User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
48 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Civic Si 9000 Rpm..?

  1. #20
    AhmetDncr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    750
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende de p29 varda o yüzden ya, merak ettim şimdi hangilerinde p28 var

  2. #21
    dest - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı jdm_si Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende de p29 varda o yüzden ya, merak ettim şimdi hangilerinde p28 var
    kesiciye kaçta giriyorsun ben şu an 7800 de giriyorum p28ler 7200 sanırım bilmiyorum yinede yanlışım varsa düzeltilsin..

  3. #22

    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    842
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çakılıp kalma değilde si ın 4 ü bitirdiği yer 210 civarıydı yanlış hatırlamıyorsam 3 yıl oldu
    crx dişlisinde 4 190 gibi bi rakamda bitiyor hal böyle olunca 5 ister istemez oralarda nazlanıyor
    bence crx 3-4 e bulaşılırsa finalde girmek mantıklı olur.

  4. #23
    AhmetDncr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    750
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dest Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kesiciye kaçta giriyorsun ben şu an 7800 de giriyorum p28ler 7200 sanırım bilmiyorum yinede yanlışım varsa düzeltilsin..
    şöyle bir bilgi buldum gerekli cevap var burada

    1992–1995 Civic Si (Japanese, European and Peruvian version)

    Displacement : 1,598 cc (97 cu in)
    Bore and Stroke : 75 mm × 90 mm (3.0 in × 3.5 in)
    Compression : 9.5:1
    Power : 130-137 hp (96.9-102.1 kW, 132-140 PS) @ 6.800 rpm
    Torque : 105 ft·lbf (14.5 kg/m, 143 Nm) @ 5700 rpm
    Valvetrain : 16 valve (4 valves per cylinder)
    Redline: 7200 rpm
    Limit: 7250 rpm
    Fuel Cut: 7800 rpm (PM7)
    Fuel Control : 88-91 OBD-0 MPFI (92-95 OBD-1)
    ECU Code: PM7 (P29 OBD1)
    GearBox : <non LSD> (88-91 L3) (LSD 92- 95 S20)

  5. #24
    dest - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı jdm_si Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şöyle bir bilgi buldum gerekli cevap var burada

    1992–1995 Civic Si (Japanese, European and Peruvian version)

    Displacement : 1,598 cc (97 cu in)
    Bore and Stroke : 75 mm × 90 mm (3.0 in × 3.5 in)
    Compression : 9.5:1
    Power : 130-137 hp (96.9-102.1 kW, 132-140 PS) @ 6.800 rpm
    Torque : 105 ft·lbf (14.5 kg/m, 143 Nm) @ 5700 rpm
    Valvetrain : 16 valve (4 valves per cylinder)
    Redline: 7200 rpm
    Limit: 7250 rpm
    Fuel Cut: 7800 rpm (PM7)
    Fuel Control : 88-91 OBD-0 MPFI (92-95 OBD-1)
    ECU Code: PM7 (P29 OBD1)
    GearBox : <non LSD> (88-91 L3) (LSD 92- 95 S20)

    p28 olanlar genelde vteclermiş araştırdım bende şimdi ama ben 7800 de giriyorum benim motor kodum d16z5 a9 değil

  6. #25
    Sİyah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    164
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    d16z5' i ilk defa duydum Sİ' larda benim bildiklerim d16a9 ecularıda OBD1 P29. P28 ecularda OBD1 ama vtec.

  7. #26
    tunceR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    3.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    senin aracın gümrük çıkışlı olabilir veya blok değiştirilmiş olabilir. d16z5 yanılmıyosam crx lerde çıkan bi motor.

  8. #27
    jdmpoint - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul/Türkiye
    Mesaj
    234
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    z5 türkiyede olmayan bir motor gümrük girişlidir aracın...tr de o motor ne crx te cıkar nede baska bi honda da...si ın oem beyni p29 dur p28 yurtdısındaki vteclerde cıkar...senin aracının beyni p28 değildir cünkü z5 ler vtec degil hani sohc vtec olsa anlarım p28 beyin koyabilirler oem olarak derim ama z5 bizim a9 larla hemen hemen aynı motor non vtec zc.

  9. #28
    Crx-Si - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    294
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim crx imde d16z5 almanyadan gelme. tek fark oksijen sensörü olan bir headers ve arkasından gelen katalitik konvertör. ben geçen hafta katalitiğimi iptal edip yerine test pipe diye yerine spor katalitik taktım. konunun özüne gelirsek amaç sadece devir çevirmek ise önceki sayfada gerekli yorumlar yapılmış. orjinal yağ pompası alıp revize etmekle kendini korumaya alarak başlamalısın zaten bizim motorlarla fazla kasmadan bir şeyler yapacaksın. egzantrik ayar tutmuyor gerekte yok bence. yapmış olduklarına ilerde yüksek sıkıştırma pistonlar ekleyerek atmosferik olarak güzel bir tat yakalayabilirsin. crx 3-4 güzel olur. 5 e atınca yavaşlıyor falan napıcaksın o hızlarda ne işin var 200 yap bırak uçan teneke bu arabalar. hem ne demişler 4 biter roll biter...
    06 ZON 32 91 Crx Satıldı
    06 YA 1000 89 Crx Satıldı
    06 YA 1000 G4 Prelude 2.0 MT Satıldı
    06 TM 495 G5 Prelude 2.2 VTI
    06 TUM 42 G5 Accord Coupe 2.2 IES


    __oNuR__

  10. #29
    jdmpoint - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul/Türkiye
    Mesaj
    234
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ayrıca d16a9 ve tipi motorlarda o devirleri cevirmenin oem internalle cok gereksiz oldugunu söyleyebilirim arac 200-300 rpm dahi devir bandını genişletseniz dahi devri boşa dönüyor 9k da bi defada yatak sarmaz bişi olmaz ama 10 binde yatak dökmeye baslar ama 10 bin km ye gelene kadar coktan subap cakar yay şapka kullanmazsan...supertech in ciftli yay sapkaları mevcut bu kapaklar icin ama buzamana kadar 4 tane kırılan supertech yay yüzünden parcalanan dört kapak biliyorum orasıda ayrı bir konu....

  11. #30
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fabrikanın bile 7200dd'yi uygun gördüğü bir motorda 9000rpm çevirmek sana +'dan çok - durumlar kazandırır söyliim hele ki D serisi bir motordan bahsediyoruz

  12. #31
    dest - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı jdmpoint Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    z5 türkiyede olmayan bir motor gümrük girişlidir aracın...tr de o motor ne crx te cıkar nede baska bi honda da...si ın oem beyni p29 dur p28 yurtdısındaki vteclerde cıkar...senin aracının beyni p28 değildir cünkü z5 ler vtec degil hani sohc vtec olsa anlarım p28 beyin koyabilirler oem olarak derim ama z5 bizim a9 larla hemen hemen aynı motor non vtec zc.
    evet p29 zaten benim ecu z6lar soch vtec onlarda p28 var bildiğim kadarı ile

  13. #32
    dest - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Crx-Si Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim crx imde d16z5 almanyadan gelme. tek fark oksijen sensörü olan bir headers ve arkasından gelen katalitik konvertör. ben geçen hafta katalitiğimi iptal edip yerine test pipe diye yerine spor katalitik taktım. konunun özüne gelirsek amaç sadece devir çevirmek ise önceki sayfada gerekli yorumlar yapılmış. orjinal yağ pompası alıp revize etmekle kendini korumaya alarak başlamalısın zaten bizim motorlarla fazla kasmadan bir şeyler yapacaksın. egzantrik ayar tutmuyor gerekte yok bence. yapmış olduklarına ilerde yüksek sıkıştırma pistonlar ekleyerek atmosferik olarak güzel bir tat yakalayabilirsin. crx 3-4 güzel olur. 5 e atınca yavaşlıyor falan napıcaksın o hızlarda ne işin var 200 yap bırak uçan teneke bu arabalar. hem ne demişler 4 biter roll biter...
    iyi yanlız değilmişim benimde kat.iptal.. ben hız derken devir bandını sormuştum 200 de çakılan araç 100 ile giderken 5 e atınca noluyor onu anlamaya çalışıyorum

  14. #33

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sİ'da 9000 demek motoru kucağına almak demek gerek yok.

    Aracına hedırs, filtre, egzos, stg1 debriyaj, crx 3-4 dişli, vti gaz kelebeği+port polish, emme manifoldu ve silindir kapağı port polish, ince conta, çip ve güzel bi coilover + yürüyende iyileştirmeler ile hem krankta hem tekerde güzel bişeyler alırsın
    Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın

  15. #34
    dest - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    anlatılanlardan dolayı artık 9k dönmek istemiyorum benim mantığım şu yöndeydi misal en üst hpleri yüksek devirlerde veren bi motor birazdaha devir yaparsa ivmelenmeyi dahada iyi yapabilirim diye düşünüyordum ki olay daha farklıymış...

  16. #35
    Sİyah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    164
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dest Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    anlatılanlardan dolayı artık 9k dönmek istemiyorum benim mantığım şu yöndeydi misal en üst hpleri yüksek devirlerde veren bi motor birazdaha devir yaparsa ivmelenmeyi dahada iyi yapabilirim diye düşünüyordum ki olay daha farklıymış...
    benim arabamda istersem 9k dönme imkanım var ama hiç gerek duymadım. limitör iptali için bir anahtar yapılmış, istenildiğinde limitörü iptal edip istenildiğinde devreye sokabiliyorum.

  17. #36
    camaro rs 01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    45
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JDM VTİ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sİ'da 9000 demek motoru kucağına almak demek gerek yok.

    Aracına hedırs, filtre, egzos, stg1 debriyaj, crx 3-4 dişli, vti gaz kelebeği+port polish, emme manifoldu ve silindir kapağı port polish, ince conta, çip ve güzel bi coilover + yürüyende iyileştirmeler ile hem krankta hem tekerde güzel bişeyler alırsın
    benim aracımda head + filtre + vti gaz kelebegi mevcut tur diger işlemler için tahmini ne kadar olur ?

  18. #37
    jdmpoint - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul/Türkiye
    Mesaj
    234
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sİyah Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim arabamda istersem 9k dönme imkanım var ama hiç gerek duymadım. limitör iptali için bir anahtar yapılmış, istenildiğinde limitörü iptal edip istenildiğinde devreye sokabiliyorum.
    senin dönme imkanın olabilirde o motorun dönme imkanı yok 8200 bilmemkac devir oldugunda taaak die duman bulutuyla karısık bi ses gelir ozaman anlarsın limitör iptali anahtarının faydasını

  19. #38
    joker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul / Beykozz
    Mesaj
    1.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    9000 gereksiz bir fantezi olur tecrübelerle sabittir yeniden kesfe gerek yok

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •