User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
25 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: K04 Turboyla 1,7 bar basmak???

  1. #1
    R_Kaptan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    48
    Şehir
    Tr
    Mesaj
    445
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    K04 Turboyla 1,7 bar basmak???

    k04 turbo ile 1,7 bar basmak + ve - lerini turbo ömrü açısından ne olur paylaşımlarınızı bekliyorum.teşekkürler..

  2. #2

    Üyelik
    Jan 2008
    Şehir
    (06)
    Mesaj
    3.324
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    k04 yerinde daha büyük bir turboyla daha az bir basınç basılsa daha mantıklı olmaz mı abicim

  3. #3

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı whıte Vtec Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    k04 turbo ile 1,7 bar basmak + ve - lerini turbo ömrü açısından ne olur paylaşımlarınızı bekliyorum.teşekkürler..
    turbonun omru kısalır o bi kere garanti...

    k04 le sağlıklı basacagın max basınc 1.4 sonrasında her an turbo gumleyebilir...

  4. #4
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pek bişey olmaz kevcupra yaklaşık 20.000km dir 2bar peak 1.6cont geziyo
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  5. #5
    F.Dogan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul // Mersin
    Mesaj
    1.207
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EKEray Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    pek bişey olmaz kevcupra yaklaşık 20.000km dir 2bar peak 1.6cont geziyo
    maşallah
    "Ve her millet, icraatına tahammül ettiği yönetimin mesuliyetine ortaktır."

  6. #6
    G_TT_I - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Driftwood
    Mesaj
    2.431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    iyi durumda yada yeni bir turbo ile basabilirsin zaten peak 1.7 olacaktır.
    normal basincla çok uzun ömürlü değil zaten, orjinalide uygun fiyatlara bulabileceğin icin sorun olmaz

  7. #7
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Daha düşük basınç daha düşük güç demektir (aynı devirde) o yüzden turbo büyük bile olsa istenen devirde elde edilecek güç aynı olucaktır
    Alıntı YuSuFJaN_K Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    k04 yerinde daha büyük bir turboyla daha az bir basınç basılsa daha mantıklı olmaz mı abicim
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  8. #8
    H22Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.331
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    basan yokmu sölesin bende merak ediyorum
    k04 ün turbo efficiency si 1.4 bar ordan sora sıcak üflüyor araç hp kaybedip tork alıyor zaten genelde yazılım firmaları k04 ü 1.5 peak 1.4 continious da bırakıyor ben custom yazılımım sahesinde 1.4-1.5-1.6-1.7-1.8-1.9 hatta 2.0 denedim 1.5 bardan sora turbo tehlikede çünkü teker dönüş çapı gibi pal dönüş çapını zorluyorsunuz ufak balans sıkıntısı ufak boşluk derken arkadan beyaz duman vs işte...
    ..::PASSATURBO1::..

  9. #9

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Bad Honnef
    Mesaj
    230
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hangi k04? k0.001/k0.015 in cok dayanicagini sanmiyorum. bassada eksoz gazini tahliye etmekte zorlanicek. illaki k04 olucaksa k4.022 filan kullanilmali.

  10. #10

    Üyelik
    Jan 2008
    Şehir
    (06)
    Mesaj
    3.324
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yavuz364 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Daha düşük basınç daha düşük güç demektir (aynı devirde) o yüzden turbo büyük bile olsa istenen devirde elde edilecek güç aynı olucaktır
    iyide abi k04 le mesela 35r ın 1 bar da verecegi güç aynı mı :S anlamadım şimdi

  11. #11
    kickboxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yavuz364 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Daha düşük basınç daha düşük güç demektir (aynı devirde) o yüzden turbo büyük bile olsa istenen devirde elde edilecek güç aynı olucaktır
    ben tam olarak anlıyamadm aynı devırde dedıgın turbonun pervanesının devrımı motor devırımı
    Olum nissan arabamı arabanın hası kralı subaru yıllardır biz yürüyomusuz

  12. #12
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tabii ki aynıdır.. büyük turboların yüksek güçler vermesinin sebebi yüksek devirlerde basınç sağlayabilmesinden dolayı güç almak için devir çevirme olayı da buradan geliyor, yüksek devirlerde aynı basınç ile çok daha yüksek güçler alıyorsun..
    Alıntı YuSuFJaN_K Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    iyide abi k04 le mesela 35r ın 1 bar da verecegi güç aynı mı :S anlamadım şimdi
    motor devri demek istedim..
    Alıntı kickboxer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben tam olarak anlıyamadm aynı devırde dedıgın turbonun pervanesının devrımı motor devırımı
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  13. #13

    Üyelik
    Jan 2008
    Şehir
    (06)
    Mesaj
    3.324
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yavuz364 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tabii ki aynıdır.. büyük turboların yüksek güçler vermesinin sebebi yüksek devirlerde basınç sağlayabilmesinden dolayı güç almak için devir çevirme olayı da buradan geliyor, yüksek devirlerde aynı basınç ile çok daha yüksek güçler alıyorsun..


    motor devri demek istedim..
    abi şimdi anlamadığım kısım boost gelene kadar tamam aynı güç ok ama 2 ayrı turbo mesela 4000 devirde aynı gücü mü verir dolduğunda

  14. #14
    !KO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    gopham city
    Mesaj
    3.585
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı YuSuFJaN_K Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi şimdi anlamadığım kısım boost gelene kadar tamam aynı güç ok ama 2 ayrı turbo mesela 4000 devirde aynı gücü mü verir dolduğunda
    http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=15168

    şu konu yardımcı olabilir gibi

    İlker G.

  15. #15

    Üyelik
    Jan 2008
    Şehir
    (06)
    Mesaj
    3.324
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı !KO Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok teşekkürler şimdi anlamış oldum

  16. #16
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yavuz364 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tabii ki aynıdır.. büyük turboların yüksek güçler vermesinin sebebi yüksek devirlerde basınç sağlayabilmesinden dolayı güç almak için devir çevirme olayı da buradan geliyor, yüksek devirlerde aynı basınç ile çok daha yüksek güçler alıyorsun..


    motor devri demek istedim..

    Yani büyük turbonun üflediği hava ile küçük turbonun birim atmosfer basıncında üflediği hava kütlesi aynı öyle mi?

    O zaman TDO4 300 cfm hava üflerken gt30 700 cfm hava üfler mesela, birim basınçta içeri daha fazla molekül sokuyorsun.

    gt30'un 14.7 psi basıncı ile k04 ün 14.7 psi arasında iki kat CFM fark vardır, büyük turbonun gücü de daha fazla hava üflemesinden gelir.

  17. #17

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gürsel manifolt atmosfer ile aynı özellikleremi sahiptir?
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  18. #18
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yok manifold daha bir sıcak iklime sahip, genellikle ekvatoryal iklim hakimdir, hava sıcaklığı 50 derece santigrat ortalamada ve kuru olur. Bitki örtüsü olarak da EGRsel Makiler vardır.

  19. #19

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    roka da varsa rakı balık yapalım bari.. Anladın sen onu...
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •