User Tag List

Sayfa 4/5 İlkİlk ... 2345 SonSon
86 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: impreza sti 18g & 20g hakkında yardım

  1. #58

    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    35
    Şehir
    İzmir l Bornova...
    Mesaj
    752
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hüseyin arabayı aldığından beri ağzımdan 400hp rakamını çıkartmaya çalışsada Türkiyemin pompa benziniyle ben bu rakamı çok iyimser buluyorum.
    en azından dynamics mantalitesiyle..
    hem, oem tmic'inde canı var.

    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kankacım takarsında. STI ın motor içinde birtek krangı bu konuya dayanır. Piston-kol yatakları vs değişmeli daha ileri bir setup için.
    18g ile her daim dolu dolu bir aracın olur. Alt üst hep keyifli.
    Bu arada hayırlıs olsun. Doldurmadan bi gazlıyalım :9
    o nerden çıktı?
    23000km'deki sti motoruna isterse 50lb üflesin, pis benzin / high egt vb. görmediği sürece hiçbirşey olmaz.
    ej207 ciddi sağlamdır.

    -Water sprey denmiş.. araç Sti zaten, *****.
    -Debriyaj sorulmuş. Oem sti debriyajla devam derim.
    -Methanol mevzusunda da olucaksa aquamist derim. Denendi görüldü, Maceraya gerenk yok.
    Alıntı Mfactory Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Torque = Acceleration. Torque is your best friend.

  2. #59
    hsyn_çvk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    427
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Renç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hüseyin arabayı aldığından beri ağzımdan 400hp rakamını çıkartmaya çalışsada Türkiyemin pompa benziniyle ben bu rakamı çok iyimser buluyorum.
    en azından dynamics mantalitesiyle..
    hem, oem tmic'inde canı var.



    o nerden çıktı?
    23000km'deki sti motoruna isterse 50lb üflesin, pis benzin / high egt vb. görmediği sürece hiçbirşey olmaz.
    ej207 ciddi sağlamdır.

    -Water sprey denmiş.. araç Sti zaten, *****.
    -Debriyaj sorulmuş. Oem sti debriyajla devam derim.
    -Methanol mevzusunda da olucaksa aquamist derim. Denendi görüldü, Maceraya gerenk yok.
    vay vay vay arabamın setup'ını geliştiren ve oluşturan sti ordinaryusu burdaymış yav

    tamam boss kızma sen ne dersen o olucak biliyorsun sen emreden parçaları ne zaman alıyoruz onu söle bağam

    yarın akşamada lavaşları unutma
    seni unutmuycaz ALİDAN

  3. #60

    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    35
    Şehir
    İzmir l Bornova...
    Mesaj
    752
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya estafurullah. Ne ordinaryusu.
    klasik orgasm reçetesi

    Herşey olur zamanla.
    sen kazasız belasız güzel günlerde binmeye bak. Maşallah tekrardan.
    Alıntı Mfactory Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Torque = Acceleration. Torque is your best friend.

  4. #61
    GGN40 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    188
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Öncelikle yeni aracınız hayırlı ugurlu olsun
    -ej207 ciddi saglam bir motordur. GT30 da bile sıkıntısız yurudu.
    -standart sti debriyajı 400-450 hp lere kadar problem yasatmıyor.
    -18G ile 4. vitesin sonuna kadar gayet güzel gidersin.
    -Degil M3, 18G ile M6 yı altlarda gecersin,fakar 200 civarı durur gibi geciyor
    -Konu ile ilgili aklına takılan her sorunun cevabını (denenmiş,onaylanmıs) Tork garaj Korhan veya hakan usta dan ögrenebilirsin.

  5. #62
    zx-10rr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Şehir
    maghagVE
    Mesaj
    547
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracın hayırlı olsun.sanırım sahibindendeki 2003 stı yı aldın.bende takip etmiştim o aracı.gerçektende 2003 model 28000 km bir stı bulduğunuz için çok şanlısınız.18g veya 20g turbo setup ı için arda ile konuşun derim ben.kendi araçlarına uygulamışlardı çokta memnundular,kesip biçme işine gelirsek,şuan tr gerçekten çok kaliteli işçilik yapan garajlarımız var,sizin titizliğinize cevap verebilecek ustalar var.ben 20g setup yapın derim.ej207 makina çok sağlam bence.sorun yanlış ellerin motoru kurcalamasından kaynaklanıyor diye düşünüyorum.helede daha 28000 km bir stı için sorun olmayacaktır.ben şahsım adına GTX3071 TURBO setup ı yapmak isterdim.1.5 bar günlük kullanım,1.7 bar + methenol ilede agresif kullanımlar için 2 farklı mod yapmak isterdim.

  6. #63
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar çok sağlam çok sağlam dediğiniz makina soruyorum Ozan's kaç defa STI kırdı?? Segmanı kırıldı. Segman kırılması çokça kullanıcı hatası değildir. Bukadar kırılan STI ın hesabını sadece özensiz montaja bağlamamak gerek. Her aracın yetebileceği bir nefesi var. Sti da 3076 ile bas basabildiğini olan bir araç değil bence. Ama tüm ustalara saygım var. Mutlakaki yapılıyordur.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  7. #64
    zx-10rr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Şehir
    maghagVE
    Mesaj
    547
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar çok sağlam çok sağlam dediğiniz makina soruyorum Ozan's kaç defa STI kırdı?? Segmanı kırıldı. Segman kırılması çokça kullanıcı hatası değildir. Bukadar kırılan STI ın hesabını sadece özensiz montaja bağlamamak gerek. Her aracın yetebileceği bir nefesi var. Sti da 3076 ile bas basabildiğini olan bir araç değil bence. Ama tüm ustalara saygım var. Mutlakaki yapılıyordur.

    tabikide sağlam derken abartarak değil.benim araştırmalarıma göre temiz bir ej207 makinası ve şanzımanı 350-400 hp krankta ki güçlerle sorun çıkarmadan kullanılabiliyor?gt3076 ve üzeri bir turbo ile bas basabildiğin kadar diye birşey olamaz,hiç stı ım olmadı benim,tamamen araştırma ve yazılanları yaşanılanları takip etmekten öğrendiklerimi yazmak istedim.

  8. #65
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kardeşim 350-400hp ye zaten dayanır. Bugün wrx ve gt ler dahi stok motorla 300hp lere dayanıyor. Demek istediğim 18 g üzeri bir setupta Hüseyinin herşeyi değişmesi gerekecekti ve basıncı o derece açabilmek amaçlı bence motor içi değişecek parça mutlaka olurdu.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  9. #66
    ecz_murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sti 3076 ile 1,5-1,6 barda çıtır bir ayarla genelde sıkıntı yaratmaz haa sorun çıkacaksa 18-20g ile de çıkabilir.ayrıca benim 20g turboda rolantide bozukluğu gideremedim,yapılacak masraflara beyinide eklemenizi öneririm.

  10. #67
    zx-10rr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Şehir
    maghagVE
    Mesaj
    547
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardeşim 350-400hp ye zaten dayanır. Bugün wrx ve gt ler dahi stok motorla 300hp lere dayanıyor. Demek istediğim 18 g üzeri bir setupta Hüseyinin herşeyi değişmesi gerekecekti ve basıncı o derece açabilmek amaçlı bence motor içi değişecek parça mutlaka olurdu.
    o zaman söyle sorayım sanırım eksik bildiklerim var benim.ilerdede olsa ben stı alacağım ne olursa olsun.temiz bir stı aldım diyelim makinası şanzımanı açılmamış km düşük olacak.gtx3071 turbo ile 1.5 bar da kullanmak istersem yine stock motor içi ile problem yaşarmıyım?motor içi ve debraj hariç diğer gerekli işlemleri yapmak kaydıyla?

  11. #68
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar çok sağlam çok sağlam dediğiniz makina soruyorum Ozan's kaç defa STI kırdı?? Segmanı kırıldı. Segman kırılması çokça kullanıcı hatası değildir. Bukadar kırılan STI ın hesabını sadece özensiz montaja bağlamamak gerek. Her aracın yetebileceği bir nefesi var. Sti da 3076 ile bas basabildiğini olan bir araç değil bence. Ama tüm ustalara saygım var. Mutlakaki yapılıyordur.
    nefes mefes bilmem ama 2 litre sti motoruna gt30 ile 1sene tecavuz eden(2bar ve ustu) kullanici mevcut ankarada, en sonunda yanlis vitesten kirdi motoru. 10k donmek mumkun degil demekki
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  12. #69
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abi işte yaman çelişki burada başlıyor. Tüm STI ilanlarına bir gir alayına Forged uygulaması yapılmışmı?? yapılmış. Neredeyse hiçbiri 500+ hp değil. Peki o halde bu motorlar niye kırıldı? Kırılınca yerine neden forgedlendi? (bunun muhtemel nedeni oem den bazı parçaların ucuz olması olabilir) vede tüm işlemler bitince bile neden hala ancak 400hp lerdeler?
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  13. #70
    kickboxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı zx-10rr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o zaman söyle sorayım sanırım eksik bildiklerim var benim.ilerdede olsa ben stı alacağım ne olursa olsun.temiz bir stı aldım diyelim makinası şanzımanı açılmamış km düşük olacak.gtx3071 turbo ile 1.5 bar da kullanmak istersem yine stock motor içi ile problem yaşarmıyım?motor içi ve debraj hariç diğer gerekli işlemleri yapmak kaydıyla?
    benim düşüncem ej207 yi rahatlıkla kullanabılırsın sıkıntı cıkarmaz
    gt30 da takarsın 28 de 18g de ama turbo secımı büyük daha iyidir mantığı ile değilde
    egzantrik yapısı hacim vs vs düşünülmesi lazım ki gt3076 la 2.0 a da dayanır ej207 nın short blogu ama ne derece verım alırsın stock kapaklarla orası muamma..
    belkide 3076 la 2.0 basım kapalı subaba üfliyceğine 1.5 basar daha verimlli daha saglık şekilde yürütürsün arabayı
    mesela ankarada bi 2004 sti vardı fp red le dolu kapaklar stock short blokla acayip gidiyordu unutmam hiç...
    GNN40
    bence 18g ile durma stock sti intercoolerin 200 de nsonra içeri hava alamamasından kaynaklıdır kullanmadım ama böğle düşündüm
    Olum nissan arabamı arabanın hası kralı subaru yıllardır biz yürüyomusuz

  14. #71
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar tekrar ediyorum. wrx ve gt de 1 bar üstü tavsiye edilmez diolar. 1.2 le dolaşan kırmayanda var ama genelinin durumu ortada. wrx ve gt lerin stok basınçla bile şanzımanlarını peynir gibi doğradığı şu dünyada, vf43 le 1.6 bar basıp draglara giren ve kırmayan araçlarda mevcut.

    İstisnalar kaideyi bozmaz. Tüm ej207 ler bu denli iidilerse neden bugüne dek forgedlendi birçoğu?

    İddiaya götürmeye çalışmıyorum konuyu, sadece yıllarca krırılan motor seyredipte şimdi 10-10luk ne yapsan kırmassın kelimelerini bünye kabul edemio
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  15. #72
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar tekrar ediyorum. wrx ve gt de 1 bar üstü tavsiye edilmez diolar. 1.2 le dolaşan kırmayanda var ama genelinin durumu ortada. wrx ve gt lerin stok basınçla bile şanzımanlarını peynir gibi doğradığı şu dünyada, vf43 le 1.6 bar basıp draglara giren ve kırmayan araçlarda mevcut.

    İstisnalar kaideyi bozmaz. Tüm ej207 ler bu denli iidilerse neden bugüne dek forgedlendi birçoğu?

    İddiaya götürmeye çalışmıyorum konuyu, sadece yıllarca krırılan motor seyredipte şimdi 10-10luk ne yapsan kırmassın kelimelerini bünye kabul edemio
    ya tarkan sen makine muhendisi degil misin?

    kotu benzinle top speed deneyen adamin sonunun ne olacagini gayet net biliyorsun bence
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  16. #73
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abi herşeyi kötü benzine bağlamamak gerekir bence. Biliyosun kayınpederin STİ ı gördün. Ya babam bile 20.000km de STI kırdı Ne sağlamı ne yanlış kullanımı. Arabada modifiye bile yoktu.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  17. #74
    hazar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    TR-Ankara
    Mesaj
    354
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    nefes mefes bilmem ama 2 litre sti motoruna gt30 ile 1sene tecavuz eden(2bar ve ustu) kullanici mevcut ankarada, en sonunda yanlis vitesten kirdi motoru. 10k donmek mumkun degil demekki
    başgan ben onu gt35 diye hatırlıyorum, emin değilim.
    vırt zort

  18. #75
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Stok motor sti sıkıştırma sabit, egzantrik olmadan ve sadece orjinal devrini dönerek gt35r ı 2 bar üstümü dolduruomuş??
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  19. #76

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tago sen surda yaniliyorsun 2.0lt ve 2.5lt STI motorlari oem olarak cok farkli ej207 stilarin cogu hala oem blockla yuruyor. GT30 ile 207 ye hicbiesey olmaz ayar kayar duzgun oolduktan, araba bakimli, duzgun olduktan sonra.
    Guc;
    Bilgi ve Tecrubedir.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •