User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
25 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: audi 1.8t başlangıç

  1. #1
    alpr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    82
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    audi 1.8t başlangıç

    audi 1.8t başlangıç
    2001 model audi 1.8t (aum motor kodlu) sahibiyim aracımı yeni aldığım için bu araca ve turbo motora çok uzağım birkaç sorum olacak cevaplarsanız çok sevinicem
    1- bu aracın turbosunun k03-s olduğunu okudum internetten 180 hp liğin turbosuymuş tek farkının yazılımsal olduğunu söylüyorlardı ne kadar doğru ve bu turbonun farkı nedir ?
    2-aracın eksoz sistemi orjinal katalizörler üzerinde komple eksoz sistemi yaptırmayı düşünüyorum kaçlık yaptırmalıyım 63 mü 70 veya 76 lık mı ? aracı günlükte kullanıyorum çok bağıran bi araca binemem (polisten dolayı) nasıl sustururum bu eksozu ve dikkat etmem gereken konular neler (sensör vs)
    3-forumda araştırıyorum ama tam olarak anlamadım bu n75 nedir tam olarak ne işe yarayacak ve nasıl temin edicem
    4-aracımda turbo büyütmeyeceğim veya intercooler takmayacağım yazılım-eksoz-kutu içi filtre bana yeter günlük kullanabileceğim sportif bi araç istiyorum bu setup için egt-wideband-boost vb. gösterge almalı mıyım bunları sürekli takip etmeli miyim böyle yüksek bi risk oluşur mu aracımda
    5-son olarak yazılımı marka bi firmadan mı almalıyım (süperchip-revo-abt vb.) yoksa bu işten anlayan mapperlara mı emanet etmeliyim aracımı fiyat-fayda nasıl olacak
    sorularım bunlar şimdiden cevaplarınız için saolun...

  2. #2

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Bad Honnef
    Mesaj
    230
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    öncelikle hayirli olsun,

    aracinizdaki k03s turbosu varmis ( bende az önce ögrendim )

    1-k03 un bi üst modeli oldugunu biliyorum, biraz daha fazla güc istiyenler, turbo bire bir uydugu icin k03 yerine k03s yada k04-001 kullanir. bu turbo ile tahmini 205-210 ps kadar alinir. ( sadece chip ile )

    2-eksoz icin benim fikrim, 63mm yeterli sanirim. ( sadece chip icin )


    3- n75 , turbo WG sini kontrol eden ventildir, orjinalde aum motorda hangi n75 kullanildi bilmiyorum ama daha tepkili turbo icin n75J kodlu ventil ile degistiriliyor.

    4- bence gereksiz.

    5- belki de duygusal düsünüyorum ama ben herzaman türk sanayisine sans verilmesi taraftariyim. ben yaptiricak olsam daha önce kendini kanitlamis türk mapperlara güvenirdim. ( beni yanlis anlama , ben chip filan satmiyorum, chip yapan tanidigimda yok. üstelik türkiye de de degilim )

  3. #3
    UnnAmeD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    TR-Ankara/Marmaris
    Mesaj
    633
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alpr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    audi 1.8t başlangıç
    2001 model audi 1.8t (aum motor kodlu) sahibiyim aracımı yeni aldığım için bu araca ve turbo motora çok uzağım birkaç sorum olacak cevaplarsanız çok sevinicem
    1- bu aracın turbosunun k03-s olduğunu okudum internetten 180 hp liğin turbosuymuş tek farkının yazılımsal olduğunu söylüyorlardı ne kadar doğru ve bu turbonun farkı nedir ?
    2-aracın eksoz sistemi orjinal katalizörler üzerinde komple eksoz sistemi yaptırmayı düşünüyorum kaçlık yaptırmalıyım 63 mü 70 veya 76 lık mı ? aracı günlükte kullanıyorum çok bağıran bi araca binemem (polisten dolayı) nasıl sustururum bu eksozu ve dikkat etmem gereken konular neler (sensör vs)
    3-forumda araştırıyorum ama tam olarak anlamadım bu n75 nedir tam olarak ne işe yarayacak ve nasıl temin edicem
    4-aracımda turbo büyütmeyeceğim veya intercooler takmayacağım yazılım-eksoz-kutu içi filtre bana yeter günlük kullanabileceğim sportif bi araç istiyorum bu setup için egt-wideband-boost vb. gösterge almalı mıyım bunları sürekli takip etmeli miyim böyle yüksek bi risk oluşur mu aracımda
    5-son olarak yazılımı marka bi firmadan mı almalıyım (süperchip-revo-abt vb.) yoksa bu işten anlayan mapperlara mı emanet etmeliyim aracımı fiyat-fayda nasıl olacak
    sorularım bunlar şimdiden cevaplarınız için saolun...
    selam ,elımden geldıgınce yardımcı olayım

    k03le k03s arasında bazı farklar var ,en onemlısı emme pervanesı farklı.yazılımsal derken neyı kastettınız anlamadım ama 1.8t dekı her motor kodunun genelde yazılımı ve bazı parcaları farklıdır zaten.

    egzoz konusunda 60mm yeterlı gelır ,ortaya bır susturucu ve sonada remus gıbı cok ses yapmayan bır susturucu secersenız ses konusunda sıkıntı yasamazsınız.

    n75 bır nevı elektronık olarak basıncı kontrol eden bır valftır,tabıkı bu kontrolu bıze bırakmaz fabrıka degerlerınde kendısı kontrol eder.turbo uzerınde wastegate'e gıden havanın mıktarını ayarlar.hatırladıgım kadarıyla 4 cesıdı vardı ve agresıf olanları J ve H harflerıyle ıfade edılenlerdı.bunlardan bırını secebılır yada bunu ıptal ederek mbc yada evc tarzı bır sıstem'e gecebılırsınız.bence n75j yada h yeterlı olur dusundugunuz setup'ta.

    standart dısına cıkılan tune ıslemlerınde bence her turlu deger kontrol edılmelıdır.egt olsun afr olsun yag basıncı yag sıcaklıgı knock vs uzar gıder ama duzgun yapılmıs ve guvenlı sınırlar ıcerısınde kalınmıs bır map'ten sonra sıze basınc gostergesı yeterlı olur bence.

    map ısı cok gorecelı bırsey.turkıyede hakkaten bu konuda cok uzmanlasmıs arkadaslar var.bı yandan 1.8t ıcın tum dunyada bırcok fırmanında hazır harıtası var.ben olsam ılk once tr'dekı mapperlarla gorusup ,sonra kalıtelı fırmaların harıtalarıyla karsılastırırdım fıyat ve performans vaadlerıne bakarak.

  4. #4
    Spook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hayırlı olsun öncelikle, Orhanın dediklerine ek olarak güzel bir ecu nuz var.map zamanı obd den tıkır tıkır halledersiniz, yanlış hatırlamıyorsam me7.1 yada me7.5 olmalı.Ben günlük olarak afr ve boost kullanıyorum yorumlama açısından fikir veriyor zaten.Ek olarak yag basınc sıcaklık ve egt de edinilebilir tabi.Extra olan herşeyi görmek o an neler oluyor göz altında tutmak oluşabilecek büyük bir problemin önüne geçmek için önemli tabiki.

  5. #5
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spook Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun öncelikle, Orhanın dediklerine ek olarak güzel bir ecu nuz var.map zamanı obd den tıkır tıkır halledersiniz, yanlış hatırlamıyorsam me7.1 yada me7.5 olmalı.Ben günlük olarak afr ve boost kullanıyorum yorumlama açısından fikir veriyor zaten.Ek olarak yag basınc sıcaklık ve egt de edinilebilir tabi.Extra olan herşeyi görmek o an neler oluyor göz altında tutmak oluşabilecek büyük bir problemin önüne geçmek için önemli tabiki.
    me7.5 beyın var ben olsam maf ı da ıptal ederım map kullanırım b kac zamanda bır dogusa 350 lıra vermekten kurtulurum

    egsoz konusundada 76 lık duz krom boru sonuna da varex takarım ıstedıgımde sessız ıstedıgımde performanslı gurul gurul gezerım

  6. #6
    Spook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Güzel bir EMS ile tadından yenmez esasında Biz yapamadık yeni projelerin önünü açalım k03s için 76mm bence çok fazla, ben k04-023 upgrade için 70mm kullanıyorum.stock olarak devam etmeyecekse ozaman işler değişir tabi.

  7. #7
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spook Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Güzel bir EMS ile tadından yenmez esasında Biz yapamadık yeni projelerin önünü açalım k03 için 76mm bence çok fazla, ben k04-023 upgrade için 70mm kullanıyorum.stock olarak devam etmeyecekse ozaman işler değişir tabi.
    me7.5 bayagı ıyı b beyın aslında Seatcupra.nette kurcalayan bayagı adam var ems ye flan ıhtıyac duymadan.76 lık utkunun arabadada var ben acıkcası cok b zararını gormedım k03 de k03s te de sorun olcagını sanmam.mk1 Cupralar zaten alayı 76 lık kullanıyor

  8. #8
    Spook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Me7x 1.8tlerde kolay mıncıklanan bir ecu dünya capında..me3.8x i araştıran biri olarak türlü ızdıraplarla devam ediyorum ama sonlanrıcam kısmetse..
    Bende utkunun aracında deneme yaptım ama hep aklımda 63-70 ile daha iyi olurmu düşüncesi kaldı.
    Benim mk1 cupra da 76mm kullanan arkadaslarımın tümü 2871R 63/82AR kullanıyorlar.
    Best exhaust no exhaust diyorlarda k03 k04 gibi setuplarda çokta büyütmek pal in limitlerini aşıp ömrünü yemekten öteye gitmiyor diye düşünüyorum.

  9. #9
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spook Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Me7x 1.8tlerde kolay mıncıklanan bir ecu dünya capında..me3.8x i araştıran biri olarak türlü ızdıraplarla devam ediyorum ama sonlanrıcam kısmetse..
    Bende utkunun aracında deneme yaptım ama hep aklımda 63-70 ile daha iyi olurmu düşüncesi kaldı.
    Benim mk1 cupra da 76mm kullanan arkadaslarımın tümü 2871R 63/82AR kullanıyorlar.
    Best exhaust no exhaust diyorlarda k03 k04 gibi setuplarda çokta büyütmek pal in limitlerini aşıp ömrünü yemekten öteye gitmiyor diye düşünüyorum.
    ben o turbo yeme ısını braz kullanıma baglıyorum.Haftada 1-2 gun cıkım gazlım aksamları gunduzlerı de sakın sakın 2k da vıtes ata ata gıderım dedın mı kanımca turbo bayagı uzun omurlu olur egsoz olmasa bıle

  10. #10
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alabiliceğin En Makbul beyin suanda Haltech Sprint 500 olur Mafinide iptal edersin istersen Beyninide iptal edersin

    *intercoolerın çok küçük ben olsam senin yerinde Ewo (7~8 litre) coolelrı takarım 200-300 devir yukarda olur ama sağlık baya iyi olur yada 200 Sx in coolerları sizinle aynı yerde onun yerine 200sxi deiştirip takabiirlirsin sanırsamo birazdaha büyük sizden

    *günlük binicem diyorsan MAfla Sewişmey öreniceksin aslında Maf için ben bir sumulatr yaptım ama daha deneme fırsatım olmadı

    * Yazılımla 200 lri sıkıntısız buluyorsun saten
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  11. #11
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Senin yerinde olsam
    k04 turbocharger
    + remap
    + k&n kutu içi filtre
    egzoz borularını 63lük devam et.
    Eğer alabilirsen 034 motorsporttan bi egzoz manifoldu çok rahatlatıyor.
    Kat iptali bence çook gerekli artık araçların yaşı aldı gidiyor
    günlük sıkıntısız 225 hp garanti rahat rahatta kullanırsın
    n75 istersen benim elimde olacaktı bitane verebilirim
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  12. #12
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alpr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    audi 1.8t başlangıç
    2001 model audi 1.8t (aum motor kodlu) sahibiyim aracımı yeni aldığım için bu araca ve turbo motora çok uzağım birkaç sorum olacak cevaplarsanız çok sevinicem
    1- bu aracın turbosunun k03-s olduğunu okudum internetten 180 hp liğin turbosuymuş tek farkının yazılımsal olduğunu söylüyorlardı ne kadar doğru ve bu turbonun farkı nedir ?
    2-aracın eksoz sistemi orjinal katalizörler üzerinde komple eksoz sistemi yaptırmayı düşünüyorum kaçlık yaptırmalıyım 63 mü 70 veya 76 lık mı ? aracı günlükte kullanıyorum çok bağıran bi araca binemem (polisten dolayı) nasıl sustururum bu eksozu ve dikkat etmem gereken konular neler (sensör vs)
    3-forumda araştırıyorum ama tam olarak anlamadım bu n75 nedir tam olarak ne işe yarayacak ve nasıl temin edicem
    4-aracımda turbo büyütmeyeceğim veya intercooler takmayacağım yazılım-eksoz-kutu içi filtre bana yeter günlük kullanabileceğim sportif bi araç istiyorum bu setup için egt-wideband-boost vb. gösterge almalı mıyım bunları sürekli takip etmeli miyim böyle yüksek bi risk oluşur mu aracımda
    5-son olarak yazılımı marka bi firmadan mı almalıyım (süperchip-revo-abt vb.) yoksa bu işten anlayan mapperlara mı emanet etmeliyim aracımı fiyat-fayda nasıl olacak
    sorularım bunlar şimdiden cevaplarınız için saolun...
    selamlar öncelikle aracınız hayırlı olsun.. güzel bi tercih yapmışsınız.. sorulara şöyle cevap vereyim bende bildigim kadarıyla umarım yardımım olabilir

    1- turbonuz vag grubunun tamamının 1.8T motorlarında kullanılan turbolardan farklı olarak 180 hplik versiyonun turbosuymuş.. yani k03-s turbolu olan araç fabrika cıkışı 180 hpdir ( leon top-sportla ayın).. orjinal k03ten farkı emme pervanesinin büyük olmasıdır diye biliyorum..

    2- adanada polislerle başımız belada oldugu için cok fazla kullanılan bi sistem var qtp sistemi.. mantık şöyle.. orjinal olarak turbonun cıkışından başlayan egzoz yerine downpipe yapılıyor.. downpipe bitimine qtp denen elektrikli sistem yerleştiriliyor.. sonrasında arkaya kadar devam eden egzoz sistemini ellemenize bile gerek kalmıyor.. araç içerisinden dügmeyle kontrol edip tamamen orjinal bi sese kavuşabilirsiniz.. acık konumdada cok hoş bir ses veriyor.. daha detaylı bilgi isterseniz yardımcı olurum yine

    3- n75 valfi aracınızın üstünde zaten fabrikasyon olarak olan bi parça.. yazılım sonrasında oluşacak yüksek basıncın arabaya zarar vermesi gibi bi durum söz konusu olursa korumaya alıyor.. hatta agresif yazılım yapmak isteyen bazı vatandaşlar bu valfi iptal ediyorlar basınç acmak için.. bunu en iyi yazılımı yapacak olan kişi bilebilir

    4- turbo ve intercooler upgrade işlerine girmeyecekseniz yazılım filtre egzoz 3lüsüyle aracınızın 225 hpye ulaşması mümkün.. böyle bi setupta bu gücü veren bi kaç araç gördüm bi tanesi de adanada olmak üzere egt-wideband ve boost göstergelerinin yararları var tabiki.. mesela yazılımla beraber aracınızın afr degeri deişecek ve güzel bi ayar yapılmadan tatminkar düzeyde yürümeyecek.. unutmayın düzgün afr 5-6 beygir oynatıyor bazen.. boost cok büyük bi gereklilik deil gibi.. ama ters bir durumda basınç saatindeki hareket size büyük bi uyarıcı olabiliyor.. yani bi sorunu önceden fark etmenizi ve büyümemesini saglıyor egt ise yazılım ve egzoz yapılmış bi araçta bana göre şart.. sıcaklık degerlerini görmelisiniz kesinlikle.. ve ek olarak dedigim egzoz sistemini yaptıracaksanız eger mutlaka sargıyla sarın onu bi güzel intercooler düşünmüyorum demişsiniz ama yazılımlı araçta turbo saglıgı acısından bence şart.. bunun detayını isterseniz de yardımcı olurum yine..

    5- yazılım tabiki göreceli bi kavram herkes farklı birini tavsiye eder herkes kendi tanıdıgından memnun kalmıştır.. ben burda fanatizm yapmak istemiyorum ama dünyada vag grubu motorlarda kendini ispatlamış BARBAROS BAYRAK bu aracın yazılımını yapmalıdır bence.. şöyle söyleyim.. başka bi şehirdeki aracın yazılımını yapıpta mükemmel afr degerini tutturmak herkesin yapabilecegi bi iş değildir.. aracı görmeden bilmeden hemde.. fiyatını burda yazmayim ben.. barbaros abiye gidecek olursanız eger ama fiyatını sizle paylaşır oraya da yönlendiririm sizi.. kafanız rahat eder emin olabilirsiniz

    yardımcı olabilecegim bi durum olursa eger memnuniyetle yardım ederim.. tekrardan hayırlı olsun

  13. #13

    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    35
    Şehir
    İzmir l Bornova...
    Mesaj
    752
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dou, selam.
    yanlış anlamada 235 hp "yazılım-filtre-egzos" kombinasyonuyla çok iyimser bir rakam geldi bana.
    pompa benzinimiydi, hangi dynoydu.?
    üst devirlerde basınç ne alemdeydi.
    Alıntı Mfactory Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Torque = Acceleration. Torque is your best friend.

  14. #14
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Renç selam

    dostum inan çok fazla bilgim yok araçla ilgili sadece duyum almıştım ben öyle tabiki fazlaca da söylenmiş olabilir

    yalnız 1.8T 180 hp stock araçlar yazılımla 210 hp falan alıyosa eger (revo gibi bi yazılım mesela) filtre egzoz ve agresif yazılım destegiyle 225 hp falan alabilir gibi geliyor bana.. ben 235 yanlış yazmışım 225 olacaktı o

    ki revonun cok limitlerde yazılımları olmadıgını varsayarsak eğer iyi yapılacak custom bir yazılımla birlikte filtre egzoz kombinasyonuyla beraber 225 hp hayal değildir bence

  15. #15
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.690
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    146 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    18 psi da tamamiyle stock halde 201 hp aliniyor unitronic yazilimi ile

    UNITRONIC STAGE 1+ 201HP / 220LB-TQ

    "Performance Software Precisely Engineered to Run 18psi of Boost on a Completely Stock Car."
    Intercity Istanbul Park
    Caterham Türkiye
    OMP Türkiye
    Pist Günleri
    Intercity Endurance Cup
    Intercity Clio Cup
    Intercity Megane Cup
    Intercity Caterham Cup

  16. #16
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ef186 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    18 psi da tamamiyle stock halde 201 hp aliniyor unitronic yazilimi ile

    UNITRONIC STAGE 1+ 201HP / 220LB-TQ

    "Performance Software Precisely Engineered to Run 18psi of Boost on a Completely Stock Car."
    Stock turbo stock motor 1.5 barda 210 hp falan cok rahat alınıyo o zaman

  17. #17

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Bad Honnef
    Mesaj
    230
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    stock turboyla nasil 1.5 bar basican hocam? o turbo onu bassa bile nekadar süre basar. hadi turboyu gözden cikarip bastin digelim, cok sicak üfliyecek, turbo radyotörü basilan havayi sogutmaya yetmiyecek. 1.2 bar k03s in siniri dige okudum hep, oda yaklasik 210+ gibi bisey olur.

  18. #18
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    K03 zaten 1.5 barı peak olarak bastığı için çok sorun olmuyor.. ben çook uzun bi süre o şekilde kullandım hala da taş gibi turbo..
    hepsi doğru ama yorumlar çok tutarsız olmuş soruyu soran arkadaş için.. çok kişisel bi konu aslında, herkes nasıl istiyosa öyle yapar alt devir mi üst devir mi, 200hp mi 250hp mi ..
    ancak bi yerde K04 setupı yazılmış ve 225hpler denmiş.. K04 yapınca 300e kadar yol var.. günlük için de 260hp güzel olur

    Alıntı semihx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    stock turboyla nasil 1.5 bar basican hocam? o turbo onu bassa bile nekadar süre basar. hadi turboyu gözden cikarip bastin digelim, cok sicak üfliyecek, turbo radyotörü basilan havayi sogutmaya yetmiyecek. 1.2 bar k03s in siniri dige okudum hep, oda yaklasik 210+ gibi bisey olur.
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  19. #19

    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    35
    Şehir
    İzmir l Bornova...
    Mesaj
    752
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu dediği işlemleri yapan arkadaşlarımız redline'a kadar kaç psi cont. yürüyorlar.
    devir yükseldikçe basınç tutabiliyormu k03 yada k03s ?
    Alıntı Mfactory Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Torque = Acceleration. Torque is your best friend.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •