User Tag List

8 sonuçtan 1 ile 8 arası

Konu: fk2 manuel + simota cai icin eksoz sistemi?

  1. #1

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    342
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    fk2 manuel + simota cai icin eksoz sistemi?

    Manuel aracim fk2 icin simota karbon hava filtresini cai sisteme gore olabildiginde en sogun havayi cekecek sekilde ve eksoz yanmaz sargi bezi ile yalitimlayarak montajladik.

    Sira geldi eksoz isine. Kafamda tabi ki gonul.isterki su sistem var ;

    Headers+sporkat+duz boruya orta spor susturucu+vanali eksoz.

    Ancak genede sormak istedim fikirleriniz ne olur.

    Ne kadar tutcagini bilemiyorum fiyat arastircam ama merak ettigim su

    Bu kadar para verip degermi .
    Yakita cok etki edermi. 100km de kac lt gibi.

    Cok yuksek patirtili ses istemem odak noktam her devirin guclu olmasi. Seri ve diri tok bi ses istiyorum... Fikri olan varmi.

  2. #2
    Jeandan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    1.551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Spor kat yerine iptal edin spor kat pahalı bir parça diye biliyorum. Headers dediğiniz testpipe olsa gerek, r serisi motorlarda bildiğim kadarıyla uygulanamıyor headers. Bir de konu dışı ama 1.8 civic ile denemek istiyorum, sizi yakalamışken sorayım dedim
    .

  3. #3

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    342
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    r16 ile r18 aynı motor. r16 ya olan headers varken r18 e nıcın olmasın.

    ve sanırım bu durumda headers + 63 luk duz boru ya orta susturucu ve son susturucu sıstemı yapıcaz...

    sıstemı yaptıktan sonra zevkle =) deneriz

  4. #4

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    342
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracta motordan dırekt katalizör artı karısık bır sıstem olması ile katalızor ve uygun sensor yanıltıcıları vs lı bır sıstem de aracın typer kadar yakıp yaktıgı kadar gıtmıcek olmasından dolayı katalızor olayından vazgecmek en mantıklısı.

    gerı kalan eksoz sıstemınde aracta 48lık borudan 45lıge dusuyor olması ve araca cesıtlı borular ıle uygulanan bı sıstemın bın tl yı bulup ne kadar verım alınacagı konusunda kesın bı sonuc elde elemedık. beklemedeyız

  5. #5
    Jeandan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    1.551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gökhan35'e pm at, sana birşeyler yapar
    .

  6. #6

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    342
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu nick de bırını bulamadım ben

  7. #7
    silent furious - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    627
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  8. #8

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    342
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mavi ve kırmızı vardı bı zamanlar ah ahh sağol tuğrulum.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •