User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
54 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Seat Leon Cupra [APR STAGE 4 BUILD]

  1. #1
    Jam da Joker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.590
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Seat Leon Cupra [APR STAGE 4 BUILD]

    1 aydır takip ettiğim bir konuydu nihayet sonuçlandı sayılır..
    Seatcupra.net'te Israilli birisi aracının motorunu Alabama APR ye yolladı.
    Bu proje APR nin 3. Stage 4 projesi oldu.
    İşçilikleri bir yana, parçaların yapım aşamasından sonra tek tek studioda fotoğraflanması çok hoşuma gitti. Gerçekten kaliteli bir firma.

    Araç bu :


    İlk parçalar yürüyenden :
    K&W Clubsport Coilover ve APR Rollbars






    Turbo seçimi için yorumu :

    Turbo -
    you , like most people always compare APR's 2871 to the 3071.
    if you look at normal flow maps of both turbos there is a differance , but it doesn't apply in this case.

    APR (i've seen this when i visited them) are building their own 2871's which have high A/R and some modified internals , so it is kind of a hybrid.

    when comparing APR's 2871 to a 3071 maps you will see that the 3071 will be able to flow a max of around 10-15 hp more at high revs , however it will be much more laggy , which is really an important issue when daily driving a car.
    Çoğu insan APR nin 2871 ini 3071 ile kıyaslıyor. Eğer iki turbonun flow haritalarına bakarsanız ikisinin arasındaki görünen fark uygulamaya gelince öyle değil.
    APR (gittiğimde gördüm) kendi 2871 ini oluşturuyor ve yüksek A/R ile farklı internallara sahip, yani bir çeşit hybrid bir turbo.

    3071'in haritasını 2871 ile karşılaştırdığınızda 3071 in yüksek devirlerde 10-15 beygir daha fazla üfleme kapasitesine sahip olduğunu görüceksiniz, fakat daha fazla lage sahip olucak, buda günlük kullanılan bir arabada ciddi bir problem oluşturuyor.

    Devamındaki postlarında takılıcak turbonun normal Stage 3 APR den farklı olarak hybrid bir turbo olduğundan ve komple motor içine girilecek olmasından bahsediyor. APR nin 3. Stage 4 projesi olduğunu ve öncekilerden farklı olarak bir kaç şey istediğini söylüyor.

    Stage 3 APR kitin fotoğrafı:



    • Ported and blueprinted head -

    both the head and the block are being X-rayed and scanned for any defects.
    the head then is blueprinted and go through a 5 way porting process according to CAD files that are based on the motorsport engines.

    I don't have exact flow numbers and not sure if APR are willing to share but there is a massive increase in flow through both intake and exhaust ports.

    pics will be available later on.
    İşlenmiş ve Ayrıntılı Projelendirilmiş Kapak

    Üst kapak ve blok X-rayden geçirilip hatalara karşı taranmış. Daha sonra üst kapak motorsportlarındaki motorlar gibi CAD çizim dosyalarına göre projelendirilip 5 yollu işlenmiş.

    Kesin flow değerlerine sahip olmadığını ve APR ninde bunları paylaşmak istediğini sanmadığını fakat emme ve egzoz portlarında ciddi derecede üfleme kapasitesi artışı sağlandığından bahsediyor.

    • Ferrera Valve Train -

    This is new and has not been done to in previous builds and is being done according to my request , just for the extra strength .

    this is a complete kit and should hold much higher revs than the stock valves. Although our engines are limited by other factors such as the HPFP.
    Ferrera Subaplar

    Bu parça daha önceden yapılan projelerden farklı olarak araç sahibinin isteğine göre ekstra olarak yapılmış. Sadece ekstra sağlamlık için diyor.

    Bu komple bir kit ve orjinal subaplardan öte yüksek devirlerde daha iyi olduğunu söylüyor. Ayrıca TFSI motorlarıın yüksek benzinli basınç pompası gibi parçalar tarafından limitlendirilmiş olduğundan bahsediyor.

    Fotoğrafları :





    • Schrick Camshafts -

    Those camshafts were discussed a lot in the forums but rarely used since there is no software on the market apart from APR stage 4 that makes use of the higher lift and duration.

    those are a pain to get hold of since they were of limited production and didn't sell well and so not massively produced.
    Shrick Eksantrikler

    Bu eksantrikler forumda çok tartışıldı fakat piyasada uygun bir yazılım olmadığı için çok az kullanıldı. APR nin Stage 4 kitinde ise eksantiriklerin yüksek lift ve zamanlaması yararlı şekilde kullanılabilir hale gelmiş..







    • Dynamically balanced Crank -

    The crank is being dynamically balanced (while rolling at high RPM) with the entire moving mass of the engine.

    This also includes the clutch Flywheel which is also being modded to fit the rest of the engine's moving mass.
    Dinamik olarak Dengelenmiş Krank

    Motorun tüm hareket eden kütlesiyle krank yüksek devirlerde dinamik olarak dengelenmiş .

    Aynı zamanda volanda hareket halinde motorun diğer kısımlarıyla uyumlu çalışabilmesi için elden geçmiş.

    • EGR Delete -

    The EGR is one of the largest points of flow interruption and failure in highly tuned FSI's and therefore it is being completely shaven off of the car and the software is being adapted to run without the EGR.
    EGR İptali

    Egzoz gazı resirkülasyonu, yüksek modifiyeli TFSI motorlardaki en büyük akış kesikliklerine neden olduğu için tamamen iptal edilmiş ve yazılım egr olmadan çalışıcak şekilde programlanmış.

    • Rods and Pistons -

    the block is being bored slightly to 83mm and a set of JE pistons with IE rods is being installed.

    Compression ratio is dropped only slightly (compared to my stock 9.8:1) to 9.5:1
    Kol ve Pistonlar

    IE kollarla birlikte 83 mm JE pistonlar koyulmuş ve sıkıştırma çok az düşürülmüş. Orjinal sıkıştırma 9,8:1 iken 9,5:1 olmuş.









    Those are the main things happening in the engine build. There are of-course tons of other misc items around those main parts.

    current status is that the engine is already built and I ** waiting for some pics to post from Arin@APR (btw : thanks for the amazing pics so far) , which will probably happen once H2O is finished.
    Bunlar genel olarak motora koyulan asıl parçalar. Tabiiki bu asıl parçaların yanında bir çok farklı parça var.

    Motorun yapım aşamasının bittiğini ve APR'den Arin ın fotoğrafları yollamasını beklediğini söylemiş buarada daha önceki fotoğraflar için teşekkür etmiş. Muhtemelen yeni fotoğrafların H2O festivali bitiminde geliceğinden bahsetmiş.
    unless you ride the beast
    you wouldn't understand

  2. #2
    Jam da Joker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.590
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arada mesaj atanlardan birine cevap veriyor ve şöyle bir konuşma geçiyor:

    I was just thinking that actually, what will the power band be? Arin suggests 3000rpm to redline which is pretty crazy... Where is peak torque and horsepower on the other stage 4 cars?
    Güç devir bandının nasıl olucağını ve APR den Arin ın 3000 rpm de full boost yapıcağını bununda çok çılgın bir rakam olduğunu, peak tork ve beygir değerlerinin önceki yapılan stage 4 araçlarda ne alemde olduğunu soruyor.

    There are several dynos which APR published, don't know how relevant they are to me since they are running 93 and 100 octane and i ** making tunes for pure 98 and 98+little W/M

    Power band should start at around 3200-3400 RPM and go all the way to the redline , which makes for extremly beefy powerband.

    another advantage of the 2871 compared to the k04 is that it is less torquy and the torque comes up higher in the powerband , which is a real good thing with a FWD car unless you want to spin all the way to 5th gear.
    Poko is offline Report Post Reply With Quote
    APR'nin yayınladığı bir kaç dyno sonucu var, benimkisi ile ne kadar alakalı olur bilemiyorum çünkü 93 ve 100 oktan ile yürüyorlar. Bense 98 ve 98 + Methanol için ayar yapıcam.

    Güç bandı 3200-3400 rpm arası başlar ve redline a kadar devam eder buda çok güçlü bir devir bandı demek.

    2871 in K04 e oranla diğer bir avantajı ise daha az lagli olması ve torkun yüksek devirlerde gelmesi, buda önden çeker bir araçla 5.vitese kadar sarmak istemiyorsanız iyi birşey.

    Ve APR nin yolladığı mükemmel yeni fotoğraflar :

    Blok :



    Krank :





    Üst kapak (üstten) :



    Üst kapak (alttan) :



    Egzoz Portları :





    Emme Portları :





    Üst kapağın üstten fotoğrafı (detaylı) :



    Araç Israilde motorun gelmesini bekliyor :





    Frenler :





    Arkalar :







    APR ekibi Israile gidip motor montajını bitirdikten sonraki postu :

    well , the build is almost over , APR staff is on its way back to the US and we have results.

    i will get pics later this week

    the car is currently on with 2 different files (i driven it around 80-100 miles on both today).

    the first is the race fuel file which takes the 2871R as far as it can go and left many people shocked since no one belived that this tiny turbo can make this numbers. as was shared, it makes 513WHP and it is absolutly mental to drive.
    the turbo is even more avilable than on stage 3 cars and massive power starts just after 3000rpm and goes all the way to the redline.

    the other file is the 98ron file which i have asked to make very tame and safe in relation. we don't use any addetives such as methanol and timing are not advanced to the max to allow for east adaption to weather and condition changes. also the turbo never goes above 80% duty cycle so a long life for the engine and turbo are expected with this file. this file puts out 402whp

    overall , i just drove the car around 100 miles, and i need some time to get used to it. it is absolutly mental , you just press the pedal at 3000 rpm and the car next to you suddenly is half a mile back.
    Proje nerdeyse bitti, APR ekibi Amerika dönüş yolunda ve işte sonuçlar :

    Araç iki farklı yazılıma sahip, ikisinide 80-100 mil arası kullandım.

    İlk olarak yarış benzini ile olan yazılım. 2871 i limitlerine kadar kullanan ve bir çok insanı şaşırtan, kimsenin bu küçük turbonun bu rakamları çıkarabiliceğine inanmadığı : SIKI DURUN 531 WHP ! Ve kesinlikle kullanılabilir durumda. Turbo stage 3 araçlardan çok daha iyi ve gerçek gücünü 3000 rpmden sonra redline a kadar veriyor.

    Öteki yazılım ise 98 oktan için, benim istediğim şekilde gerçekten uysal ve güvenli.
    Herhangibir katkı kullanmadık methanol gibi ve timingde limitinde değil aracın doğudaki hava değişimlerine alışması için. Ayrıca turbo %80 kapasite üzerinde çalışmıyor böylece motor ve turbo için uzun bir ömür vaad ediyor. Bu yazılımlada 402 whp alınmış.

    Genel olarak aracı 100 mil kullandım ve alışmam lazım. Gerçekten inanılmaz. 3000 rpm de gaz pedalına basıyorsunuz ve yanınızdaki araç bir anda yarım mil gerinizde kalıyor.

    Ve tabiiki bu mesajın ardından gelen diğer üyelerin mesajları :

    500whp from a 2871?

    Dream on.
    2871 den 500 beygir tekerde ? Hayal etmeye devam et.

    Ve aracın sahibinin cevabı :

    15‏ ‏people at the dyno with haltech and motec distributers to verify
    and its a dynapack , you cant cheat it.

    6 consecative pulls over 510 whp
    Dynoda bunu kanıtlicak 15 kişi vardı ve bunlara haltech ve motecin distribütörleride dahildi. Dynoda dynapack marka ve o dynoyu kandıramazsınız.

    Ardışık 6 koşuda 510 beygir üzeri tekerde alınmış.

    Bir üye APR nin Facebooktaki sayfasından alıntı yapmış ve dyno sonucunu koymuş :



    Bu duumun anormalliğini belirtmek için başka bir üyeden mesaj :

    Well, my friends 2.1 cosworth engine, 3071, motec management with all supporting modifications made mid 400bhp on the dyno (not a rolling road, an engine-out dyno, it was built by race engine specialists who work on historic F1 cars, lemans cars etc)
    Arkadaşımın 2.1 coswort motoru, 3071, motec işletme sistemi ve tüm destekleyici modifikasyonlarla ortalama 400 beygir aldı. (Silindirli tip dynoda değil direk sırf motordan ölçülen tip dynoda, yarış motorları ve F1, lemans araçlarındada çalışan kişiler tarafından yapıldı.)

    Başka birisi 2 litreden ancak 400 beygirin çıkıcağını savunmuş..

    Araç sahibinin postu :

    the dyno is a dynapack , so no crank figures only whp.
    for crank i insert a correction figure of 10% which is about right in my eyes for those cars.
    so let's say around 565hp with c16 and around 450hp with 98.

    more pics will probably be up later this week.

    as for drivability , the car suspension is not tuned yet. on 98ron it is drivable but scary on c16 it is mental and extremlly scary.

    as for traction , the car has full powerflex bushings, Peloquin's Diff, KW clubsport suspension, tires are changing this week to 255/40/18 R888's.
    Dynonun markası Dynopack, yani krank değil teker beygiri ölçüyor.
    Krank için ben %10 düzeltme payı koyuyorum buda bana göre bu araçlar için normal. Yani krankta aşşağı yukarı 565 beygir diyelim c16 yarış benzini ile. 450 beygirde 98 oktan ile.

    Daha fazla fotoğrafı muhtemelen bu hafta yüklicem.

    Sürüş için aracın süspansiyonları ayarlanmadı. 98 oktanda kullanılabilir durumda fakat c16 yakıt ile gerçekten korkutuyor.

    Yol tutuş için powerflex burçları, Peloquinin kilitli diferansiyeli, KW nin clubsport coiloverı ve lastiklerde bu hafta 255/40/18 Toyo R888 takılıcak demiş.

    Bir diğer önemli postuda bana göre açıklayıcı bir sebep olabilir :

    the 2871R APR uses is the largest variant with .86 A/R.

    still the number is up there in the sky for this turbo and on c16 it is on 100% duty cycle. what makes that power is the timing advance avilable on the c16 fuel which is not avilable on 98ron. as apr guys put it , this fuel is "magic in a can".

    the difference to 3071 with .63 A/R will be only around 10-20whp , but i would loose 400-600rpm of spool. not worth it in my eyes.

    with 3076 on this fuel i had enough fueling to make (in theory) over 600whp , but that would leave me with a laggy engine and a very bad driving experience.
    APR nin kullandığı 2871R'ın diğerlerinden farkı .86 A/R ye sahip olması.

    Rakamlar bu turboya göre çok yüksek ve c16 yakıt ile %100 kapasitede. Bu gücün oluşmasına sebep olan c16 nın verdiği avans avantajı ve bu avantaj 98 oktan ile mevcut değil. APR dekilerin söylediği gibi c16 tenekedeki sihir gibi.

    Bu benzin ile 3076 da teoriye göre 600 beygir tekerde alabilirim, fakat bu beni lagli bir motorla ve kötü bir sürüş deneyimi ile baş başa bırakıcak.


    Sonuç olarak karşımızda motorunun her parçası değişmiş, işlenmiş 2 litre bir Cupra, 512 teker beygiri ve 2871 turbo var.
    Bu bölüme yorum yapıcak tecrübeye sahip değilim.
    Gerisini Özgün , Bilal, senna, miniks, mig gibi deneyimli olanlar yorumlar
    Benden bukadar..




    Çeviri : Jam da Joker
    unless you ride the beast
    you wouldn't understand

  3. #3

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eline saglık mukemmel ceviriler ve bilgi paylasımın icin ..

  4. #4
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    k04 le 350hp gören bir motor gt28 le bence 500hp alabilir doğru kombinasyonla
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  5. #5
    Yigit-Y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    15.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    allah razı olsun ....
    İnsanlar ikiye ayrılır. İşine gelenler işine gelmeyenler olarak.
    Kendi Ahlakın için Kuran'ı oku, vatanın için Nutuk'u oku.
    Hakikatten yana olacaksan, yalnız kalmayı göze alacaksın...
    Dr.ECU

  6. #6
    yan53 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.861
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hey maşallah cupraya bak beee eline sağlık cem....

    arabayı gorunce yazıları okumadan zafer abının ay zannettım ...bu farklıymıs ama

  7. #7
    Kakus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gözlerim teşekkür butonunu aradı : ) Sohbette olmamalı bence.
    K.

  8. #8
    Yigit-Y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    15.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    konu sabitlenmeli bence çok güzeldi
    İnsanlar ikiye ayrılır. İşine gelenler işine gelmeyenler olarak.
    Kendi Ahlakın için Kuran'ı oku, vatanın için Nutuk'u oku.
    Hakikatten yana olacaksan, yalnız kalmayı göze alacaksın...
    Dr.ECU

  9. #9
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    jamdajoker e +rep verelim
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  10. #10
    Sebring - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    48
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eline saglik.

  11. #11
    DoDo_hamann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.062
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zevkle okudum, çeviri içinde ayrıca teşekkürler, çok güzel güçler, çok iyi işçilik.
    Alıntı R-Turbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Lanet Olasıca Sokak Yarışçıları...

  12. #12
    Tolga-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Türkistan
    Mesaj
    1.678
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eline sağlık cem

    apr sponsormu olmuş bu araca ne kadar harcanmış acaba
    cheap & fast = not reliable
    reliable & cheap = not fast
    fast & reliable = not cheap

  13. #13
    mertk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    1.442
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    paylasım icin tesekkürler .

  14. #14
    BaDCaT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.260
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Aklıma takılan bir soru var 2871 kac psi'da 500+whp yapmis ?

  15. #15
    Yigit-Y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    15.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Tolga-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eline sağlık cem

    apr sponsormu olmuş bu araca ne kadar harcanmış acaba
    bende rakamı merak ediyorum ...
    İnsanlar ikiye ayrılır. İşine gelenler işine gelmeyenler olarak.
    Kendi Ahlakın için Kuran'ı oku, vatanın için Nutuk'u oku.
    Hakikatten yana olacaksan, yalnız kalmayı göze alacaksın...
    Dr.ECU

  16. #16
    ufy
    Misafir
    eline diline yüreğinize sağlık harika bi paylaşım

  17. #17
    BMK TypeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    2.999
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kardeşim eline sağlık çeviri için gece gece delırttın,

  18. #18
    LAST_ZZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Zonguldak
    Mesaj
    814
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gaz kelebegı ve emme manıfoldu ıcın ıslem uygulanmısmı acaba?bu arada paylasım ıcın tesekkurler...

  19. #19
    Jam da Joker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.590
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı seko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eline saglık mukemmel ceviriler ve bilgi paylasımın icin ..
    Teşekkür ederim benim için zevkti..

    Alıntı EKEray Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    k04 le 350hp gören bir motor gt28 le bence 500hp alabilir doğru kombinasyonla
    Bro 350 HP diyosun 500 HP alır diyosun adam tekerde almış 531 WHP

    Alıntı Yigit-Y Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    allah razı olsun ....
    Sağolasın.

    Alıntı yan53 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hey maşallah cupraya bak beee eline sağlık cem....

    arabayı gorunce yazıları okumadan zafer abının ay zannettım ...bu farklıymıs ama
    Sağolasın Köksal, evet tek ortak yanları ikisininde mat siyah olması

    Alıntı Kakus Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gözlerim teşekkür butonunu aradı : ) Sohbette olmamalı bence.
    Teşekkür ederim Aşırı Beslemeye taşıdı Özgür sağolsun.

    Alıntı Sebring Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eline saglik.
    Teşekkürler..


    Alıntı DoDo_hamann Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Zevkle okudum, çeviri içinde ayrıca teşekkürler, çok güzel güçler, çok iyi işçilik.
    Bende zevkle yazdım, rica ederim gerçekten güzel işçilik yapmışlar..
    Ayrıca yeni aracında hayırlı olsun.

    Alıntı Tolga-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eline sağlık cem

    apr sponsormu olmuş bu araca ne kadar harcanmış acaba
    Sağolasın abi, valla konuda bir çok kez sorulmuş fiyat fakat bir bilgi vermiyor ama benim tahminlerime göre minimum 30K $ harcamıştır sırf motorun Israilden Alabamaya gidip ordan APR nin teknisyenleri ile Israile gelip montajının yapılması bile ürkütücü geliyor kulağa

    Alıntı mertk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    paylasım icin tesekkürler .
    Rica ederim..

    Alıntı BaDCaT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aklıma takılan bir soru var 2871 kac psi'da 500+whp yapmis ?
    Konuda basınç psi muhabbeti geçmemiş ama sorarım benimde aklıma takıldı..


    Alıntı ufy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eline diline yüreğinize sağlık harika bi paylaşım
    Teşekkür ederim sağolasın

    Alıntı BMK TypeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kardeşim eline sağlık çeviri için gece gece delırttın,
    Haha abi bize bu gece uyku yok, tek tek sayarsın artık eksantirik subap yay şapka piston kol turbo diyerekten uyursun

    Alıntı LAST_ZZ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gaz kelebegı ve emme manıfoldu ıcın ıslem uygulanmısmı acaba?bu arada paylasım ıcın tesekkurler...
    Onlarla ilgili herhangi bir bilgi yok, gaz kelebeği ve emme manifoldu orjinalde plastik ve sıkıntı çıkarabilicek parçalar ama APR de yapılmış olsa fotoğraflarını koyarlardı sanırım.. Onuda sorarım.
    unless you ride the beast
    you wouldn't understand

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •