User Tag List

Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon
61 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Nos problemi? dizelde...

  1. #20
    cem06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    06
    Mesaj
    1.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı akdeniz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    .35 memenin çapımı? daha yeni taktığımdan o kadar bilgim yok. zaten 30-40hp arası bana yeter. wet dizelde nasıl yapabilirimki. motor inanılmaz komplike bir motor. bir şey takıp sökmek zor. biz sağlıklı taktık ama 3-4saat uğraştırdı bizi.

    bu durumda tornacıya gidip bana şunun aynısını ancak bu deliği .31mmlik olanını yaparmısın mı diyecem?
    evet jetin icindeki deligin capı ama olcusu inch 0.035" 0.889mm

  2. #21
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tornacının öyle birşey yapabilmesi imkansıza ramak kaladır yada öyle bir tornacıyı bulursanız haber verin iş yaptırayım
    İstanbulda isteyen varsa bende o tür ince uçlar ve torna var, beraber yapalım, yada gelin tornada kendiniz yapın her türlü yardımcı olmaya çalışırım..
    Alıntı akdeniz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    .35 memenin çapımı? daha yeni taktığımdan o kadar bilgim yok. zaten 30-40hp arası bana yeter. wet dizelde nasıl yapabilirimki. motor inanılmaz komplike bir motor. bir şey takıp sökmek zor. biz sağlıklı taktık ama 3-4saat uğraştırdı bizi.

    bu durumda tornacıya gidip bana şunun aynısını ancak bu deliği .31mmlik olanını yaparmısın mı diyecem?
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  3. #22
    cem06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    06
    Mesaj
    1.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ank.da var yapan istenilen olcude yapıyor ustunde bitek nx logosu yok

  4. #23
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende konu açmayayım sorayım ist anadolu yakasında nos-nx-zex artık nerde kitini bulurum ve montajını yaptırırım?
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  5. #24
    akdeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    140
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cem06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet jetin icindeki deligin capı ama olcusu inch 0.035" 0.889mm
    sağolasın cem kardeş sende epey tecrube varmış. tabi tornacıda 0,035"=0,889mm olunca 0,031"=0,787mm oluyor. tornacının milimetrenin binde birini çalışması imkansız ama 0,7 ile 0,8mm arasını yapabilse bana yeter heralde. zaten okadarınıda yapmaları gerekiyor çünkü tornacı demek vida civata perçin somun vs demek. e bunlarda hep milimetrik işler.

    birde bu çap az düşmesine rağmen verdiği güç epey düşüyor. bunda orantısızlıkmı var? yani çap yarıya düşse elde ettiğimiz güç te yarıya düşmezmi?
    N2O4-spec

  6. #25
    cem06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    06
    Mesaj
    1.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aralarında herhangi bir orantı yok biton seyee baglı alacagın guc ornegin farklı markaların aynı olcudeki jetler bile farklı gucler veriyor. selenoide, benzin basıncına vs. bicok etkene gore degisiyor. or x aracında 35n/18f=50hp ise y aracında 35n/21f=50hp oluyor.


    DynoTune Dry Kit HP numbers based on 950 PSI

    Single Dry Jetting DynoTune Kit
    50 BHP = .032
    75 BHP = .042
    100 BHP = .048

    Dual Dry Shot Jetting
    50 RWHP = .026
    75 RWHP = .032
    100 RWHP = .036

    NOS jetting 5177 kit DRY FLYWHEEL RATED 900-1000psi rated
    Dual jets
    75HP = 28N
    85HP = 30N
    100HP = 32N

    NOS jetting 5168 kit wet for LS1 RWHP RATED 900-1000psi rated
    single jet plate system
    75HP = 41N 28F
    100HP = 51N 31F
    125HP = 55N 35F
    150HP = 63N 38F

    NX Ls1 jetting list from NX website RWHP RATED....GM Stg.1 EFI system, part number 20920

    Single jet
    50HP = 35N 18F
    75HP = 41N 22F
    100HP = 52N 28F
    150HP = 62N 33F

    Ny-trex baseline calculations at 900 psi
    EFI Single Wet Nozzle
    HP -- 40 psi N/F -- 45 psi N/F -- 50 psi N/F -- 60 psi N/F
    50 ------- 35/21 ------ 35/20 ------ 35/18 ------ 35/16
    75 ------- 41/26 ------ 41/24 ------ 41/20 ------ 41/18
    100 ------ 52/31 ------ 52/28 ------ 52/26 ------ 52/24
    125 ------ 57/33 ------ 57/32 ------ 57/31 ------ 57/28
    150 ------ 62/36 ------ 62/35 ------ 62/34 ------ 62/32

    Carburetor Single Plate
    HP -- 6.5 psi N/F -- 6.0 psi N/F -- 10 psi N/F
    50 -------- 36/33 ------- 36/31 ------ 36/28
    75 -------- 44/40 ------- 44/38 ------ 44/36
    100 ------- 52/46 ------- 52/44 ------ 52/41
    125 ------- 57/52 ------- 57/48 ------ 57/46
    150 ------- 62/57 ------- 62/54 ------ 62/52

    Direct Port
    HP -- 6.5 psi N/F -- 10 psi N/F -- 45 psi N/F
    100 ------- 26/24 ------ 26/21 ------- 26/14
    125 ------- 28/26 ------ 28/22 ------- 28/16
    150 ------- 31/28 ------ 31/24 ------- 31/18

    TNT wet kit for power ring RWHP RATED 900psi bottle 60psi fuel -6an feed
    dual jets
    100HP = 35N 22F
    150HP = 42N 25F
    200HP = 51N 28F
    250HP = 55N 31F
    300HP = 63N 35F
    350HP = 67N 39F

    ZEX
    EFI WET SYSTEM HP JET CHART optimum nitrous bottle pressure is 900-1000 psi
    HP ------- 4 CYL FUEL / N2O -- 6 CYL FUEL / N2O -- 8 CYL FUEL / N2O
    55 HP ------------ 17 / 32 ------------- 17 / 32 ---------- 19 / 32
    65 HP ------------ 19 / 36 -------------- 19 / 36 ---------- 21 / 36
    75 HP ------------ 21 / 40 ------------- 21 / 40 ----------- 26 / 40
    100 HP ----------- 26 / 46 ------------- 26 / 46 ----------- 30 / 46
    125 HP ----------- 30 / 54 ------------- 30 / 54 ----------- 34 / 54
    150 HP ----------- 38 / 67 ------------- 38 / 67 ----------- 38 / 67
    175 HP ----------- 43 / 83 ------------- 43 / 83 ----------- 43 / 83

  7. #26
    akdeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    140
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki dizelde nosu wete çevirme işi nasıl olacak? zex kitinin beyni wete çevirmek için müsait. extra bir parça gerekiyormu bilmiyorum tabi?
    N2O4-spec

  8. #27
    cem06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    06
    Mesaj
    1.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benzin selenoidi bulsan yaparsin

  9. #28
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sen motora fazla hava sokuyorsun ama ortada yakıt yok.. Saçmalaması normal yani..

    Önce yakıt Sonra hava
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  10. #29
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki maftan önce versek nosu ??? motora giren hava miktarı artmış olur hem de motor algıladığı için fazla benzin verir ??
    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen motora fazla hava sokuyorsun ama ortada yakıt yok.. Saçmalaması normal yani..

    Önce yakıt Sonra hava
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  11. #30
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    NOS mümkün mertebe motora yakın basılması gerekirki ısınmadan girsin içeri..

    MAFdan once basılan nosun ısısı %50 kadar yükselir motora girene kadar.. buda istenmez.

    ben bu arkadaşla telefonda konuştuğumdada dedim ya yazılımla full throttle mapi nosa gor edüzenlicez yada nos butonu bi afc yi tetiklicek yakıtınıda arttıracak veyahut ıslak basıcaksın..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  12. #31
    akdeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    140
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    NOS mümkün mertebe motora yakın basılması gerekirki ısınmadan girsin içeri..

    MAFdan once basılan nosun ısısı %50 kadar yükselir motora girene kadar.. buda istenmez.

    ben bu arkadaşla telefonda konuştuğumdada dedim ya yazılımla full throttle mapi nosa gor edüzenlicez yada nos butonu bi afc yi tetiklicek yakıtınıda arttıracak veyahut ıslak basıcaksın..
    mehmet bey sizin bayiniz ile görüşmüştüm herşeyden önce. pm atıyorum. tam gaz mapi nosa göre yapabiliriz yada nosu 3500den önce açamıyorum zaten otobandada 130 la giderken devir 3bini gösteriyor. 4500de kırmızıya, 5000dede kesiciye giriyor. yani 3500den önce nossuz map, 3500den sonrasını nosa göre map de yapılabilir mi?
    N2O4-spec

  13. #32
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pm le yazdığım gibi ben poloda nosun mazotunu bi piggybackle bastırıyorum.. sende bu tarz bi modül takarsan nos selenoidi çekmeden 0.5 sn öncesinden modül yakıtı açar üstüne nos gelir..

    en temiz uygulama bu..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  14. #33
    akdeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    140
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kırmızı ok= turbodan intercoolera giden sıcak hava
    mavi ok= intercoolerdan motora giden soğumuş hava
    mavi kalp= nosu verdiğim yer
    kırmızı daire= gaz kelebeği
    kırmızı dikdörtgen= emme manifoldunun bulunduğu yer.,

    mübarek motoru öyle doldurmuşlarki zexin beynini takacak yer bulamadık. kelepçelerle sabitleyebildik anca..

    nos jet'te de aynı problemi yaşadım. jeti gaz kelebeğinden önce takacak yer yok. intercoolerdan direk kauçuk hortum çıkıyor ve gaz kelebeğine gidiyor. kauçuk hortumun üzerine takamayacağımızdan bizde intercoolerın üzerine çıkış noktasının olduğu yere, kauçuk hortumun takıldığı yerin hemen yanına taktık jeti. anca orda plastik aksam bulabildik. istediğimiz zaman söküp çıkarabileceğimiz bir sistem yaptık. gaz kelebeğindende 15cm uzakta olmuşoldu. ama bu gaz kelebeğinden motora zannedersem bi 80cm daha gidiyor. bu birazda işime geliyor en azından orda nos ile hava birbirine daha çok karışarak motora gidiyordur. tabi nosta ısınıyordur bu arada.




    N2O4-spec

  15. #34
    akdeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    140
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ilk deneme çipli siyah 206 denk geldi. çizik attım
    2. deneme : passat 130hp dizel. 3. ve 4. viteste ben öndeyim 5te nosu açmadığım için bıraktım.
    3. deneme : siyah corsa dizel çipli. 4. vitesin sonunda 5-10 boy fark.
    N2O4-spec

  16. #35
    nuxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    44
    Şehir
    sakarya
    Mesaj
    151
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ilginç...

    bolt on işi yatarsa bu nos olayı beni çok çesaretlendirdi...

    merakla takip ediyorum
    çatlasın replikalarım ...


    http://www.vimeo.com/nuxi/videos

  17. #36
    YEY® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.490
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Emeğin takdire şayan fakat bunu değecek altyapısı olan bir hızlı doğan bir araca uygularsan gerçekten yürüyen bir araca sahip olabilirsin Sonuçta altındaki araç az buz para değil type-r cooper s parasına alınan 36-37 liralık fiesta tdci.Amacı tamamen ekonomi..

  18. #37
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kuru nos mu oluyordu acep?
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  19. #38
    akdeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    140
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ilk deneme çipli siyah 206 denk geldi. çizik attım
    2. deneme : passat 130hp dizel. 3. ve 4. viteste ben öndeyim 5te nosu açmadığım için bıraktım.
    3. deneme : siyah corsa dizel çipli. 4. vitesin sonunda 5-10 boy fark.
    4. deneme: beyaz mersedes c180k 2011model (156hp 0-100:9.9sn otomatik 1500kg) 1 3.4. vites 1-2 boy fark.

    yahu adam daha poşetleri sökmemişti mersodan yanındada artık nişanlısımı eşimi ne vardı hava atim derken yüzükten olmadıysa iyidir
    N2O4-spec

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •