User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
37 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: headrs ?

  1. #1
    HAK-AN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    b.çekmece
    Mesaj
    170
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    headrs ?

    slm arkadslar headrs konusnda 421 mı 41 mı onerırısınız ?

  2. #2
    meLaNchoLic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    2.234
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    araçtan araca spec'den spec'e değişir düşüncesindeyim
    Alıntı atituti Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şu kızın memeleri anadoluda 9 çocuk doğurupta emzirememiş kadınlarınkine benziyor ama biri ünlü oluyor digerleri tarlada ugrasıyor

  3. #3
    samet_61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arac nedır?

  4. #4
    HAK-AN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    b.çekmece
    Mesaj
    170
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    skoda favorit

  5. #5
    hasan genç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    57
    Şehir
    İst/Kartal
    Mesaj
    158
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yabancı forumlarda da genel olarak 4-2-1 daha verimli olduğu yazılıyor hep .ancak 4-1 belki gündelik kullanımda sıkıntı yaratabilir alt devirler için , çünkü yanılmıyorsam 4-1 i hep üst devirler ve roll gibi kullanımda cok etkili . 4-2-1 de ikisinin arası kabul ediliyor performans olarak .ayrıca aractan araca bencede değişir verdiği gaz tepkimesi ve gidişi .
    beyaz 99 1.6 ies

  6. #6
    mesutt1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmit
    Mesaj
    1.801
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aaa bende çok merak ediıyorum bunu yaa çok iyi oldu takipteyim

  7. #7

    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    Milton Keynes
    Mesaj
    3.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı hasan genç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yabancı forumlarda da genel olarak 4-2-1 daha verimli olduğu yazılıyor hep .ancak 4-1 belki gündelik kullanımda sıkıntı yaratabilir alt devirler için , çünkü yanılmıyorsam 4-1 i hep üst devirler ve roll gibi kullanımda cok etkili . 4-2-1 de ikisinin arası kabul ediliyor performans olarak .ayrıca aractan araca bencede değişir verdiği gaz tepkimesi ve gidişi .
    tam tersi die biliyorum yanlıssam duzeltin
    Alıntı Berk007 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin gibi adamda kimbilir ne oynatıcılar vardır, bunu da indiriver

  8. #8

    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    TÜRKİYE/KOCAELİ
    Mesaj
    487
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Gko35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tam tersi die biliyorum yanlıssam duzeltin
    her aracta degısebılıo bu durum..
    ornegın vti ıcın;
    avansı ellemeden ve beyın yoksa altlarım guçlensın ıstenıosa 4-1
    ustlerım guclensın ıstenıyosa 4-2-1
    ama ben her daım 4-1 takıp altları guclendırme ve ustlerde sıkmaması ıcınde guzel bır subap ayarı ve avansı az gerı cekme gıbı bır yontem ızlıyorum.
    "FF VTI"TURBO
    "RR Type R"
    "JP egK20"

    "DD TypeR" TURBO
    "RED KA Turbo TypeR"

  9. #9
    murat_ileri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    ADANA-MANİSA
    Mesaj
    1.686
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar yanlış anlaşılmak istemem ama 4-2-1 alt devirler için 4-1 ise üst devirler için tavsiye edilir. tuning türkiye dergisinin kasım 2008 sayısında da İskender Osançlıyol'un bu konu hakkında yazısı bulunmaktadır.

  10. #10
    Jeandan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    1.551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende 4-2-1 Dc var, alt devirlerde daha rahat artık araç. Üstlerde de fark edilir bi değişiklik var gibi ama altlar kesinlikle daha güçlü. Araç 1.4is
    .

  11. #11
    Emir_b16a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben 4 2 1 tavsiye ederim


    altlarında çok olmasada belki bi güç kazandırabilir yada psikolojik de olabilir bu yansıma olasılıklar çok güç kaybedersin ama kazandım zannedersin falan böyle değişik bişiler işte
    atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.

  12. #12

    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    TÜRKİYE/KOCAELİ
    Mesaj
    487
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dedım ya herkesn kendı fıkrı..gorusu var..
    bu benım gorusum..bı ornek vermek gerekırse;
    vtı bızde,106 gtı ıle rol...
    106 2 de basar basmaz 1 boy cıkıyor..
    km200 gecmeye baslıyoruz...
    *******
    4-1 headers takıyoruz ertesı gun...
    ***********
    aynı 106
    2 de basıyoruz hıc cıkamıyor...
    4ün sonlarında gecmeye baslıyoruz...
    ve bu tekrar tekrar denendı o ıkı aksamda..
    ama oncesınde 4-2-1 de kullandım ustlerde daha ıyı oldugunu gordum..tabı her aracta aynı performans alınır dıye bı kaıde de yok..
    tşk
    "FF VTI"TURBO
    "RR Type R"
    "JP egK20"

    "DD TypeR" TURBO
    "RED KA Turbo TypeR"

  13. #13
    murat_ileri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    ADANA-MANİSA
    Mesaj
    1.686
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Hikmet Gönül Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dedım ya herkesn kendı fıkrı..gorusu var..
    bu benım gorusum..bı ornek vermek gerekırse;
    vtı bızde,106 gtı ıle rol...
    106 2 de basar basmaz 1 boy cıkıyor..
    km200 gecmeye baslıyoruz...
    *******
    4-1 headers takıyoruz ertesı gun...
    ***********
    aynı 106
    2 de basıyoruz hıc cıkamıyor...
    4ün sonlarında gecmeye baslıyoruz...
    ve bu tekrar tekrar denendı o ıkı aksamda..
    ama oncesınde 4-2-1 de kullandım ustlerde daha ıyı oldugunu gordum..tabı her aracta aynı performans alınır dıye bı kaıde de yok..
    tşk
    kullanmış olduğunuz headerslar orjinal markalaramı aitti yoksa oem olarakmı yaptırdınız. çünki genelde oem olarak yapılan işlerde genelde hatalı işlemler yapıldığı için tam verim alınamamakta

    bir başka konuda 2. viteste kaç devirde basmaya başladığınızla ilgili eğerki alt devirlerde(2500-3500 dd gibi ) basmaya başlamışsanız doğal olarak 4-2-1 sayesinde altlarda kazanılan tork sizi öne geçirecektir

  14. #14
    CRUEL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul / Sarıyer
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    herkes farklı bişi sölemiş benim bildiğim 4-2-1 üstleri 4-1 altları iyileştiriyor? zaten mantıklı düşününce 4-1 de backpressure daha fazla oldğundan altlar güzel toparlanıyor 4-2-1 de backpressure düşüyor o yüzden altları iyi değildir. kısacası mantığa göre 4-1 altları 4-2-1 üstleri iyileştirir..

  15. #15
    murat_ileri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    ADANA-MANİSA
    Mesaj
    1.686
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    üstadlardan bu konuya cevap gelmeyecek anlaşılan

  16. #16
    emre_277 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Aydın
    Mesaj
    303
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4-2-1 alt devirler 4-1 üst devirler diye biliyorum bende

  17. #17
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emre_277 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    4-2-1 alt devirler 4-1 üst devirler diye biliyorum bende
    +35 4-1 genelde pist araçlarında kullanılır(diye bılıyorum) 4-2-1 alt devir diye bilmekteyim. bu konuya bırı acıklık getırsın kımse orta yolu bulamamıs

  18. #18
    d16y4
    Misafir
    4-2 yapalım alt devirler parçalansın

  19. #19
    gokhan035 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    Honda35/İzmir
    Mesaj
    1.330
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rebel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    +35 4-1 genelde pist araçlarında kullanılır(diye bılıyorum) 4-2-1 alt devir diye bilmekteyim. bu konuya bırı acıklık getırsın kımse orta yolu bulamamıs
    bu konu belki biraz da olsa yardımcı olur..

    http://www.techturkey.com/forum/sohb...ml#post2828818

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •