User Tag List

Sayfa 1/4 123 ... SonSon
65 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: EG EX Turbo ?

  1. #1
    AhmetDncr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    750
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    EG EX Turbo ?

    Arkadaşlar EG Ex turbolamak için önerileriniz nelerdir, artıları ve eksileri nedir?
    Hangi speclerde ne kadar güç alırım? Gerekli olan parçalar ve ortalama maliyeti ne kadar olur gibi sorularım var.

    Amacım drag koşturmak filan değil, sadece değişiklik olsun, yürüyeni kasası filan çok düzgün aracımın, bunu satıp dökülmüş bi SI almakta istemiyorum, az biraz güçlensin bana yeter

    Yardımlarınızı bekliyorum, tşkler..

  2. #2
    alex - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul beşiktaş
    Mesaj
    1.412
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla bı arkadasımın bana tavsıyesı vardı piston gömlek yataklar degısırse bıraz arabanın sıkstırması artar demısdı daha sağlam olr demsdı

  3. #3
    AhmetDncr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    750
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    forumda bi konu buldum bununla ilgili, genel düşünce enjeksiyonlu sisteme çevirilip turbolanması, onda da maliyet yüksek oluyo haliyle, beni aşıyo.. en basit şekilde nasıl halledilebilir onu öğrenmek istiyorum aslında

  4. #4
    Selman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.651
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rahatını hiç bozma bence ahmet
    SongürGarage

    USPeformance
    by UtkuSelamoğlu

  5. #5
    A.Cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    950
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kardeşim turbo çok güzel olur dediğin gibi maliyet zorlayabilir biraz... Benim turbo konusunda pek deneyimim yok ama supercharger tavsiye edebilirim 0,8 - 1 bar civarı basan bir superchargeri 700 lira civarına alırsın montaj filan derken 1000 tl ye malolur ondan sonra piston gömlek değişmesi gerekir mi bilmiyorum ama küçük basınçlara stock motorun dayanabilir diye düşünüyorum
    Custom Electronic Projects

  6. #6
    ::ZaFeR:: - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sakarya
    Mesaj
    3.917
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kağıt üzerinde hesaplandığı gibi olsa.

  7. #7
    melih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    İsT.
    Mesaj
    2.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    önce enjeksiyona cevirip sonra turbo işini düşünmen daha mantıklı olur senin için

  8. #8
    AhmetDncr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    750
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Selman abi bende fikir almadan bi ise kalkismak istemiyorum o yuzden sordum foruma

    yorumlariniz icin cok tesekkur ederim, enjeksiyona cevirip turbolamak mantikli ancak biraz masrafli, ve is uygulamaya gelince gercekten kagit uzerindeki gibi durmuyor hicbisey.. Az biraz fiyat arastirdim, enjeksiyona cevirip turbolamak ile b serisi motor koymak arasinda yaklasik 3bin lira gibi bir fark cıkıyor, turbolayip macera aramaktansa direk b serisi swaplamak daha mı mantikli olur?

  9. #9

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracını EFI yapmadan turbolarsan sanayi köşelerinde yapılan turbo şahinlerden farkın kalmaz kısa sürede kırarsın. en mantıklısı ies emme manifoldu, gaz kelebeği,yakıt rayı enjektörler vs vs. standalone ile önce enjeksiyona geçmen zaten bu şekilde aracını tanıyamazsın. sonra turbo için setup hazırlarsın
    RACE WERKS

  10. #10
    d16y4
    Misafir
    d15b jdm kapak;

    edit maliyet 2000 tl

  11. #11
    DaRkNeSs- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye İzmir
    Mesaj
    2.760
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı smooty Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kardeşim turbo çok güzel olur dediğin gibi maliyet zorlayabilir biraz... Benim turbo konusunda pek deneyimim yok ama supercharger tavsiye edebilirim 0,8 - 1 bar civarı basan bir superchargeri 700 lira civarına alırsın montaj filan derken 1000 tl ye malolur ondan sonra piston gömlek değişmesi gerekir mi bilmiyorum ama küçük basınçlara stock motorun dayanabilir diye düşünüyorum
    stock d makinasına 1 bar basmak mı? kol kırılır ama yen içinde kalmaz,blokta pencere açılma olasılığı yüksek

  12. #12
    A.Cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    950
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DaRkNeSs- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    stock d makinasına 1 bar basmak mı? kol kırılır ama yen içinde kalmaz,blokta pencere açılma olasılığı yüksek
    doğrudur net bir bilgim olmadığını söylemiştim.
    Custom Electronic Projects

  13. #13
    DaRkNeSs- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye İzmir
    Mesaj
    2.760
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    k makinası hariç herhangi bir honda makinasına 1 bar basmazdım ben stock olarak.
    d lerde 0.6 üstü haram. o bile çok çok iyi bi ayar ve sağlam makina gerektirir
    b 16 da 0.8 den fazla basmazdım.
    ama k makinasının stock nelere dayandığını minikler gösterdi sağolsunlar

  14. #14

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    TC. İSTANBUL
    Mesaj
    84
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar bence biraz abartıyorsunuz kimse yanlış anlamasın d serisine stok 0,8 çok rahatlıkla basılıyor arkadaşım yaptı gayet memnun 1 de basılır ama aşırı yüklemede riskli olabilir bence insanları yanlış yönlendirmeyelim.

  15. #15
    ErmanArseven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    1.699
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ahmet al bi si kapak manifoldlu kelebekli dstrübütörlü tesisat beyin vs d15 enjeksiyonlu olarak devam et yoluna ardından filtre headers egsoz sistemi ve chiple zevkli olur istersen burda bir arkadasımız yaptı ona yönlendirebilirim seni fikir alma açısından
    Songür GARAGE | USPeformance by UtkuSelamoğlu

    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

  16. #16
    1.24 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    15-42
    Mesaj
    450
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yaşasın karbüratörlü lpg'li turbolu küçük hacimli stock eski motorlarrrrrrrrr ahmeeeeett. duy sesimi. ilkönce turboyu takalım. sonra fikirlerini kendin yönet
    TURBOSUZ ARABA İSTEMİYORUZ

  17. #17
    elpadre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    paristanbul
    Mesaj
    11.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SABRİVTEC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bence biraz abartıyorsunuz kimse yanlış anlamasın d serisine stok 0,8 çok rahatlıkla basılıyor arkadaşım yaptı gayet memnun 1 de basılır ama aşırı yüklemede riskli olabilir bence insanları yanlış yönlendirmeyelim.
    drakness d makınayı su an turbo olarak kullanıyor
    cok merak edıyorum ve soruyorum ?

    sanal alemın kablosuz delıkanlıları klavyenın hangı tusu ates edıyor ? ?

    tuned by : gürsel canpolat (16ec813)

  18. #18
    KVB - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    İzmir / TÜRKİYE
    Mesaj
    330
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı elpadre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    drakness d makınayı su an turbo olarak kullanıyor
    Hatta yazılan o basınçlarda stock motorun dayanmadığını da kırarak kanıtladı Can Bence de bilgi sahibi olmadan fikir yürütülmemeli...

  19. #19
    chaylak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Stock motora 10 psi basiliyor ben oyle neredeyse 1 sene gazladim. ama hic bi garantisi yok :d
    00' Civic 1.6IES

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •