User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
34 sonuçtan 20 ile 34 arası

Konu: Turbo büyütme yardım

  1. #20
    Spook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    380cc leri 4 barda yada 440 ccleri 3 barda çalıştırmanız yeterli olacaktır k04-02x için.. Enjektör ile ilgili bir konum vardı,ordan bilgi edinebilirsiniz.

  2. #21
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu konuyu görmemiştim t3 t4 turbo ile yada güzel bi k04 turbo + yazılım pompa ile süper zewkli olur
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  3. #22
    MECOO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    TR/İST
    Mesaj
    891
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    En son nokta ve en önemlisi yazılım. Düşünün taşının ve iyi araştırın. Çıkan sonuçlar fark yaratır.

  4. #23

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    51
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    45
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spook Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    380cc leri 4 barda yada 440 ccleri 3 barda çalıştırmanız yeterli olacaktır k04-02x için.. Enjektör ile ilgili bir konum vardı,ordan bilgi edinebilirsiniz.
    sanırım bendeki regülatör 4 bar sizin tavsiyenize göre 380 cc almam doğru olacak enjektörler uzunmu yoksa kısa tipmi ?
    benzin pompamı ve rail değiştirmem gerekirmi ?

  5. #24
    Spook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    rail i değiştirmenize gerek yok,spacer kullanmanız gerekebilir.Benim açtığım konudaki linklerden aracınızın enjektör tipi ve omajını öğrenebilirsiniz.

  6. #25
    alperx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    Antalya - Polonya
    Mesaj
    544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar, manifold'u zeki kardeşim(dadaloglu) mitsubishi evo'dan çıkma çok uygun fiyata alınan sıfır ayarında TD05-16g turbo için hazırladı ve denendi şu an araç çalışıyor sorunsuz. yazılım standart tabi duruyor, hava filtresi bile şu an orjinal.

    o yuzden bu aşamadan sonra dönüş yok. K04-2xx kullanamaz yani...
    fiyat konusu önemli, kısıtlı bütçelerle öncelikle "olmazsa olmazlar" yapılıyor..

    o bakımdan değerli bilgilerinizi paylaşırken bu verdiğim bilgiler ışığında yardımcı olursanız çok memnun oluruz..

    saygılar..
    Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK

  7. #26

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    51
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    45
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spook Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    rail i değiştirmenize gerek yok,spacer kullanmanız gerekebilir.Benim açtığım konudaki linklerden aracınızın enjektör tipi ve omajını öğrenebilirsiniz.
    selam
    verdiğiniz linkte baktığımda AJL motora ait bölümde basınç regülatörünün 4 bar olduğu ama kapasite bilgisinin yazmadığını gördüm sizce kapasitesi nedir ?

    http://www.usrallyteam.com/content/t...injectors.html

  8. #27
    Spook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kısa süre içinde bakabildim,
    OEM numaranız dan 0280150462 olarak buldum bosch numaranızı ancak çok güvenilir bir kaynaktan değil.
    Bu enjektörlerinde tipi aşağıdaki gibi ;

    0280150462 247 12.0


    Yani 247cc ve ev12 formatında.

  9. #28

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    51
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    45
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spook Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kısa süre içinde bakabildim,
    OEM numaranız dan 0280150462 olarak buldum bosch numaranızı ancak çok güvenilir bir kaynaktan değil.
    Bu enjektörlerinde tipi aşağıdaki gibi ;

    0280150462 247 12.0


    Yani 247cc ve ev12 formatında.
    selam
    bende bu arada aracın üzerinden bosch numarasına baktım 280 150 447 okudum sizin tabloya göre 4 bar 210 cc ev6 gözüküyor. ev6 ve ev12 ne demek ? ben 380 cc enjektör alırken hangi özelliklerde almalıyım ? Bir marka tavsiyeniz varmı ?

  10. #29
    Spook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aracın üzerindekini baz alın mutlaka. ev6 ile ev12 enjektör tipleri uzun,tombul bir sürü tip var.
    kineticmotorsport dan yada ctsturbodan alabilirsiniz. ben oem bosch aldım. genesis filan varda pek içime sinmedi açıkcası.

  11. #30
    alperx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    Antalya - Polonya
    Mesaj
    544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tamam : ingiltereden bosch bulduk 440cc onu alacaz nasipse..
    Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK

  12. #31
    Spook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok güzel,hayırlı olsun

  13. #32

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    51
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    45
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spook Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok güzel,hayırlı olsun
    slm
    enjektörlere baktığımızda emme manifoldundana giren kısmın uzunu ve kısası var bu neye göre değişiyor hangisi daha verimli olur ? püskürtme tipi olarak hangi tipi kullansak iyi olur ?

  14. #33
    Spook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Flow testleri var enjektörlerin.Orjinal tip e en yakın olanın seçilmesini öneriyorlar.

    İşte o kısa uzunluk durumu bahsettiğim ev6 ve ev12 tipleri ile alakalı.Oem iniz neyse onu almalısınız.Çalışma empedansıda önemli.Sonra sıkıntı olmasın.

  15. #34

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    51
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    45
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spook Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Flow testleri var enjektörlerin.Orjinal tip e en yakın olanın seçilmesini öneriyorlar.

    İşte o kısa uzunluk durumu bahsettiğim ev6 ve ev12 tipleri ile alakalı.Oem iniz neyse onu almalısınız.Çalışma empedansıda önemli.Sonra sıkıntı olmasın.
    teşekkürler vermiş olduğunu bilgiler için. 440cc enjektörleri 4 bar'da çalıştırmam sorun yaratırmı 380'e göre (benzin regülatörüm 4 bar) ?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •