bu konudan önce 'iskender egzoz' konusuna yazmıştım ve birşey sormuştum. bilgi eksikiğiyle kafamdaki sorulara cevap ararken burda bütün cevapları buldum.
konuyu baştan sona okudum çok güzel bilgiler var .
düşüncem şu ki emmeyi arttırmadan egzozda iyileştirme boşa tırmalamak.
manifold/kelebek flowunu arttırmak için polish ve kapak için portların genişletilmesi ve güzel bi flitre kiti .
Oem boru çapı bırakılarak;katalizörün iptal edilip , çoklu orta susturucu varsa teke düşürülüp tüp/spor şeklinde ortayla desteklenmesi.
son susturucu olarak flowu yüksek, oem boru çapının bi boy büyük çapı, egzoz takılması.
örnek: ara borular 55 ama son susturucu girişi 60 yada max 63)
ve son olarak ta flow değerleri yüksek bir headersla desteklenmesi ....
bu konudan okuduğum ve bildiğim kadarıyla düşündüğüm mantık doğrumudur ? bu kombinasyonda işlevsellik ne düzeyde olur ?