User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
44 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Intercooler sorusu

  1. #20
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    anlamadim neyi editliyor?
    beynin içindeki dosyayı..

  2. #21
    Spook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ahah bu muhabbet çok su kaldırır

  3. #22
    GökhanÖzkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.219
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sımdı ne takmalıyız beyler

  4. #23
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    forge tak derim powershopta var Twin oluyor beygir almasan bile! sıcaklarda arabanı korursun Twin o lduğu için saten DBW nin pisliği yüzünden geç geliyor sıkıntı yok anlayamassın yani
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  5. #24
    GökhanÖzkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.219
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    forge tak derim powershopta var Twin oluyor beygir almasan bile! sıcaklarda arabanı korursun Twin o lduğu için saten DBW nin pisliği yüzünden geç geliyor sıkıntı yok anlayamassın yani
    forge degılde uygun bı lıtere baska bı coolere tamponun onune baglasak nasıl olur??
    ılla kendı collerı durmasımı lazım kı???

  6. #25
    GökhanÖzkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.219
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    guncel beyler cewap beklıyorum...

  7. #26
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bana da bu tür birşey lazım ama hesaplamaya üşeniyorum..
    HP ye göre intercooler boyutlarını kabaca yazan bir liste yok mudur ??? tekrar tekrar hesaplamayalım.. ( öyle birşey olmaz demeyin lütfen, kabaca diyorum zaten )
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  8. #27
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.318
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    makalelelrde böyle bir konuı var
    Built to fall....

  9. #28
    mitsubishi_boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    32
    Şehir
    Sivas / Ankara
    Mesaj
    286
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fuzuli lag a gerek yok derim. Twinle de borulardan dolayı lag oluşacaktır. Yeni bir APR süper olur sanki?

  10. #29
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    apr ler büyük ortancası varmı bilmiyorum ama tek cooler bencede mantıklı
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  11. #30
    Spook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yavuz364 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bana da bu tür birşey lazım ama hesaplamaya üşeniyorum..
    HP ye göre intercooler boyutlarını kabaca yazan bir liste yok mudur ??? tekrar tekrar hesaplamayalım.. ( öyle birşey olmaz demeyin lütfen, kabaca diyorum zaten )
    Yavuz bu iş bence biraz karışık hp den ziyade turbo ile kaç bar altında ne kadar güç alınacağıda önemli.Basınc attıkca güçte artıyor doğal olarak ısıda artıyor..Mesela ben k04-023 için 7.5lt civarında bir seçim yapıyorum.stock cuprada 6lt var.ancak oem basınc altında..Ben 1.2 filan düşündüğüm için ve remap firmaları stage 2 yazılımlarda cooler büyütmeyide öneriyor.ısı hp psi üçlüsü...amaç birim alandan geçen hava kütlesini arttırmak coolerdaki.Ama bunu hp ile nasıl orantılarlar matematiksel olarak bilmiyorum.Ama tech de bi konuda ortalama hp~litre size topiği okumuştum.

  12. #31
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet ya bende yanlış yazmışım o ara kafam nerdeydi kim bilir, grafiğin HP ve motor hacmi/devir ile bağıntılı olması lazım.. ama yinede böyle bi hesaplama sitesi flan vardı sanki ..
    7-8 benim için de güzel olur o zaman..
    Alıntı Spook Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yavuz bu iş bence biraz karışık hp den ziyade turbo ile kaç bar altında ne kadar güç alınacağıda önemli.Basınc attıkca güçte artıyor doğal olarak ısıda artıyor..Mesela ben k04-023 için 7.5lt civarında bir seçim yapıyorum.stock cuprada 6lt var.ancak oem basınc altında..Ben 1.2 filan düşündüğüm için ve remap firmaları stage 2 yazılımlarda cooler büyütmeyide öneriyor.ısı hp psi üçlüsü...amaç birim alandan geçen hava kütlesini arttırmak coolerdaki.Ama bunu hp ile nasıl orantılarlar matematiksel olarak bilmiyorum.Ama tech de bi konuda ortalama hp~litre size topiği okumuştum.
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  13. #32
    Spook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yavuz364 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet ya bende yanlış yazmışım o ara kafam nerdeydi kim bilir, grafiğin HP ve motor hacmi/devir ile bağıntılı olması lazım.. ama yinede böyle bi hesaplama sitesi flan vardı sanki ..
    7-8 benim için de güzel olur o zaman..
    Tabi aynen öyle...ya siteler varda neye göre hangi kriterlere göre hesaplıyorlar bilmiyorum.Bizim işimiz kolay.Vag araçları baz alarak yapıcaz işte..
    Sende benmi gibi bir proje izliyorsan 7-8 arası gayet güzel.uzun süre araştırdım bu konuyu çünkü.

  14. #33
    coskan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    ist/yesilköy
    Mesaj
    90
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    oem vag ecusu iat okuyormu acaba
    Okuyor vag com engine modulu kanal 6

  15. #34
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gecenlerde 140 lik tsi icin fmic yapma imkanim oldu.. Oncesi ve sonrasi olarak vagcomdan intake temp. Log aldim.. Cok guzel sonuc aldik.. Detaylari uygun zamanda paylasirim.. Goruntusu de cok hos oldu performansi da.. Altlar sc sayesinde hala canli kaldi.. Tavsiye edilir,

  16. #35
    lumpenst
    Misafir
    Alıntı Spook Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yavuz bu iş bence biraz karışık hp den ziyade turbo ile kaç bar altında ne kadar güç alınacağıda önemli.Basınc attıkca güçte artıyor doğal olarak ısıda artıyor..Mesela ben k04-023 için 7.5lt civarında bir seçim yapıyorum.stock cuprada 6lt var.ancak oem basınc altında..Ben 1.2 filan düşündüğüm için ve remap firmaları stage 2 yazılımlarda cooler büyütmeyide öneriyor.ısı hp psi üçlüsü...amaç birim alandan geçen hava kütlesini arttırmak coolerdaki.Ama bunu hp ile nasıl orantılarlar matematiksel olarak bilmiyorum.Ama tech de bi konuda ortalama hp~litre size topiği okumuştum.
    hp değerine göre tahmini bir CFM bulup ordan hesaplıyorlar yani işin içinde azda olsa sallamasyon var

  17. #36
    GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Orası burası şurası
    Mesaj
    675
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gecenlerde 140 lik tsi icin fmic yapma imkanim oldu.. Oncesi ve sonrasi olarak vagcomdan intake temp. Log aldim.. Cok guzel sonuc aldik.. Detaylari uygun zamanda paylasirim.. Goruntusu de cok hos oldu performansi da.. Altlar sc sayesinde hala canli kaldi.. Tavsiye edilir,
    gidişi nasıl oldu erhan
    Stock

  18. #37
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Baya rahatladi gidisi eskisi gibi cabuk sismiyo.. Yakinda turbo buyutcez o yuzden cok yuklenmedik

  19. #38
    g_k_n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    KDZ ereğli
    Mesaj
    110
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    takılan konusunda banada bılgı werırsenız bende bılgılenırım...
    we warsa foto paylasırmısınız????

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •