User Tag List

Sayfa 8/10 İlkİlk ... 678910 SonSon
174 sonuçtan 134 ile 152 arası

Konu: back pressure efsanesi

  1. #134

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mechanic Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    üst devirlerde canlanma göremedin, hissel birşey mi ölçüm yaptın mı_? önce sonra ölçümü gibi..?
    benim anladığım yaptığın şey rahatlatma sağlamamış galiba.
    ,yanlız ne istediğinizi iyi bilmeniz gerekiyor, hem alt devir hem üst devir şimdilik olmuyor, belki ilerde sağlanır. gazlayacaksan alt devire ihtiyacın yok. gazlamayacaksan üst devire ihtiyacın yok. seçim senin.. kolay gelsin
    her zaman düşük bp üst devirde iyidir diye birşey yok bence
    back pressure u yüksek ve aynı zamanda uzunda daha iyi giden araç olamazmı mesela
    yada şöyle söyleyim
    2 tane aynı marka model araç var birinde stok egzoz sistemi ötekinde de düz boru yada daha rahat bi sistem var.
    alt üst stock olan geçemez mi?

  2. #135
    OmerBLN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    34-16-27
    Mesaj
    393
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben tüm susturucuları söktüm ve borularımı 60 lık yaptım.Son susturucumda aynı şekilde daha deneme fırsatım olmadı kimseyle ama yakın zamanda otobana çıkıp görücem.Bakalım nasıl =) Oldu psikolojik olarak üstler güzel ama reelde nasıl anlamanın tek yolu dyno aslında.Fırsat bulabilirsem onuda yapıcam bakalım Fiatta nasıl bir olayı var BP nin =)

  3. #136
    murat_ileri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    ADANA-MANİSA
    Mesaj
    1.686
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mechanic Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    detay biliyoruz ki söylüyoruz . ucu ticarete dayandığı için bana şu bu demek düşmez, millet düşman oluyor sonra.
    kimsenin kimseden korkacak durumu yok, egzos yüzünden conta kapak patlatan araçları merak ettim. esnaf arkadaşlar yaptığı işin arkasında durmuyorlarsada bırak küssünler, bizde sapla samanı ayırt etmiş olur bu sayede
    Alıntı M3yener Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    indirilen benzin litre fiyatı değil götümüzdeki don

  4. #137

    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    turkıye /eskışehir
    Mesaj
    229
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kenan iyi sistem bencede orjinal sistem..klima açıkken kalkışım çok zayıfladı..gaz yiyecek diye bekler oldum..eski susturucumu oem olanı takıcam..zararım 200 tl..eskişehirdeki ustalarla aracı modlamak imkansız..internetten ögrendigimizlede olmadı..mıctım...:-(

  5. #138
    murat_ileri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    ADANA-MANİSA
    Mesaj
    1.686
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Abarth Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben tüm susturucuları söktüm ve borularımı 60 lık yaptım.Son susturucumda aynı şekilde daha deneme fırsatım olmadı kimseyle ama yakın zamanda otobana çıkıp görücem.Bakalım nasıl =) Oldu psikolojik olarak üstler güzel ama reelde nasıl anlamanın tek yolu dyno aslında.Fırsat bulabilirsem onuda yapıcam bakalım Fiatta nasıl bir olayı var BP nin =)
    fiatlar genel olarak sıkıştırmayı sever, ama bugüne kadar hiç punto hgt ile tecrübem olmadı. sadece yorum yapabilirim, onun içinde aracın orjinalini bilmek ve yaptırdığınız sistemin detaylarını incelemek gerekir.
    kendi açınızdan yorumlamak için şunu değerlendirebilirsiniz. yolda giderken eğer devir çevirmesi hızlandıysa üst devirlerde başarıyı yakalamışsınız, yokuş yukarı çıkarken arabayı yığılıyorsa alt devirleri öldürmüşsünüz demektir.
    Alıntı M3yener Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    indirilen benzin litre fiyatı değil götümüzdeki don

  6. #139

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    225
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben çoğunu denedim hata silenceri olan arkadaşlar varsa bi silenceri takıp denesinler bide bide silencersiz anlarlar zaten neyin ne olduğunu ben atmosferik de eksozu komple bastan yaptırım borular vs vs ama komple sökmem turbo olsa düz boruyu koyarım keyfime bakarım
    2000tc king

    Batuhan Sayın

  7. #140
    OmerBLN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    34-16-27
    Mesaj
    393
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı murat_ileri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fiatlar genel olarak sıkıştırmayı sever, ama bugüne kadar hiç punto hgt ile tecrübem olmadı. sadece yorum yapabilirim, onun içinde aracın orjinalini bilmek ve yaptırdığınız sistemin detaylarını incelemek gerekir.
    kendi açınızdan yorumlamak için şunu değerlendirebilirsiniz. yolda giderken eğer devir çevirmesi hızlandıysa üst devirlerde başarıyı yakalamışsınız, yokuş yukarı çıkarken arabayı yığılıyorsa alt devirleri öldürmüşsünüz demektir.
    Üst devirler benim hoşuma gitti şu an sıkıntı yok ama bunda VFD sisteminin faydası var sanırım.Motor olarak Alfa Romeo 156 motoruna benzer yapıda diyebilirim ama kapak tipi daha farklı.Ama sestenmidir bilmiyorum üstlerde heyecan arttı gibi.Aracın orjinalinde egzoz manifoldu ikiye ayrıldıktan sonra katlar ve birleştikten sonrada kat vardı.Ciddi sıkıntıydı.

  8. #141
    GokhanRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    Antalya/Moscow
    Mesaj
    8.121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    62 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    rs tuner ile cat out testi yaptık. 6 kere denedik. cat out u açınca 6-7 kw yüksek çıkıyor araç. kapatınca stok susturucuya dönünce direk güç düşüyor. psikolojiktir diyordum ama aynı yol aynı mesafe aynı vites aynı test modunda 6 defa filan test ettik. her seferinde yani 3 seferde cat out açık araç güçlü çıktı. 3 sefer cat out kapalı bastık düşük çıktı.

    farkda az değil. rs tunerde 7 kw 10beygirden fazla yapıyor.

    edit: bu arada cat out um orta susturucunun 10 cm önünde takılı. cat outu açınca hiç susturucu olmuyor direk boşaltım. kapatınca 1 düz geçiş birde orjinal son susturucu devreye giriyor sessiz spec.
    It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction... (Grant)

  9. #142
    canozcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Şehir
    DavidCooroAJ
    Mesaj
    649
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  10. #143
    Mehmetmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara-Nevşehir
    Mesaj
    2.935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    47 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konu Cort arkadaşlar...
    Herkes diyor susturucu sökersen back pressure düşer araba geriye düşer.Dinlemedim etmedim kara düzen düşündüm ve iptal ettirdim.(Hafif tok bir ses gelsin diye)
    Şu anda aracım stock 1.6 tdı Golf7...
    Susturucu sökmeden önce Adana Fourtuning'de Dynoya çıktım
    Dyno verisi budur...



    Kaliteli link http://imageshack.us/photo/my-images/801/e8x3.png/
    Buda Son susturucu iptal hali...



    Kaliteli link: http://imageshack.us/photo/my-images/802/6opu.png/

    Aynı dyno,aynı araç,aynı vites...
    Hatta 109 hp verdiğinde dışarısı 28 derece idi,bugun denediğimizde ise 15 derece.Yani daha soğuki,yani daha fazla Oksijen ve daha fazla yanma ama sonuç kocaman bir -9hp...
    Bu saatten sonra kimse bana inandıramaz back pressure denen birley olmadığını...
    Buda susturucu iptal dyno.(Mail alınca daha ayrıntılısını koyarım...)



    Sonuç olarak yarın susturucumu geri taktırıyorum Hava ne kadar kolay çıkarsa o kadar iyi olur olmadı En azından benim aracımda böyle...Yazılım çıktığında DPF'yi direk iptal ettiricem ama susturucuma dokunmuycam

    Birde arkadaşlar egzosun ortasında böyle birşey var.Bu nedir? Back pressure yaratsın diye konulan birşeymi?
    Bu benim çektiğim fotoğraf



    Buda internette bulduğum





    Araç dediğim gibi stock 1.6 TDI Golf7
    Eski golf6 aracımda böyle birşey yoktu...

  11. #144
    Onur Fatih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Sakarya HENDEK
    Mesaj
    1.826
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tek ölçüme mi bağlı kalıyosun aldığın yakıt aynımıydı 9 hp az bi değer değil

  12. #145
    Mehmetmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara-Nevşehir
    Mesaj
    2.935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    47 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Onur Fatih Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tek ölçüme mi bağlı kalıyosun aldığın yakıt aynımıydı 9 hp az bi değer değil
    Aracım 8000km'de
    Bu konuda takıntılıyımdır,aynı istasyon aynı pompa alırım ve hiçbir şekilde fişlerini atmam...
    Aracı aldım alalı Adana Turgut Özel Shell Nitro+ aldım...
    2 gün öncede servisten kirli olmadığı halde de Hava filtremi değiştirdim...
    Sonuç olarak yarın susturucu takıldıktan sonra fourtuning Mansur abi benden bıkmamışsa son kez havalar aynı iken,içinde aynı mazot var iken dynoya çıkıcam

  13. #146
    Junkie05
    Misafir
    Çok şey yazılmış çizilmiş. 2 sayfa okudum daha sonra işin rengi belli oldu deyip bıraktım. Sadece nacizene fikrimi beyan etmek isterimki atmosferik koşan adam sıkıştırmaya ihtiyaç duyan adamdır. egsoz borusunun uzunluğuna kadar etki eder. ha belki torkdan çalar beygir verir, belki beygirden çalar tork verir ayrı mevzu. Ama komple düz boru denilen sistem benim için ütopik bi sistemdir eğer atmosferik kullanıyorsak. Turbo üflemediği sürece 61 lik 71lik boruları gti larda vti larda gördükçe gülüp geçiyorum.

    tecrübeyle sabit komple düz boru bir 106 gti'ı ölçüm yaptığımız süre, boruyu kısaltıp son susturucuyu geriye çekip ( 80 cm kadar ) kaynatarak aldığımız süre, egsoz motora yaklaşırken araya orta kazanı koyduğumuz süre hepsi birbirinden farklı değerler vermektedir. prensipte sadece gaz çıkışı sağlamak ise mevzu komple söküp atalım egsozları bakalım gazlayabiliyormuyuz ? Turbo'da ise mevzu lag da kalmamak olduğu için blow vs.. derken hissettirmiyor. polish yaptığını sanıp beygir yiyen tatlı su ustalarını gördü bu sanayi erbabı. fazla yormamak lazım.

  14. #147

    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    turkıye /eskışehir
    Mesaj
    229
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Egsozumu sokup orjinale dondukten sonra arabanin gidisi oyle boyle degil acaip degisti 200 e kadar koek gibi asiliyor..en iyisi bencede orjinali..gecen benzinciye koca egsozlu saxo vts geldi oralarda iki gazladi falan kesiciye sokmak icin nasil ugrasiyo,arabada gitmiycem diyo bende guldum gectim
    AFR si fakir e ceken adam.....

  15. #148
    Mehmetmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara-Nevşehir
    Mesaj
    2.935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    47 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Stock arabalarda,hatta yazılımlı stock turbolu arabalarda bile son susturucu iptal edilmemeli bence...

  16. #149
    yasindemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    321
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kat sonrası orta ve son susturucu spor susturucu ile değiştirilse de güç kaybı olur mu dersiniz?
    VW Scirocco 1.4 TSI Twincharger - 2012

  17. #150
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Pulse Tuning diye aratın Google'da anlarınız. Susturucuyu koyduğunuz yer bile önemli. Yani silindir kapağından kaç cm borudan sonra koyduğunuz bile fark ediyor aracın performansında. İşin içinde gereğinden fazla parametre ve hesap var. Düz boru en iyisi demek herzaman tutan bir reçete değil.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  18. #151
    OmerBLN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    34-16-27
    Mesaj
    393
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Pulse Tuning diye aratın Google'da anlarınız. Susturucuyu koyduğunuz yer bile önemli. Yani silindir kapağından kaç cm borudan sonra koyduğunuz bile fark ediyor aracın performansında. İşin içinde gereğinden fazla parametre ve hesap var. Düz boru en iyisi demek herzaman tutan bir reçete değil.
    Hocam mesela 106 gti için ss headers ve ss magnum son susturucu kullandığım takdirde ara boruları kaç cm yapmalıyım,orta susturucu kullanmalımıyım?

    Not:Araçta şu an sadece 13-59 ve Peugeot Sport yazılım var ileriye dönük alt yapıyı hazırlamak istiyorum.
    If you don't follow through on your dreams, you might as well be a vegetable.

    Burt MUNRO

  19. #152
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Makinanın içi stock ile o header hiçbir işe yaramayacak maalesef.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •