orj 83 bizim pistonlar , arkadaş 84.00 mm wiseco kullanıyormuş ..
ve e85 kullanıyormuş yakıt olarak ...
orj 83 bizim pistonlar , arkadaş 84.00 mm wiseco kullanıyormuş ..
ve e85 kullanıyormuş yakıt olarak ...
son hız olarak da 9000 redline standart s13 oranları 3.692 final ratio ve 18 jantlar la çıkan değer
1: 3.592
2: 2.057
3: 1.361
4: 1.000
5: 0.821
bunlar da s13 oranları
http://www.kabamus.com/garage/gears.html
siteyi açıp yukarıdan aşşağıya
245
40
18
0.82
3.692 yazarsanız hesap çıkıyor 5. vites için
özgün ayzsın bir sabah top speed yapıoduk
ama öle bir hız yok yani stock ca18det şanzuman la
birde öle bir beygir yok 2871 ile
adam iyi sıkıo sana arabanın sahibi bile olmayabilir![]()
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
adam arabanın sahibi. turboyu da ben yanlşış yazmışım . prescion sc6262 kullanıyormuş . 705 bhp yi oradan çıkarmış .. yazdıklarımı okursanız adam zaten sürekli şanzıman sıkıntısı çektiğni söylüyor..
anlamadım ?
güzel makina olmus ama genede türkiyede yapılamaz yedek parcadan dolayı![]()
İNSANLAR VERDİĞİNİZ DEĞER KADAR DEĞERLİDİR FAZLASI DEĞİL
orjinal sanjumanını sürekli kırıyormus sanırım okuduklarımdan öyle anladım yanılıyormuyum ?
Muhtaç olduğun kudret damarlarındaki asil kanda mevcuttur.
M.Kemal ATATÜRK
Slick takarsa kırıyormuş. Normal lastikle yada drift yaparken sorun yokmuş.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
SC 6262
ca18 det motorda
6500 de falan ancak dolar ki sadece beygir cıkartmak için yapılmış proje gibi oem cam ler ile en fazla 7500 devir dönebiliyorsun daha sonrasında boşa ceviriosun hepsini denedik gördük
yani 1000 devir arabası yapmış adam stock kapak tan bahsediyorsa
yokl eger tomei full işli bir kapak takarsa ozman 9000 dönebilir işte ozaman da bu turbo ve bu beygirler zevk verir
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
ayrıca 1 iki bişi daha ekliyeyim
s13 cok hafif bir arac
500 whp ca18det türkiyede yapılsın ciddi ciddi cogu araba yanına yaklaşamaz
ama video da da göründügü gibi adam vites atıo lag e kalıo nerdeyse 7000 e yakın tekrar güc geliyor
ki adamın kapagı da komple yapılı
işte bu yüzden dir ki SR20det in ca18det den daha fazla tercih edilmesi
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
arkadaş kendi motorunun rebuild ini komple kendisi yapmış . üst kapak ve üst kapak işlemelerini tamamen kendisi yapmış , ve üst kapak tamamen dolu ..
haltech ecu kullanıyor araç 9000 çeviriyor
ve sc6262 5500 de 2.7 bar çıkartıyormuş ca18 den ..
dediğim gibi , ben adamın avukatı değilim bana söylediklerini söylüyorum
video da bile net bir şekilde görünüyor arac 5600 den ömnce 1.5 bar basamıyor
2.7 barı nasıl oluoda 5500 de basıyor
kaldıki türkiyede bütün S13 kullanıcıları tecrübelidir ki GT25 bile 4000 den önce hareket vermior
ya sonuçta adam bizi ilgilendirmez ama bu videoları izleyip de ca18det için gaza gelmek bence mantıksız
en ideal s13 ca18det 350 hp olandır benim gözümde
farklı motor koyarsın 1000 hp yaparsın orası ayrı
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
gt25 in 4000 den önce hareket vermediğine katılmıyorum . zira biz gt2860 ile komple standart motor 3800 de 0.8 görüyoruz ki gt2860 da stock maf o kadar izin veriyor
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
sıkıştırmayı mı düşürdün
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)