Sırf adı İskender olsun diye egsoz yaptırcam İskender abiye..
Sırf adı İskender olsun diye egsoz yaptırcam İskender abiye..
hiç bişey yaptırma sadece arabayı iskender abinin garaja sok çıkart 2 boy alırsın öyle bir ustadır işin özü bu.
Yüce F.U
PoloGTİ-CooperS R53-W204 AMG
beyler istemeyen yaptırmasın evet iskender çok çok pahalı. Gitmeyin başka yere gidin ki bizde bi işi yaptırmak için 2 hafta 3 hafta beklemeyelim. Bi arkadaş bekleme süresi için pazarlama stratejisi demişte acaba gidip dükkanın kapısından içeri bakmış mı? İskenderi oturup ayak ayak üstüne oturup çay içtiğini görmüş mü? Ben daha iskenderin çayı sıcak olarak içebildiğini görmedim. İşlerin yoğunluğundan ısmarladığı çayı buz gibi içiyor adam. Evine gece bilmem kaçta gidiyor.
Kuş mu konduruyor. Evet arkadaş kuş konduruyor. Stock Megane RS dyno dynamix üzerinde 205 hp civarında verir. Benim arabam stock yazılımla 245 hp verdi. Üzerinde onun yaptığı Al filtre ısı kalkanı Al intercooler boruları downpipe ve cutout varken. Aldığı parada şimdiye kadar toplamda 1500 tl.
Gariban nickli arkadaşımız da iskenderin en büyük rakiplerinden biridir. O bile bunları yazıyorsa başka söze gerek yok demektir bence.
En azından şunu düşünün Emre Levent yurt dışına sattığı bütün egzostları iskendere yaptırıyor. Aynı setupta iskenderin yaptığı egzostlu arabayı geçebilen başka 911 yok yurt dışında. Aldığı parayı sonuna kadar hak ediyor. Adam para kazanmasın maliyetine iş yapıp taş mı yesin. Komik olmayın. Arabanıza lastik alırken gidip pahalısını iyi olduğu için almıyor musunuz? Michelin varken petlas mı alıyorsunuz. İkisi de kauçuk işte. Neden michelin alıyorsunuz? İskender dediğiniz adam mahalle arasında patlak egzosta kaynak yapan ya da değiştiren adam değil. Adam yaptığı bütün işçilikte tek bir çapak kalmasın diye saatlerce uğraşıyor. Kalıp işçilik çalışmıyor bütün dirsekleri kıvrımları hesaplıyor ne kadar bükersem ne kadar ses verir ne kadar güç verir diye.
IN BOOST WE TRUST
10 senedir egzosumu 2 kere baska yere ellettim, ikisindede baglantilari koptu yerine oturmadi vs. O 2 kere de cok uzakta oturdugumdan vaktim olmadigindan gidemedim. Goturdum abi durum bu dedim, oglum sonra bak iskender yapiyor egzosu ne bicim baglanti bu derler dedi duzeltti yolladi. Benim icin gercekten yeri cok ayri olan esnaflardan biridir. Hata da yapabilir ama kimse arkasinda durmadigi bir isi gosteremez, 10 senedir boyle birsey ne duydum ne gordum.
bende yıllardır iskoyu hem esnaf olarak hemde arkadaş olarak tanırım iş dışında da görüşürüz konuşuruz evet fiyat ve süreç olarak biraz yükseklerde ama iş bitiminde gördüğünüz görüntüyü(kaynak yerleri dirsekler spiral) kaliteyi ve aldığınız performansı hakkıyla hakediyor
polo gti in dp i roccodan farklı oldugundan işlem sürecü bayaa uzundu nerdeyse 1.5 gün sürdü çünkü ön panelden neredeyse arabanın yarısına kadar devam edio tek parça
tekrar emeğine ve ellerine sağlık isko
![]()
genelde insanlar hep parça fiyatıyla kıyaslar... doğru borunun metresi 10 lira, kaynağın metresi 3 lira vs vs... ama bu iş sanat, hem zevk alıp hem de bunu iş olarak benimsemek çok güzel... nasıl bir tablonun değeri üzerinde kullanılan boyanın ağırlığıyla ölçülmüyorsa bu da o tarz bir şey... işin sonunda yapılan iş beni tatmin ediyorsa bu işin pazarlığı olmaz...
Bende Ortagım sayesınde tanıdım ıskender ustayı tanıdııg ıcın orda yaptırmayı tercıh ettı,yakalsık 4 gun surdu arabanın ısı aynı sıstemle dynoda 13 bg aldıgını soyledı sesıde tam ıstedıgımız tarzda dtm gibi oldu ust devırlerde ozellıkle cok ıyı.. Benım tercıhım Ya Iskender ustadır yada Custom Sebo usta..
Ben hep uygun fıyatı tercıh ederdım anladımkı yanılmısım buktur kaynaktır devam et yok kazandıgım yerde sanırım hep kaybetmıısm.. Buda kulagıma kupe oldu..
Benım cosworthten bunlarda..
![]()
bende şuan susturucular yok ortayla son iptal.kat i sokersem yanı downpipeten sonra ses alabılır mıyım ek olarak yoksa etkılemez mı son ıptalken?
bide şu araçta ne olduğuna dair bi bilgisi olan var mı acaba?aşık oldum resmen.
http://www.youtube.com/watch?v=D6LEnz7AqkI
Kaliteyi ucuza satın alamazsın arkadaşım...pahalı diyenler onun gibi sanatkar olsalardı ne fiyat verirlerdi acaba emeklerine.esnaflığınada işçiliğine de dicek laf yoksadece biraz dağınık
![]()
ome-R
bu hesap neye göre oluyor çok karışık bişeymi ? Yani boruyu bük kaynak yaptır değil olay neresi nasıl bükülmeli ki güç kaybedilmemeli vs az çok bilen yokmudur bu olayı ? Madem downpipe tork bandımızı yukarı kaydırıyor bende tam tersi tork bandım düştü.Üstleri daha çok öldürdü
Ben dahil 2-3 kişi daha downpipe takıp güç kaybetti bizim araçlarda ,iskender yapan yok tabi aralarında.
2-3 sene önce araştırdım 60 ideal denildi takan herkeste 60 takıyor ama var bi yanlışlık
ayrıca arabam turbo ,düz mantık 90 lıkta yaptırabilirim ne kadar düşük backpressure o kadar iyi değilmiydi
iskender abi keşke şu duruma bi açıklama yapsaydı bizde işin gerçeğini öğrenseydik
Ben en çok cnc'de komple düz boru büktürenlerin yorumlarını merak ediyorum. İş kaynakta ise eğer, ölçü alınıp komple cnc'de bükülen kaynaksız tek parça borunun en güzel sonucu vermesi gerekir.
Downpipe'ın çapı ve wastegate yolu dizaynı önemli. Eğer altlar öldü üstler canlandı ise çap fazla büyüktür. Altlarda sıkıntı yok, üstler öldü ise çap küçük gelmiş demektir. Çap normal, ama üstler yine sorunlu ise wastegate yolu dizaynı sorunlu olabilir veya downpipe fazla sert dönüyor veya flanş bağlantısı yanlış olabilir.
Your car is your story. So don't let someone else write the book...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)