User Tag List

Sayfa 4/6 İlkİlk ... 23456 SonSon
100 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: Şahin Karbüratör Max Performans

  1. #58
    K0213 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.832
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar oem şahin pistonu için 150hp gücler biraz fazla, sorun çıkartması muhtemeldir! etrafımızda yapılan araçlara istinaden soyluyorum!!
    ztn motorun içibe girilkecekse basşı başına masraf olacak!

    sen biraz araştır. oranları ve fiyatları konusunda bilgi edin.

    benim setup ım
    *solex 2,4 (granada karburatoru) 100-150tl
    *mirafiori sanzumanı 200-350tl
    *82 doğan difransiyeli (oranlarını bildirmeye çalışacağım ama dier bütün tofaş difransiyellerinden daha ii!!) 50-250 bulabilirseniz
    *4-1 headers 65tl
    *51mm düz boru (üst devirleri daha ölü olduğu için biraz kalın olsun) bedava
    *ateşlemeyide biraz güçlendirmek lazım! 100 liraya 220wolta ulaşır
    işçilik bana bedava size kaça çıkar bilmiyorum
    Fiat's Are Faster Than You Think!

  2. #59
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu son liste güzelmiş yakıt inanılmaz derecede yükselir mi _?

  3. #60
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VteC_MaNiaC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu son liste güzelmiş yakıt inanılmaz derecede yükselir mi _?
    aslan besleyen yemini düşünmez

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

  4. #61
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Weber varken solex e bulaşmak anlamsız.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  5. #62
    K0213 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.832
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 0M42 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Weber varken solex e bulaşmak anlamsız.
    solex ayar tutmayan bi karbüratör olarak bilinir ama 2,4 litre bi motora göre ayarı şaşırabilen bi durum bu.
    1,6 litrede ağırlıklı aktarmayla oynayarak güc kazanmaya çalıştığımızda stabil çalışabilmektedir.
    ben 2,0tc de kullanıdım ve yeni toplamaya başlayacağım mirafiori coupe m de de aynı karbüratörü kullanacağım en başta, keyifli oluyo.
    ztn solex in sesindn oem tofaş karbüratöründen daha ii bi performans vereceğini anlayabilirsiniz!
    Fiat's Are Faster Than You Think!

  6. #63

    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    türkiye-ankara
    Mesaj
    230
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.8 t motorlarının tofaşlara swap için ideal olduğunu duydum ufak tefeklede 200 hp lere çıkabilecek makine olduğundan zevkli olacağını düşünüyorum ancak maliyeti tahminimce 5000 tl yi bulur o ayrı tabi maddiyatla oluyor herşey

  7. #64
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DENON Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aslan besleyen yemini düşünmez
    aslana yem olmayalım sonra die sordum zaten

  8. #65
    mechanic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    Рос&#10
    Mesaj
    3.384
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı K0213 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar oem şahin pistonu için 150hp gücler biraz fazla, sorun çıkartması muhtemeldir! etrafımızda yapılan araçlara istinaden soyluyorum!!
    ztn motorun içibe girilkecekse basşı başına masraf olacak!

    sen biraz araştır. oranları ve fiyatları konusunda bilgi edin.

    benim setup ım
    *solex 2,4 (granada karburatoru) 100-150tl
    *mirafiori sanzumanı 200-350tl
    *82 doğan difransiyeli (oranlarını bildirmeye çalışacağım ama dier bütün tofaş difransiyellerinden daha ii!!) 50-250 bulabilirseniz
    *4-1 headers 65tl
    *51mm düz boru (üst devirleri daha ölü olduğu için biraz kalın olsun) bedava
    *ateşlemeyide biraz güçlendirmek lazım! 100 liraya 220wolta ulaşır
    işçilik bana bedava size kaça çıkar bilmiyorum
    drfit setup mı
    yoksa hız da görür mü bu setup?

    egzantrik ve yayları kullanmayalım mı?
    --
    her geçen yıl bir önceki yılı aratır hale geldi zaman...

  9. #66
    Thexerox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul / Kağıthane
    Mesaj
    156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peki bu setupları doğana aynı şekil uyguluyabilirmiyiz. hazır elde duan varken bu eğlence fırsatını kaçırmayalım

  10. #67
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı K0213 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    solex ayar tutmayan bi karbüratör olarak bilinir ama 2,4 litre bi motora göre ayarı şaşırabilen bi durum bu.
    1,6 litrede ağırlıklı aktarmayla oynayarak güc kazanmaya çalıştığımızda stabil çalışabilmektedir.
    ben 2,0tc de kullanıdım ve yeni toplamaya başlayacağım mirafiori coupe m de de aynı karbüratörü kullanacağım en başta, keyifli oluyo.
    ztn solex in sesindn oem tofaş karbüratöründen daha ii bi performans vereceğini anlayabilirsiniz!
    Granadanın 2.4 ü yok zaten farklı bir motormu var granada da ? Weber ile Solex i Megasquirt ile Haltech gibi düşünün.Ayrıca bu dediğiniz solex in modeli nedir ? Sesin karburatör markası ile bir alakası yoktur zaten tek boğaz olur çift boğaz olur önemli olan boğaz çapıdır boğaz çapı genişledikçe sesin tonu şiddeti değişir&artar.Yani solexte ses daha iyi demek doğru olmaz.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  11. #68
    K0213 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.832
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mechanic Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    drfit setup mı
    yoksa hız da görür mü bu setup?

    egzantrik ve yayları kullanmayalım mı?
    atmosphereic tofasi bosa masraf bence.

    Alıntı 0M42 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Granadanın 2.4 ü yok zaten farklı bir motormu var granada da ? Weber ile Solex i Megasquirt ile Haltech gibi düşünün.Ayrıca bu dediğiniz solex in modeli nedir ? Sesin karburatör markası ile bir alakası yoktur zaten tek boğaz olur çift boğaz olur önemli olan boğaz çapıdır boğaz çapı genişledikçe sesin tonu şiddeti değişir&artar.Yani solexte ses daha iyi demek doğru olmaz.
    uzun cvp vermem lazim ama dot kdr tel ekraninda hizli yazamiyrm, tezkerdden sonra insallah detaya girerim
    kisaca fordcu degilim, 2.4 die hatirliyrm ve o solex ne karb. ise kullandim, memnun kaldim paylastim sadece..

    atarsa 13!
    Fiat's Are Faster Than You Think!

  12. #69
    BRKYLMZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Tekirdağ/Çorlu
    Mesaj
    306
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende takipteyim, birde bir şey merak ediyorum 1300lerle 1600lerin blok aynı mı? ayni ise ne değişmesi lazım?
    Bu ara birşeyler yapsam mı yapmasam mı kararsızım bu konu çok gaza getirici oldu

  13. #70
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı K0213 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    atarsa 13!


    bitmiş bişey kalmamış hayırlı teskereler gelde beraber girelim benim şahine

  14. #71
    K0213 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.832
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benimde dondugumde girismem gereken 78 mirafiori coupem var, elimden geleni yaparim.

    aslinda ozetlmte calistgim, tofas grubunun en gelismis performance modeli TR de 8valf mirafiorilrrdir, sanada en ucuza aracini mirafiori emsali bir hale getrmni onerdim, "bence" daha ii bi karb. eklddim ve kilitli difransiyel bulunmsz die 82 dogan difrsnsiydli dedim.

    doch kapagida uydurablrsin istersen ama bulunmuyor ve cok pahalli bu nedenle onu hic eklemddim ve bilginize soch kapakla 74 HP(hatirldgim) uretirken, doch kapakla 100hp uretmektedir ayni blok. (bkz. 1.6TC mirafiori'S)
    Fiat's Are Faster Than You Think!

  15. #72
    Sierra Rs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    2.939
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ford 3000cc essex ingiliz v-motor karbüratörü kullanabilirsiniz onunda emme baglantıları birebir aynı..

  16. #73
    mechanic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    Рос&#10
    Mesaj
    3.384
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    doch kapak tüm 1.6 karbüratörlü şahinlere-doğanlara oluyor mu?
    bu kapağı sanayide söylesek anlarlar mı yoksa başka bir adı var mı?
    --
    her geçen yıl bir önceki yılı aratır hale geldi zaman...

  17. #74
    K0213 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.832
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kapgi bulursinuz ama taslama kurtarirmi bilmem, askere gelmeden once bos kapagi 800 liraya aldim, elimizdeki parcalarla doldurup taktik.

    ayrica alttan egzantrikli bi motoru uste cevirecegiz ve tofaslarda benzin pompasini egzantrik mili ustundeki bi valf harekete gecirir. alttaki egzantrigi cikartinca pompa mili bulmak lazim iste bu biraz zor! dis pompayla halledilebolir ama yine maliyet arttiracaktir!

    ayrica doch a cevirirken daha bir kac islem daha gerekiyor yani o masrafa karsin alinan guc tatminkar degil!
    Fiat's Are Faster Than You Think!

  18. #75
    mechanic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    Рос&#10
    Mesaj
    3.384
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hehe burda 2000-3000e yarışıyorlar şahinciler 2 yarış kazansam kurtarır
    --
    her geçen yıl bir önceki yılı aratır hale geldi zaman...

  19. #76
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mechanic Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hehe burda 2000-3000e yarışıyorlar şahinciler 2 yarış kazansam kurtarır
    ahahah çok iyiymiş bizde geliriz yarışa

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •