basınç ve istenen güçleri göz önüne alınca oem turbolardan uygun bir aday volvo 850 2.3 T5 lerde bulunan TD04HL-16T turbo var..
0.5 - 0.6 barda 180-200 hp gibi gücü verimli bir aralıkta üretebilecek gibi gözüküyor.. ama bu internal wastegate li..
basınç ve istenen güçleri göz önüne alınca oem turbolardan uygun bir aday volvo 850 2.3 T5 lerde bulunan TD04HL-16T turbo var..
0.5 - 0.6 barda 180-200 hp gibi gücü verimli bir aralıkta üretebilecek gibi gözüküyor.. ama bu internal wastegate li..
Daily use bozulmasın istiyorsun sanırım, hem de ekonomi
Benim şu anki setup ile 4000 öncesi motorda kimse yok zaten, 6000'de de bitiyor. Ben onun için biraz daha erken gelmesini istiyorum 3000 gibi, k16 nın fiat 1.9 dizellerinde çıkan bir turbosu var, onu aldım. Bakalım ufak birşey baya, haritasına falan baktık istediğimi yapacak gibi duruyor ama 0.5'i görmeden bilemiyorum tabi![]()
yusuf al bunu bak keyfinehttp://www.turbokits.com/civic_turbo_kits.html
aslında cruise giderken 3000 leri geçmiyorsun zaten şehir içinde. bence 3000-3500 lerde gelmeye başlaması iyi olur. zaten geriye 3500 evir kalıyor.
MTM-PROSTOCK GARAGE
Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
Daha önceden turbolanmış civic sport motorları vtec2 ile aynı olması lazım sahibiyle görüşebilirsin.
http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=11357
bırçet ben boşaltmasaydım benim arabayıda senin turbo vtec2 ile bi deneseydim![]()
MTM-PROSTOCK GARAGE
Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
motor 250 hp olsa noolur debrıyajın bıtık olup o gucu yere veremedıkten sonra, stock dedıgın senın arabadakı emmeyı , stage2 debrıyajı nereye sokcaz bircet kendını kandırma artık
benden tek eksıgın hıdırın dı bunu unutma![]()
ben şimdi yan yana bitik debrıyajımla yürüdügüm arabanın speclerını yazarsam burda ortalık karışır birçet hiiç ağzımı açmıom![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)