User Tag List

Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon
63 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: d16 mı b16 mı turbo?

  1. #20
    emreekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.315
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    swap a falan hiç girme..üstündekiyle aynen devam...özgün anlatımış saten...ama b>d oluyor onuda unutmamak lasım...

  2. #21
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yaa düzgün yapılırsa D de büyük olur B den tamama Bütün B leri geçemez belki ama Baya bi B üzer K üzer yani

    slave: yatak sorunu pompa ve hondadan almana gerek yok yatakları çok güzel yatak şirketlerivar Dnin tek sorunun işter B gibi K gibi kaliteli olmamasıdır o yatağın
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  3. #22
    Grs91
    Misafir
    Alıntı coolvtec Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sana bi abi kıyağı yapayım ve en ekonomik fiyata en fazla güç alabileceğin motoru söyleyeyim sana; B18.

    İstersen direk integra alıp onun üstünde gidebilirsin. Stock motor ile -eğer sağlıklı ise- bi 220-240hp ler alabilirsin turbo setup ına göre . yüklü typer, stock s2000 ler rakibin olur.

    Kasayı begenmiyorum vs dersen alırsın bi eg/ek kasa ona takarsın ama biraz tuzlu olur bu swap işi.

    Maliyet en ucuzu direk integraya yaparsan debriyaj vs en az bi 5000ytl tutar tahmin ediyorum.

    Turbo için gerekli parçalar/maliyet vsvs >>>>SEARCH/ARAMA
    Kolay gelsin.
    bu kısım biraz abartı olmuş

  4. #23

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Grs91 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu kısım biraz abartı olmuş
    yok yok abartı deıl 230 240 hp lık typerlera güzel rakıp olur
    kg olarak hafıf ve torklu...

  5. #24
    Grs91
    Misafir
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yok yok abartı deıl 230 240 hp lık typerlera güzel rakıp olur
    kg olarak hafıf ve torklu...
    Abi yuklu type r demis,cok genel yazilmis,bu kdr butce ve 200 lu hp lerle ygz yi gecebilir mi? oda yuklu type r dedgn gbi 230 240 derecesnd yuklu denmemis direk "yuklu type r" denms o yuzdn ole dedm

  6. #25
    slave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    1.298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Grs91 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi yuklu type r demis,cok genel yazilmis,bu kdr butce ve 200 lu hp lerle ygz yi gecebilir mi? oda yuklu type r dedgn gbi 230 240 derecesnd yuklu denmemis direk "yuklu type r" denms o yuzdn ole dedm
    haklısın benim dediğim bütçede zor yüklü typr ama yavaş yavaş parçaları toplıcağım için sonunda ne çıkarırım allah bilir bu konuda özgün abiye çok danışıcam vede paşaoğlu yolu gözükücek ..

  7. #26
    Grs91
    Misafir
    Alıntı slave Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    haklısın benim dediğim bütçede zor yüklü typr ama yavaş yavaş parçaları toplıcağım için sonunda ne çıkarırım allah bilir bu konuda özgün abiye çok danışıcam vede paşaoğlu yolu gözükücek ..
    Ozgun ve pasaoglu dogru karar

  8. #27
    sportinger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    48
    Şehir
    06
    Mesaj
    943
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    zc turbolamış biri olarak tavsiye ederim abisi b16 larkadar masraf etmeden iyi güçler alabilirsin tabi kaliteli malzeme kullanarak. eger yavaş yavaş yapacaksan. yatak takımı kol piston enjektör beyin blockguard ve gömlek alman bu motor için cok salıklı olur ve ilerde istedigin güçlere cıkarsın. ben debriyaj dışında bu motorda hiç sıkıntı yaşamadım. baskı ve balata yüksek güçlerde cok önemli. motor ne üretirse üretsin senin onu yere iii iletmen lazım bunuda unutmasan ii edersin...

  9. #28

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Grs91 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi yuklu type r demis,cok genel yazilmis,bu kdr butce ve 200 lu hp lerle ygz yi gecebilir mi? oda yuklu type r dedgn gbi 230 240 derecesnd yuklu denmemis direk "yuklu type r" denms o yuzdn ole dedm
    tamamdır

  10. #29
    coolvtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    54
    Şehir
    Urla - İZMİR
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Grs91 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu kısım biraz abartı olmuş
    si tip konusunda zaten önde. Ama Integranın orjinal sıkıştırması 9 ve sağlıklı stock bir motorda 10psi de 200+ de alınabilir. Aslında bu sonucu biz de merak ediyoruz, çünkü bir tane hazırlamakytayız. Hedefimiz 10psi de 220+ gibi. Muhtemel rakiplerimiz de İzmirden stock s2000 (AHK ) ve yüklü type-R (EFE ) EFE sanırım 240hp lerde. Bakalım, sonucu hep beraber göreceğiz inşallah. Ben torka güveniyorum şahsen, bir de kilo avantajına.
    Full-Time TeacheR
    Part-Time TradeR
    Part-Time DJ

  11. #30
    1.6 VTi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.682
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı coolvtec Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    si tip konusunda zaten önde. Ama Integranın orjinal sıkıştırması 9 ve sağlıklı stock bir motorda 10psi de 200+ de alınabilir. Aslında bu sonucu biz de merak ediyoruz, çünkü bir tane hazırlamakytayız. Hedefimiz 10psi de 220+ gibi. Muhtemel rakiplerimiz de İzmirden stock s2000 (AHK ) ve yüklü type-R (EFE ) EFE sanırım 240hp lerde. Bakalım, sonucu hep beraber göreceğiz inşallah. Ben torka güveniyorum şahsen, bir de kilo avantajına.
    Yalnız şöyle birşey var Mutluay Abi Efe arabayı sattı, Kpro'yu da Mert'e sattı yani denemeyi Mert'le yapmayı düşünebilirsiniz
    Beni sallamayanları ARTIK ben de sallamıyorum. Muhattap olmaya tenezzül etmeyenlere selam olsun, siz olmasanız da olur, GERÇEK DOSTLARIM bana yeter.

  12. #31
    Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Grs91 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ozgun ve pasaoglu dogru karar




    bence motordan sonra sökün arabayı hafifletin ne varsa sökün arka taraf çıplak metal kalsın sonra üstünü nubukla kaplayın siyah rollgace fln of

  13. #32
    slave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    1.298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sportinger Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    zc turbolamış biri olarak tavsiye ederim abisi b16 larkadar masraf etmeden iyi güçler alabilirsin tabi kaliteli malzeme kullanarak. eger yavaş yavaş yapacaksan. yatak takımı kol piston enjektör beyin blockguard ve gömlek alman bu motor için cok salıklı olur ve ilerde istedigin güçlere cıkarsın. ben debriyaj dışında bu motorda hiç sıkıntı yaşamadım. baskı ve balata yüksek güçlerde cok önemli. motor ne üretirse üretsin senin onu yere iii iletmen lazım bunuda unutmasan ii edersin...
    evet kesinlikle haklısın abi bu konulara çok dikkat edicem yatak sorununu en ii hale getirmem lazım yani temeli ii atalım ki devamı gelsin önerdiğiniz marka ve ürünler varmıdır ?

  14. #33
    slave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    1.298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı maxiboost Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster




    bence motordan sonra sökün arabayı hafifletin ne varsa sökün arka taraf çıplak metal kalsın sonra üstünü nubukla kaplayın siyah rollgace fln of
    evet evet sökücem bir ben kalıcam bir direksiyon bide motor allah ne verdiyse sökülcek şeyler baya çıkar galiba

  15. #34
    Grs91
    Misafir
    Alıntı maxiboost Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster




    bence motordan sonra sökün arabayı hafifletin ne varsa sökün arka taraf çıplak metal kalsın sonra üstünü nubukla kaplayın siyah rollgace fln of
    Sisst noluo lan spoiler wermek yok hehe,kardesim sen bunu dinleme baskasini dinle adam sokmeye baslarsa durmaz sendn hafifini bulursa onu koyar direksiyona hehehe ne demis bilge japon :"ne turbolucak7an turbola,yeter ki turbola"

  16. #35
    sportinger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    48
    Şehir
    06
    Mesaj
    943
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı slave Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet kesinlikle haklısın abi bu konulara çok dikkat edicem yatak sorununu en ii hale getirmem lazım yani temeli ii atalım ki devamı gelsin önerdiğiniz marka ve ürünler varmıdır ?

    acl yatak takımı, eagel H kollar ve blockguard, darton gömlek, arias piston,balata olarak F1 yada exedy s3 kullanabilirsin.beyin aem, hondata olabilir. safc düşünme derim verdigin paraya yazık (makyajda biyerekadar)...

  17. #36
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    acl yatak takımı pek sewimli değil esasında eagle larda sewimli değil ben ailk makinamda almıştım 30 küsür bilnden sonra söktüm haqyır bişi yoktu ama Usa de çin forged i die dalga gewçiyorlar darton alırsan evet güzel şeylere el atmış olabilirsin debriyajda ben f1 yada exedy i pek tavsiye etmiyorum artık soft tune arabalar hariç byin olayında kendibeynimi kulllanamam dersen AEm olabilie çok geniş kapsamlı olur ve ileriye yönelik olur
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  18. #37
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hocam kendinde söylemişsin yatak sorununun olduğunu buna çok dikkat etmen gerekiyo zc lerin en çok sorun çıkartan malzemesi bu parçalar onun haricinde sportinger nickli arkadaş si turbo sunu yeni sattı ona danışabilirsin malzemeleri yurtdışı sitelerden getirmen yurtiçinden almandan yarı yarıya ucuza malolucaktır zaten neler yapman gerektiğini arkadaşlar bi güzel açıklamışlar amerikada defalarca kez turbolanmış bi araç olduğundan (benim 106 gti gibi parça aramak felan....) hiç bi sorunla karşılaşmıcağını düşünüyorum

    swap işine bulaşıyım deme çünki dünya para ayırman gerekiyo b16 bulıyım desen nerden baksan 5k çıkarman gerekiyo gözden sonra birde turbo oooooo bi 5k daha tabi sana kalmış tamamen projende başarılar dilerim

  19. #38
    slave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    1.298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet haklısn yurtdışı olayını biraz araştırmam lazım parça sorunu olucağını çok zannetmiyorum ama iyisini almak istiyorum mümkün olduğunca

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •