User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
35 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Turboda yaglama ve manifold baglantısı!

  1. #1
    musa ALP
    Misafir

    Arrow Turboda yaglama ve manifold baglantısı!

    Aracımı turbolama istegim yılllardır var aklımda ama bunu fiiliyata geçirmek zaman aldı biraz ortam ve imkanın oluşmasını bekledik . ve sonuçta imkan zinciri tamamlandı ve şu anda parçalarının çogunu hazırladıgım projeye başlayacagım inş...
    ARAÇ : SKODA FAVORİT.
    KULLANACAGIM TURBO : CITROEN C3 TURBOSU
    İNTERCOOLER ( TURBO SOGUTUSU OLARAK ) 1.3 DOBLO sogutucusu var elimde 0 onu kullanacagım .
    Bi arkadaş daha bu araçtan turbolamıştı yıllar önce ankarada yanılmıyorsam ancakk pek dikkatli hatırlamıyorum hangi turboyu kullandıgını . benım elimde sıfır ayarında C3 turbosu var onu kullanacagım .... aklıma takılan en büyük sorn turboya yaglamayı nerden vermem gerektigiydi . düşündügümde mantıklı olarak buldugum tek yer yag müşürünü söküp yag müşürünün yuvasından turboya vermek . daha farklı bi fikri olan varmı yaglama ve manifoldun turboya baglanması konusunda. turboyu manifolda baglamak için araya bi flanş yaptım mecburen ... karşılamadı çünkü agızları turbo ile manifoldun.. daha farklı fikirleri olanlar iletirlerse sevinirim !

    şimdiden ilgilenen herkeze sevgimi ,saygımı sunarım !

  2. #2

    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    İst53
    Mesaj
    2.552
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    işte bunu bende takip ediyorum..

  3. #3

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Bad Honnef
    Mesaj
    230
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    selam,
    Öncelikle basarilar, skoda dan anlamam ama skodaya özel bi durum yoksa , yag müsürü dogru yer. Manifolt konusunda ise, uygun manifolt yapilmasi en dogrusu olucaktir ama flans kullananlarda var , isi fazla uzatmadan ve maliyeti düsürmek adina yapilabilinicek bi islem. Saglikli mi? Degil. Ama olur.
    Kolay gelsin
    Batuhan M. Ince

  4. #4
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ne gerek varki bir sürü uğraş çıkartacak sana bunun için aparatlar var "sandwich plate" diye geçiyor fiyatları uygun al bir tane kafan rahat olsun çoğunun üzerinde müşür yeride var yağ basıncınıda okuyabilirsin.





    Kolaylıklar dilerim ancak aracın karburatörlü ise çok uğraştıracak seni haberin olsun umarım istediğin şekilde bitirirsin projeni.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  5. #5
    1.24 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    15-42
    Mesaj
    450
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yağ müşürüne rekorcuda bir adet T bağlantı al.rekorcuya müşürü ve takacagın turboyu gösterirsen yardımcı olur. manifold için flanş yaptırabilirsin.iki adet flanş olacak biri manifold cıkısına biri turbo girisine göre.flansların arasınada yeterli genişlikte boru kaynatılacak.

    yada direk manifoldu turboya kaynattır.

    aynı turboyu bende kullanıyorum. IHI marka. benimki de çok az kullanılmış.bozuk diye sökülmüş.ama değilmiş.tamirsiz hiç oynanmamış. 1barda biniyorum.sıkıntı yok çok şükür.

    kolay gelsin..
    TURBOSUZ ARABA İSTEMİYORUZ

  6. #6
    musa ALP
    Misafir
    Alıntı 0M42 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ne gerek varki bir sürü uğraş çıkartacak sana bunun için aparatlar var "sandwich plate" diye geçiyor fiyatları uygun al bir tane kafan rahat olsun çoğunun üzerinde müşür yeride var yağ basıncınıda okuyabilirsin.





    Kolaylıklar dilerim ancak aracın karburatörlü ise çok uğraştıracak seni haberin olsun umarım istediğin şekilde bitirirsin projeni.

    Teşekkür ederim gösterdigin ürünü emin ol bulup uygun olanı alacagım kendime . karbüretörlü bi araçta bu işin bence imkanlar saglandıgında daha kolay olacagına inanıyorum. ama verim konusunu demiyorum yanlız verim konusunda hiçbir beklentim yok çünkü karburatör sistemi sıkıntılı bu tip olaylarda tam yansıtacagına inanmıyorum . biraz torku toparlaması benim için yeterli.

  7. #7
    musa ALP
    Misafir
    Alıntı 1.24 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yağ müşürüne rekorcuda bir adet T bağlantı al.rekorcuya müşürü ve takacagın turboyu gösterirsen yardımcı olur. manifold için flanş yaptırabilirsin.iki adet flanş olacak biri manifold cıkısına biri turbo girisine göre.flansların arasınada yeterli genişlikte boru kaynatılacak.

    yada direk manifoldu turboya kaynattır.

    aynı turboyu bende kullanıyorum. IHI marka. benimki de çok az kullanılmış.bozuk diye sökülmüş.ama değilmiş.tamirsiz hiç oynanmamış. 1barda biniyorum.sıkıntı yok çok şükür.

    kolay gelsin..
    TURBO konusunda verdigin bilgiler için teşekkür ederim inş. benim turboda saglam çıkar öyle

  8. #8
    1.24 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    15-42
    Mesaj
    450
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı musa ALP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim gösterdigin ürünü emin ol bulup uygun olanı alacagım kendime . karbüretörlü bi araçta bu işin bence imkanlar saglandıgında daha kolay olacagına inanıyorum. ama verim konusunu demiyorum yanlız verim konusunda hiçbir beklentim yok çünkü karburatör sistemi sıkıntılı bu tip olaylarda tam yansıtacagına inanmıyorum . biraz torku toparlaması benim için yeterli.
    sen hiç merak etme seni fazlasıyla tamin edecek.karbüratörlü motorun turbolanması kadar mükemmel bişey yok.atmosferik de güzel ama.turbo bi başka.az bişey tork istiyorsun ama.o çoook fazla olacak emin ol. benim motor 1200cc. bu motorla bu kadar performansı düşünemiyordum bile...
    TURBOSUZ ARABA İSTEMİYORUZ

  9. #9
    KVB - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    İzmir / TÜRKİYE
    Mesaj
    330
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı musa ALP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim gösterdigin ürünü emin ol bulup uygun olanı alacagım kendime . karbüretörlü bi araçta bu işin bence imkanlar saglandıgında daha kolay olacagına inanıyorum. ama verim konusunu demiyorum yanlız verim konusunda hiçbir beklentim yok çünkü karburatör sistemi sıkıntılı bu tip olaylarda tam yansıtacagına inanmıyorum . biraz torku toparlaması benim için yeterli.
    Projenin sorunsuz tamamlanmasını dilerim. Sandwich plate bende bir tane var, fazla, kullanmıyorum. Dilersen özel mesajla ulaşabilirsin.

    Turbo ayrı bir dünya, çok zevkli ama proje aşaması çok zorlu Kolaylıklar dilerim...

  10. #10
    musa ALP
    Misafir

    ...

    yani elinizde varsa başka birisinden almak yerine forumdan bi arkadaşımızdan almak benim için daha ii olur.projemde kullanmak için alacam ama benım aracıma uyum saglayıp saglamayacagını düşünüyorum aslında kafamda o var. bide bana bi fiyat söylerseniz bende müşürümü iptal edip bu ürünü alayım ona göre seçeçcemm ikisinden birini!

  11. #11
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bir karburatör daha turbolanıyor demek başarılar ve kolaylıklar dilerim elimden geldiğince bende yardımcı olmak isterim.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  12. #12
    ERHAN SONGÜR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    44
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    106
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadşım ben skoda cıym ve skoda felicia turbo projem olmuştu
    fakat gerek yok bence çünkü araç durmuyor frene baştıgın zaman dahada hızlanıyor
    ben passat turbosu kullanmıştım
    eger ben toplarım dersen krankı felicia krankı tak projende başarılar dilerim
    SongürGarage

    USPeformance by UtkuSelamoğlu

  13. #13
    musa ALP
    Misafir
    Alıntı ERHAN SONGÜR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadşım ben skoda cıym ve skoda felicia turbo projem olmuştu
    fakat gerek yok bence çünkü araç durmuyor frene baştıgın zaman dahada hızlanıyor
    ben passat turbosu kullanmıştım
    eger ben toplarım dersen krankı felicia krankı tak projende başarılar dilerim
    teşekkür ederim öncelikle başarı dileklerin için ! frenler konusunda uyarın için teşekkür ederim emiyn ol göz önunde bulunduracagım bu düşünceni. krank konusunda kendi krank ımın c3 turbosunu kaldıracagını fazla etkilenmeyecegini düşünüyorum ..bu projemde orjinal krankını kullanayım inş. bidahaki araç projelerimde krankı degiştirmeyi uygularım . şu an hem elimde krank yok hem benim aracımın motoru yeni sayılabilecek bi km oldu revizyon yapılalı! fazlada masraflı olmasından yana degilim açıkcası !

  14. #14
    musa ALP
    Misafir
    Alıntı 0M42 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir karburatör daha turbolanıyor demek başarılar ve kolaylıklar dilerim elimden geldiğince bende yardımcı olmak isterim.
    ben bu forumda pek zaman geçiremedim bundan önceki zamanlarda ama turboladıgınız kadetti duymuştum .. arkadaşlarımdan . ben tamirciyim ama yaşım daha 18 genç denilebilecek bi yaştayım bu benım bu tip ilk projem birz deneyimsiz kalabilirim yardımlarınız konusnda aklıma takılanları sorarım . biraz kafayı kullanarak altından kalkarım die düşünüyorum ama yinede deneyim önemli bu tip işlerde aklıma takılan şeyler olursa ulaşırım size emiyn olun !

  15. #15
    ERHAN SONGÜR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    44
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    106
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı musa ALP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    teşekkür ederim öncelikle başarı dileklerin için ! frenler konusunda uyarın için teşekkür ederim emiyn ol göz önunde bulunduracagım bu düşünceni. krank konusunda kendi krank ımın c3 turbosunu kaldıracagını fazla etkilenmeyecegini düşünüyorum ..bu projemde orjinal krankını kullanayım inş. bidahaki araç projelerimde krankı degiştirmeyi uygularım . şu an hem elimde krank yok hem benim aracımın motoru yeni sayılabilecek bi km oldu revizyon yapılalı! fazlada masraflı olmasından yana degilim açıkcası !
    benzin konusuda çok önemli km'de 600 700 lira yakıyor bunuda ekleyim
    SongürGarage

    USPeformance by UtkuSelamoğlu

  16. #16
    musa ALP
    Misafir
    içimi kararttın valla tahmin ediyodum ama böyle bi rakam yani ne yapalım haftada 1 gün kullanırız

  17. #17
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Öncelikle kolay gelsin kaç bar basıcaksınız? ve en merak ettiğimn yakıt yetişicekmi? fakire düşermi acaba? Bu yaşta o seviyeye gelmişseniz maşallah biz hala yaya spec.

  18. #18
    musa ALP
    Misafir
    Alıntı bilalMW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öncelikle kolay gelsin kaç bar basıcaksınız? ve en merak ettiğimn yakıt yetişicekmi? fakire düşermi acaba? Bu yaşta o seviyeye gelmişseniz maşallah biz hala yaya spec.
    öncelikle teşekkür ederim . bu genç yaşta geldigim seviye 0 hala araç ailecek kullandıgımız bi araçtır şahsi kendi aracım degil. ancakk şahsi arabammış gibi kullanıyorum hep bende . o yüzden pekte bi yol kat edmiş degilim . 1 bar basan arkadaşlarımız var aynı turboyu kullanarak . benim içinde 1 bar kafidir yani fazlasıına gerek yok . yakıt konusundada hafta sonları kullanacagız mecburr yani başka türlü para yetişmezz bu tip bi uygulamadan sonra .!!

  19. #19
    abdullah songür - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    KONYA
    Mesaj
    692
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1 bar falan basamassın ben 0.4 barda biniyordum
    SONGÜR PERFORMANCE GAREGE

    MAPPED BY US GARAGE

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •