User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
35 sonuçtan 20 ile 35 arası

Konu: Turboda yaglama ve manifold baglantısı!

  1. #20
    1.24 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    15-42
    Mesaj
    450
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı musa ALP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    öncelikle teşekkür ederim . bu genç yaşta geldigim seviye 0 hala araç ailecek kullandıgımız bi araçtır şahsi kendi aracım degil. ancakk şahsi arabammış gibi kullanıyorum hep bende . o yüzden pekte bi yol kat edmiş degilim . 1 bar basan arkadaşlarımız var aynı turboyu kullanarak . benim içinde 1 bar kafidir yani fazlasıına gerek yok . yakıt konusundada hafta sonları kullanacagız mecburr yani başka türlü para yetişmezz bu tip bi uygulamadan sonra .!!
    elektronik benzin pompası(ben mercedes'inkini kullanıyorum) ayriyeten bir de regülatör lazım olacak.ve bunun ayarının çok ii yapılması gerekiyor.regülatörü takıp ayarladıktan sonra karbüratöründeki geri dönüşü de iptal edeceksin.

    bence ilk olarak lpg de çalıştır biraz gezdikten sonra benzin işine gir.
    LPG'de yetiştirme gibi bi sıkıntın yok.Turbo zaten gerektiği kadarını çekecek kendine

    çok yakma olayıda hallolmuş olur.benim şu anda full tam gaz gezersem lpg'de 30 kuruş yakıyor. karar senin...
    TURBOSUZ ARABA İSTEMİYORUZ

  2. #21
    redlinemst - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    34
    Mesaj
    1.442
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı b18 dohc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1 bar falan basamassın ben 0.4 barda biniyordum
    barlar havada uçuşuyo maşallah,o arabanın hakkıda odur fazlası haram olur bence


    Alıntı 1.24 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    elektronik benzin pompası(ben mercedes'inkini kullanıyorum) ayriyeten bir de regülatör lazım olacak.ve bunun ayarının çok ii yapılması gerekiyor.regülatörü takıp ayarladıktan sonra karbüratöründeki geri dönüşü de iptal edeceksin.

    bence ilk olarak lpg de çalıştır biraz gezdikten sonra benzin işine gir.
    LPG'de yetiştirme gibi bi sıkıntın yok.Turbo zaten gerektiği kadarını çekecek kendine

    çok yakma olayıda hallolmuş olur.benim şu anda full tam gaz gezersem lpg'de 30 kuruş yakıyor. karar senin...
    araç lpg li değil arkadaşım.
    Alıntı mami_makinen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tunelsız rolıng kasarsız tost gıbıdr

  3. #22
    musa ALP
    Misafir
    Alıntı b18 dohc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1 bar falan basamassın ben 0.4 barda biniyordum
    ben 1 bar basarım demedim 1 bar basan arkadaş varmış dedim.benım için ne kadar bastıgı önemli degil sonuçta Typer turbolamıorum bunun gittigi kadar durdurmakta var önemli olan benim için bu aşamada bu tip bi araçla bu projeyi tamamlamak o nedenle uuk rakamlarda bi performance beklentim yok.

  4. #23
    musa ALP
    Misafir
    Alıntı 1.24 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    elektronik benzin pompası(ben mercedes'inkini kullanıyorum) ayriyeten bir de regülatör lazım olacak.ve bunun ayarının çok ii yapılması gerekiyor.regülatörü takıp ayarladıktan sonra karbüratöründeki geri dönüşü de iptal edeceksin.

    bence ilk olarak lpg de çalıştır biraz gezdikten sonra benzin işine gir.
    LPG'de yetiştirme gibi bi sıkıntın yok.Turbo zaten gerektiği kadarını çekecek kendine

    çok yakma olayıda hallolmuş olur.benim şu anda full tam gaz gezersem lpg'de 30 kuruş yakıyor. karar senin...
    Ben fiat servisinde çalışıyorum bu benzinin yetişmemsi mevzusunu düşündüm bende baya o yüzden 2.0 marea benzin pompası buldum hurdaların arasından onu kullanacagım otomatigide slx otomatigyle degiştirecemm geri dönüşüde benzin otomatigine baglayacagım yani benım kafamda kroki böyle ama sonuçta ustamm ne derse o . o bu işlerde benden hem tecrübeli hem bilgili..

  5. #24
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1 barmı 1 barda sorunsuz kullanabilirsen aracını daha ne istersin ? Hani bir söz var öp başına koy o misal yani
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  6. #25
    musa ALP
    Misafir
    Alıntı 0M42 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1 barmı 1 barda sorunsuz kullanabilirsen aracını daha ne istersin ? Hani bir söz var öp başına koy o misal yani
    ben 1 bar basarım asarım keserim demedim . 1 bar basan varmış benım turbonun aynısıyla benimkide inş. öyle olur dedim henüz baglamış degilim turboyu ne kadar bastıgını basacagını bilmiyorum .

  7. #26
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benzin otomatiği dediğin sanırım motorun üzerindeki mekanik pompa ? Elektrikli pompaya geçiş yapacaksan ona gerek yok zaten ikisini bir arada kullanamazsın.Geri dönüşü benzin otomatiğine neden veriyorsun ? Sanırım senin otomatik dediğin şey ile benim anladığım şey başka şeyler.

    Bir adet 3 bar elektrikli pompa ile bir adet basınç referanslı regülatör yeterli araya herhangi bir şey katmaya gerek yok işin stratejisi kuralı bu yani.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  8. #27
    musa ALP
    Misafir
    Alıntı 0M42 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benzin otomatiği dediğin sanırım motorun üzerindeki mekanik pompa ? Elektrikli pompaya geçiş yapacaksan ona gerek yok zaten ikisini bir arada kullanamazsın.Geri dönüşü benzin otomatiğine neden veriyorsun ? Sanırım senin otomatik dediğin şey ile benim anladığım şey başka şeyler.

    Bir adet 3 bar elektrikli pompa ile bir adet basınç referanslı regülatör yeterli araya herhangi bir şey katmaya gerek yok işin stratejisi kuralı bu yani.
    benim aracımda pompa yok otomatik var . egzantrikten aldıgı hareketle depodan benzin çeker karbüretöre basar. ben 2.0 marea pompasını depoya koyacagım depodan basması için . depodan regülatöre basacakk . regülatör yine görevine devam edecekk . sadece pompayı takmamdaki neden otomatigin sömürme yaptıgı benzin miktarını yükseltmek.

  9. #28
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tamam aynı şeyden bahsediyoruz otomatiğe ihtiyacın yok benzinin izlemesi gereken yol şöyle olacak pompaya pompadan regülatöre regülatörden direk karburatöre.Otomatiği araya koyarsan verim alamazsın aksine zararı olur düşüncesindeyim.

    Umarım karburatörün basınç altında verimli çalışabilecek bir yapıdadır.Ben aracımda bir çok karburatörü denedim solex in bir çok serisinden tut weberin bir çok serisine kadar denedim tofaş slx karburatörü en sağlıklı ve sorunsuz çalışanı bunu tecrübe ettim.Orjinalden basınç altında çalışacak şekilde tasarlanmış karburatörler var renault 5 ve 11 karburatörleri mesela ancak temizini bulmak sanırım şans tamir kitlerini bile Türkiyede bulman zor yurt dışından sipariş vermen gerekiyor.

    Ben aracımdan turbo sistemini söktüm belki çok titiz davranıyorum bilmiyorum ancak istediğim verimi daha önemlisi sorunsuzluğu bir türlü yakalayamadım belki bir renault 5 yada 11 karburatörü ile durum daha farklı olurdu bilemiyorum.Forumda bir arkadaş satıyordu 5 karburatörü ve regülatörünü ikisinin fiyatı 500 tl ye geliyor ben 600 tl ye ford taunus 2.0 motor + 5 ileri şanzıman alacağım bir iki ay sonra bana daha cazip geldi tercihimi o yönde kullandım.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  10. #29
    musa ALP
    Misafir
    Alıntı 0M42 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tamam aynı şeyden bahsediyoruz otomatiğe ihtiyacın yok benzinin izlemesi gereken yol şöyle olacak pompaya pompadan regülatöre regülatörden direk karburatöre.Otomatiği araya koyarsan verim alamazsın aksine zararı olur düşüncesindeyim.

    Umarım karburatörün basınç altında verimli çalışabilecek bir yapıdadır.Ben aracımda bir çok karburatörü denedim solex in bir çok serisinden tut weberin bir çok serisine kadar denedim tofaş slx karburatörü en sağlıklı ve sorunsuz çalışanı bunu tecrübe ettim.Orjinalden basınç altında çalışacak şekilde tasarlanmış karburatörler var renault 5 ve 11 karburatörleri mesela ancak temizini bulmak sanırım şans tamir kitlerini bile Türkiyede bulman zor yurt dışından sipariş vermen gerekiyor.

    Ben aracımdan turbo sistemini söktüm belki çok titiz davranıyorum bilmiyorum ancak istediğim verimi daha önemlisi sorunsuzluğu bir türlü yakalayamadım belki bir renault 5 yada 11 karburatörü ile durum daha farklı olurdu bilemiyorum.Forumda bir arkadaş satıyordu 5 karburatörü ve regülatörünü ikisinin fiyatı 500 tl ye geliyor ben 600 tl ye ford taunus 2.0 motor + 5 ileri şanzıman alacağım bir iki ay sonra bana daha cazip geldi tercihimi o yönde kullandım.
    karburetör konusunda bi problem olacagını sanmıyorum . karburetörüm saglam ama bi problem çıkarsa dediginiz araçların karburetörüne bakarım . pompa ve regülatör için bana önerebileceginiz bi marka varmı?
    taunus 2.0 lerde hatıraldıgım kadarıyla weber vardı otomatik jikleli . hayırlısı olur inşallah . projeleriniz iyi gerçekten inş. bizimkide anlamızın akıyla çıkarız.

  11. #30
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu olay aslında karburatörün sağlamlığı ile değilde yapısı ile alakalı bir durum ama umarım bir tatsızlık yaşamazsınız.

    Bu gün tekrar regülatör alacak olursam aem den başkasına bakmam benim düşüncem bu.Pompa olarak bosch olabilir.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  12. #31
    1.24 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    15-42
    Mesaj
    450
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı redlinemst Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    barlar havada uçuşuyo maşallah,o arabanın hakkıda odur fazlası haram olur bence




    araç lpg li değil arkadaşım.
    benzinle o kadar çok ugrasmaktansa LPG takmak bence daha kolay gibi sanki bilmiyorum.reg ve fuel pump işinizi görür iyi bi ayarla.

    Alıntı 0M42 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1 barmı 1 barda sorunsuz kullanabilirsen aracını daha ne istersin ? Hani bir söz var öp başına koy o misal yani
    ben kullanıyorum 1barda.hemde günlük. hemde hergün öpüyorum,başıma koyuyorum
    TURBOSUZ ARABA İSTEMİYORUZ

  13. #32
    musa ALP
    Misafir
    ben kullanıyorum 1barda.hemde günlük. hemde hergün öpüyorum,başıma koyuyorum [/QUOTE]

    varmı ustam bi problemi aracının vuruntu fln yapıyomu?

  14. #33
    1.24 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    15-42
    Mesaj
    450
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı musa ALP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben kullanıyorum 1barda.hemde günlük. hemde hergün öpüyorum,başıma koyuyorum
    varmı ustam bi problemi aracının vuruntu fln yapıyomu?[/QUOTE]

    avans verirsem yapıyor.avansı kıstım biraz.şu anda bi sıkıntım yok.
    TURBOSUZ ARABA İSTEMİYORUZ

  15. #34
    abdullah songür - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    KONYA
    Mesaj
    692
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 1.24 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    varmı ustam bi problemi aracının vuruntu fln yapıyomu?
    avans verirsem yapıyor.avansı kıstım biraz.şu anda bi sıkıntım yok.[/QUOTE]

    helal olsun size biz cıvıc vtec leri 1.3 barda yürütüyoruz yarışlarda
    sen günlük kulanımda
    SONGÜR PERFORMANCE GAREGE

    MAPPED BY US GARAGE

  16. #35
    1.24 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    15-42
    Mesaj
    450
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı b18 dohc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    avans verirsem yapıyor.avansı kıstım biraz.şu anda bi sıkıntım yok.
    helal olsun size biz cıvıc vtec leri 1.3 barda yürütüyoruz yarışlarda
    sen günlük kulanımda[/QUOTE]

    ilk taktığımızda bar saatini yanlış yere takmışım 20 25 psi!a kadar çıkıyordu.tabi o kadar olmayacağını biliyordum.sonra tam basıncın ölçülebile3ceği yere taktım.şu anda gerçek değer bu. vtecle bu çok farklı tabi.bide turbo minicik bişey o da çok önemli
    TURBOSUZ ARABA İSTEMİYORUZ

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •