1.6mm bahsettiğin inceliklerde esner zaten gevrek diil elastik malzemedir ısı dayanımıda yüksek ama yinede torklamayı glinkere göre biraz arttırın. orjinal çelik contalar genelde siyah astar tipi bir malzemeyle boyalı gelir o da sanırım bizim soba boyasının gelişmişi direkt kullandılar burda astarlama falan yapmadan şikayeti olan görmedim. yinede ısı dayanımı yüksek bi boyayla birer kat atsanız kaçakları engellemesi bakımından biraz daha iyi olabilir o kısmına emin diilim
abi basınç sıkıştırma üstünden gitmek belki yanlış olabliir ama kabaca o değerlerin olması zor cidden 304psi fazla cidden
daha önce 206 gtiın kompresyon basıncı hakkında konu açmıştı zaten arkadaşoraya bakıyorum 30 bar ile alakası yok
http://www.techturkey.com/forum/1876420-post1.html
körler sağırlar
evt 30 bar değil zaten. o ölçüm yapılan saat kadranı yetersiz gelmişti. yeni bir saat aşdım daha geniş kadranlı. onunla ölçüm yaptığımda 300-310 psi.30 bar değil. 20 bar.
![]()
MagicPerformance
MegaSquirt Engine Management Systems Technician
Ne kingler gördük güle güle öldük...
valla çıkan değerler böyle. ne gbi bir yanlışlık olabilir?
bu arada konuyuda linç ettik arkadaş kusura bakmasın![]()
MagicPerformance
MegaSquirt Engine Management Systems Technician
Ne kingler gördük güle güle öldük...
benım motor 1.2 oldugu ıcın org contası karton gıbı bı malzeme
1.6 motorlardakı gibi altı ustu saclı olanlardan degıl malesef.ama bu celik contayı bır an önce yapıp denemek istiiyorum.saplamalarıda 8.5-9kg sıkmayı deneyecegım.bakalım sonuc ne olacak.
birde aklıma gelmısken.würth'ün cıkardıgı yeni bi ürün var.würth AL1100 ismi.bu malzeme yüksek ısıya dayanıklı ve cıkarılan contayı bu malzemeyle boyayıp tekrar takma ımkanı sunuyormus.tabi aşırı beslemesiz araclar için bu.pazarlamacısıyla gorustugumde bana bunun sorunu çözebilecegini söyledi.
eski bi contanın uzerıne sıkıp denedım 1saat beklettım.ama sıktıgımız malzeme hala jöle kıvamında akıyordu.pek sorunu çözebilecek gibi bişey değil ama.denemekte fayda var diye düşünüyorum.bunun hakkında bilginiz varmı_??
çok şükür ki bızım motorlar hararete ve bu gıbı conta olaylarına karsı gayet sağlam.
mesela conta yandıgı halde 500 km uzun yola gidip gelmişliğim çok oldu.memlekete gider gelirken.![]()
önemli değil.senın mevzuda konuyla alakalı.mesele yok![]()
zoba boyasının üstünde würth yazanı gibi geldi sonuçta aynı amaçla kullanılıyormuşbizde bazı ilginç ve parçası bulunmayan araçlarda bu yöntemi kullandık çevremizdeki turbo yapılmış kuş serisi araçlarda çok kullanan gördüm. ha bide direkt olarak conta imalatına yoğunlaşmış yerler var mesela ankarada umut conta balata istediğin şekilde saclı conta da keserler çelikde imal ederler numuneyi ve kalınlığı söyle malzemelerden birini seçip ondan yaptırılıyor.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)