User Tag List

Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon
60 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Mobne 200SX CA18DET 705 WHP - Street Legal

  1. #20

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    orj 83 bizim pistonlar , arkadaş 84.00 mm wiseco kullanıyormuş ..


    ve e85 kullanıyormuş yakıt olarak ...

  2. #21

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    son hız olarak da 9000 redline standart s13 oranları 3.692 final ratio ve 18 jantlar la çıkan değer

    1: 3.592
    2: 2.057
    3: 1.361
    4: 1.000
    5: 0.821

    bunlar da s13 oranları


    http://www.kabamus.com/garage/gears.html

    siteyi açıp yukarıdan aşşağıya

    245
    40
    18
    0.82
    3.692 yazarsanız hesap çıkıyor 5. vites için

  3. #22
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    özgün ayzsın bir sabah top speed yapıoduk

    ama öle bir hız yok yani stock ca18det şanzuman la

    birde öle bir beygir yok 2871 ile

    adam iyi sıkıo sana arabanın sahibi bile olmayabilir
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  4. #23

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    adam arabanın sahibi. turboyu da ben yanlşış yazmışım . prescion sc6262 kullanıyormuş . 705 bhp yi oradan çıkarmış .. yazdıklarımı okursanız adam zaten sürekli şanzıman sıkıntısı çektiğni söylüyor..

  5. #24
    Emir_b16a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spawn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    adam arabanın sahibi. turboyu da ben yanlşış yazmışım . prescion sc6262 kullanıyormuş . 705 bhp yi oradan çıkarmış .. yazdıklarımı okursanız adam zaten sürekli şanzıman sıkıntısı çektiğni söylüyor..
    aleni ingilizce zarflamışsın adamı
    atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.

  6. #25

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    anlamadım ?

  7. #26

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    52
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    1.938
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güzel makina olmus ama genede türkiyede yapılamaz yedek parcadan dolayı
    İNSANLAR VERDİĞİNİZ DEĞER KADAR DEĞERLİDİR FAZLASI DEĞİL

  8. #27
    gorke - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ist
    Mesaj
    2.029
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı turbo16 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    güzel makina olmus ama genede türkiyede yapılamaz yedek parcadan dolayı
    tek engel yakıt olabilir bence.
    Sakin güç...

  9. #28
    darkred - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    3.319
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    orjinal sanjumanını sürekli kırıyormus sanırım okuduklarımdan öyle anladım yanılıyormuyum ?
    Muhtaç olduğun kudret damarlarındaki asil kanda mevcuttur.
    M.Kemal ATATÜRK

  10. #29
    swalios - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    32
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    175
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı darkred Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    orjinal sanjumanını sürekli kırıyormus sanırım okuduklarımdan öyle anladım yanılıyormuyum ?
    yanılmıyorsun

  11. #30
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Slick takarsa kırıyormuş. Normal lastikle yada drift yaparken sorun yokmuş.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  12. #31

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    52
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    1.938
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gorke Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tek engel yakıt olabilir bence.
    güç yakalanır bi şekilde ama ikide birde sanzıman kırarsa olmaz diyorum
    İNSANLAR VERDİĞİNİZ DEĞER KADAR DEĞERLİDİR FAZLASI DEĞİL

  13. #32
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    SC 6262

    ca18 det motorda

    6500 de falan ancak dolar ki sadece beygir cıkartmak için yapılmış proje gibi oem cam ler ile en fazla 7500 devir dönebiliyorsun daha sonrasında boşa ceviriosun hepsini denedik gördük

    yani 1000 devir arabası yapmış adam stock kapak tan bahsediyorsa

    yokl eger tomei full işli bir kapak takarsa ozman 9000 dönebilir işte ozaman da bu turbo ve bu beygirler zevk verir
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  14. #33
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ayrıca 1 iki bişi daha ekliyeyim

    s13 cok hafif bir arac

    500 whp ca18det türkiyede yapılsın ciddi ciddi cogu araba yanına yaklaşamaz

    ama video da da göründügü gibi adam vites atıo lag e kalıo nerdeyse 7000 e yakın tekrar güc geliyor

    ki adamın kapagı da komple yapılı

    işte bu yüzden dir ki SR20det in ca18det den daha fazla tercih edilmesi
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  15. #34

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaş kendi motorunun rebuild ini komple kendisi yapmış . üst kapak ve üst kapak işlemelerini tamamen kendisi yapmış , ve üst kapak tamamen dolu ..

    haltech ecu kullanıyor araç 9000 çeviriyor

    ve sc6262 5500 de 2.7 bar çıkartıyormuş ca18 den ..

    dediğim gibi , ben adamın avukatı değilim bana söylediklerini söylüyorum

  16. #35
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    video da bile net bir şekilde görünüyor arac 5600 den ömnce 1.5 bar basamıyor

    2.7 barı nasıl oluoda 5500 de basıyor

    kaldıki türkiyede bütün S13 kullanıcıları tecrübelidir ki GT25 bile 4000 den önce hareket vermior

    ya sonuçta adam bizi ilgilendirmez ama bu videoları izleyip de ca18det için gaza gelmek bence mantıksız

    en ideal s13 ca18det 350 hp olandır benim gözümde

    farklı motor koyarsın 1000 hp yaparsın orası ayrı
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  17. #36

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gt25 in 4000 den önce hareket vermediğine katılmıyorum . zira biz gt2860 ile komple standart motor 3800 de 0.8 görüyoruz ki gt2860 da stock maf o kadar izin veriyor

  18. #37
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spawn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gt25 in 4000 den önce hareket vermediğine katılmıyorum . zira biz gt2860 ile komple standart motor 3800 de 0.8 görüyoruz ki gt2860 da stock maf o kadar izin veriyor
    yok ona katılıyorum bende

    sen pistonu koy wiseco falan ondan sonra konuşalım

    bende stock motor 28 vardı 3500 de geliodu

    yaptım 25 koydum 4000 den önce hareket yoktu
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  19. #38

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sıkıştırmayı mı düşürdün

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •