Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    forgetten daha iyidir benim gözümde 306 nın orginal pistonu uzun vadeli düşürsek
    O ne demek şimdi. Neye dayanarak daha iyi. Sen yapma bari.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  13. #13
    melih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    İsT.
    Mesaj
    2.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O ne demek şimdi. Neye dayanarak daha iyi. Sen yapma bari.
    306 da her znm orginal piston daha iyidir benim gözümde(uzun vadeli düşünürsen) zaten sıkıştırması yüksek araçın ne gerek forgete.

  14. #14
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı melih Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    306 da her znm orginal piston daha iyidir benim gözümde(uzun vadeli düşünürsen) zaten sıkıştırması yüksek araçın ne gerek forgete.
    İşte o nasıl oluyo. Forged uzun vadede sorunlumu demek. Ayrıca ne olduda orjinal daha iyi oldu onu anlayamıyorum.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  15. #15
    melih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    İsT.
    Mesaj
    2.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İşte o nasıl oluyo. Forged uzun vadede sorunlumu demek. Ayrıca ne olduda orjinal daha iyi oldu onu anlayamıyorum.
    sorunlu kanka her araça forget yarıcak diye bişe yok hele 306 motor zaten sorunlu forgettle daha sorun çıkartıyor. hele kapak taşlı ise zaten forget koyan bi kişi sadece pistonla bırakmaz bunu

  16. #16
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı melih Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sorunlu kanka her araça forget yarıcak diye bişe yok hele 306 motor zaten sorunlu forgettle daha sorun çıkartıyor. hele kapak taşlı ise zaten forget koyan bi kişi sadece pistonla bırakmaz bunu
    Peki eski arkadaşız uzatmaya gerek yok
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  17. #17
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    melih ne içtin evladım sen
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  18. #18
    melih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    İsT.
    Mesaj
    2.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EKEray Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    melih ne içtin evladım sen
    kanka ben alkol ile aramız yoktur fazla

  19. #19
    melih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    İsT.
    Mesaj
    2.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki eski arkadaşız uzatmaya gerek yok
    yok kardeşim neden birbirimizi kıralım ayıp ayıp yakışırmı hiç bize

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •