308 dereceli egzantrik,üst kapak taşlama,headers specli doğan s aracımız için nasıl
bi karbüratör kullanmalıyız??seçenekler nedir?Direk alıp ustaya verebilceğimiz bi
karbüratör var mıdır?
308 dereceli egzantrik,üst kapak taşlama,headers specli doğan s aracımız için nasıl
bi karbüratör kullanmalıyız??seçenekler nedir?Direk alıp ustaya verebilceğimiz bi
karbüratör var mıdır?
Doğan s lerde slx motormu bulunuyor ? Slx değilde düz tip denilen motorlardan ise Werber 32/36 DGEV kullanabilirsiniz.Yada zor ama bulabilirseniz weber 38/38 DGES bomba olur.Yada custom manifold ile DCOE serisi kullanacaksınız.
Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..
Slx le aynı sanırım.Bu 2,8 granada karbüratöründen bahsediyorlardı olur mu acaba?Kolay temin
edebileceğmiz bi model olursa çok iyi olur.birazda uygun![]()
bence maddi imkanın varsa 400 tl gibi bi rakama 4'lü weber karbüratör alabilirsin.
400 tl çıkabiliriz, aklımdan 4lü weber geçiyor benimde ama çok bi bilgim olmadığından başlık
açıp bilgi almak istedim.google'dan baktım biraz pek bişey bulamadım.emme manifoldunu nasıl
halledebilirz peki?
weber 38/38 DGES dediğim zaten 2.8 granadaların karburatörüdür ama kolay bulunmuyor iyi araştırmak lazım.Dörtlü karburatör dediğiniz yatık DCOE serisi sanırım.
http://www.techturkey.com/forum/modi...arburator.html
Uygun manifoldu bulmak yada yaptırmak lazım.İyi bir karburatör ustan varmı ?
Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..
işte o iyi karb. ustasını bu zamanda bulmak çok zor 3 aydır karb.ugrasıyorum yatık 40lık seri.
ama o ustayı bulamadım hala hep sıkıntılı...
Manifold işine giremeyiz sanırım, weber 38/38 DGES dediğiniz
olabilir.Hurdacılardan buluruz demişlerdi.Bunun hakkında bilmemiz gereken bişeyler
var mıdır abi?
Abi şu sıralar o zor, çok hoş bişeye benziyor throttle bodyilerde inş.
Yardımlarını esirgemeyenlere tşk. ederim.
bendeki yatıklar çok sıkıntı ama nasipse bu hafta havalarda iyi olursa tamamen çözücem ayar vs.sıkıntısını.şuan orj.karb. var arabanın üzerinde gidişi çekişi okadar kötüki orj.karbüratörde anlatamam.
Ama kafaya koydum eger gavur bunu yapmış verim almışsa bende alıcam er yada geç.
Milinde boşluk olmamasına dikkat et karburatörde en büyük sıkıntı budur ne ayar tutar ne bir şey illet olur başına.Tamamıyla ayıklayıp kuru şekilde tiner havuzunda yatır en az bir gün dursun içerideki oksit korozyon vs. en iyi bu şekilde sökülür.Ve kesinlikle conta ve diyaframlarını yenileri ile değiştir.
Ama dediğim gibi hepsinden önemlisi milinde boşluk olmayacak karburatörü eline aldığında bakacağın ilk yer orası olmalı.
Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..
Konu sanki biraz hort olmus gibi olacak ama. ben aracımın kendi karburatorunu yeniletmek ve memelerini büyütmek istiyorum. Milinde cok az birşey boşluk var tamıratı yapılıyor sanırım ama bu işi bir karburator parası daha vermeden nerede yaptırabilirim? İstanbulda yaşıyorum neredeki hangi usta yapabilir böyle bir uygulamayı. yardımcı olursanız sevinirim
Kadikoye giderken saga hasanpasa istikametine giderken ilk saga donun oradaki tamircilerden karburatorcu bi usta var.ismini unuttum ama iyi ustadir
tipo emme manioltu altak enjek törleri beyni felan uydur işi bitir mpi motorlu tiponun emme manioltu uyar turbolu bisürü sahin dogan davar..
King performance
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)