User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
33 sonuçtan 20 ile 33 arası

Konu: evc6'nın ne farkı var?

  1. #20
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ahmet_28 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tabi her viteste ayrı basınç ayarlayacaksan ayrıca arabana beyinde alacaksın
    her viteste basıncım farklı ve hiçbir sıkıntım yok aracımda beyinde yok.....

    sadece lpg de düşük devirlerde yarım gazda araç baya bi titreme yapıyor(turbo değişimi ve kat iptalinden sonra oldu) ve afr 10 larda geziyor tek sorunum bu onuda lpg'ye yeni bir kalibrasyonla çözücez inşallah....

  2. #21
    kickboxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evc s bılgıdım kadarıyla evc 6 nın amaca yonelık olan serısı yanı bı tek boost control edıyo
    evc6 da vıtese gore devıre gore ayarlana bılıyo logda alınabılıyor.Bir kaç ayar daha var tam bi bilgim yok.
    Yararına gelınce ygtrn senın araban daha fazla guclndıgı zaman sanzumanın kırılmasın dıye 1 2 3 de az basıp 4 5 de cok basabılrısın mesela
    Olum nissan arabamı arabanın hası kralı subaru yıllardır biz yürüyomusuz

  3. #22
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kickboxer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yararına gelınce ygtrn senın araban daha fazla guclndıgı zaman sanzumanın kırılmasın dıye 1 2 3 de az basıp 4 5 de cok basabılrısın mesela
    bak bunu hiç düşünmemiştim

  4. #23
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı ygtrn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki 1. vitesten itibaren maximum basıncı görmek daha iyi değilmi? yada alt devirlerden itibaren....

    son kalibrasyondan itibaren alt devirlerde ve düşük viteslerde tam boost göremiyorumda....
    Alıntı ygtrn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kalibrasyondan önce gaza nezaman basarsam basayım tam boost görüyordum ve patinaj vs hiç olmuyordu ve olmazda.... yani bunun amacı sadece patinaj ise benim araçta buşekilde yapılan ayar biraz gereksiz anladığım kadarıyla.....
    aktarma organlarını kırarsın zorlaya zorlaya elinde kalırlar, tabi sende yolda

  5. #24
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  6. #25
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şimdi özgün abinin verdiği tabloda bilmediğim bitakım terimler var.... bunların ne olduğunu biri bana açıklarsa soruma tam net cevabı almış olacam

    learn mod
    ofset control
    scramble mod
    warning mod
    boost drop mod
    adjust bst drop

  7. #26
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    scramble mod ,anlık basınc acabılıyorsun dugmesını baglayıp bu ozellık ıcın.basılı tuttugunda ne kadar basınc arttırmak ıstedıysen onu verıyor basılı tuttukca dugmeye

  8. #27
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    evc 6 yerine apexi avcr de alabilirdin
    hem aynı işleri yapar hem daha ucuzdur hem de iki de bir selenoidi bozulmaz.

    ama tipi çok çirkin,çakma çin oyuncaklarına benziyor
    Built to fall....

  9. #28
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ranthor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evc 6 yerine apexi avcr de alabilirdin
    hem aynı işleri yapar hem daha ucuzdur hem de iki de bir selenoidi bozulmaz.

    ama tipi çok çirkin,çakma çin oyuncaklarına benziyor
    selenoidin habire bozulmasının sebebi, selenoidin ucundaki havalandırma deliğinin önünün yapılan yanlış montajla kapanması ve selenoidin çok ısınmasıymış..... torg garage sağolsun

  10. #29
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    learn mod : Öğrenme 1 Bar diyorsun 1 e sabitlemeye upraşıyor
    ofset control : Basıncın gelirken keskinliği
    scramble mod: Anlık Saniye bazlı basınc yükseltme
    warning mod : Uyarı ayarladıağın belirli basıncın üstüne çıkarsa uyarı
    boost drop mod : Basıc limitini (warningi ) aştığında basıncı düşürmesi için
    adjust bst drop : Drop modde Basıncı nekadar düşürmesi gerektiğini söyler

    mesela 1.5 ayarlı 1.8 bastı 1.8 de wanring var direk 07 ye düşürürdü EVc 5 ler suanda .5 kıs diyorsun (WG felan bozuk değilse ) 1.8 den Hoppp 1,3 e düşrür öyle dewam eder



    apexi,Aem, gibi unitelerin boost selenoidleri MAc tır kalitelidir ama Hks biraz daha değişik ve özeldir. ekranda hiçbişiy saklamaz bütün bilgileri motor içi ünitede saklar
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  11. #30
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    özgün abi çok sağol, çok iyi oldu bu bilgiler....

    son bi sorum daha var.... a ve b modlarını diyelim ikisinide 1.2 bar basınca ayarladım, birini ofset ayarından basınç birden keskin gelicek şekilde diğer moduda vitese göre azar azar gelicek şekilde ayarlıyabiliyormuyuz?

  12. #31
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vites deil Kmye göre yapabilirsin Vitese olmaz evet yapaabilirsin a ya KEskin B ye ise Vss denyapabilirisn
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  13. #32
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tmmdır özgün abi çok teşekkür ediyorum......

  14. #33

    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    65
    Şehir
    TÜRKİYE İstanbul
    Mesaj
    81
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    özgün seni nasıl yakalarım....acep

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •