97 model 3.18is 1900cc araç için kat iptali düşünüyorum ,performans anlamında birşey alabilirmiyim.. yoksa gereksiz bir durummu olur , kat iptali yapılırsa neye dikkat etmeliyim araya konulan borunun çapı ne olmalıdır..bilgilendirirseniz sevinirim.
97 model 3.18is 1900cc araç için kat iptali düşünüyorum ,performans anlamında birşey alabilirmiyim.. yoksa gereksiz bir durummu olur , kat iptali yapılırsa neye dikkat etmeliyim araya konulan borunun çapı ne olmalıdır..bilgilendirirseniz sevinirim.
BOYASIZ GÖÇÜK DÜZELTME ' PDR DENT REPAİR
motor içine girmeden düşünüyorsan ;
chip + 51lik düz orta ve ön susturucu iptalli sonda güzel susturuculu kn kutu içili çok güzel zevk alırsın..port polishede yatabilirsin zararı değil yararı dokunur
Aldığın sese kendinde şaşırabilirsin çevrendekileride şaşırtırsın üstten çift egzantrik m44 çok tatlı bu konuda
motor içine giricem fanteziye kaçıcam diyorsan ;
koyarsın m47 krankını je pistonlarını dr schrick egzantriklerini 2100cc civarlarında eğlenirsin
turbolayanlar oldu lakin jdmworks haricinde memnun olanı henüz görmedim.
egzoz için ön fikir :
http://www.youtube.com/watch?v=IY-ELQgiF4U
motoriçi yapılıya örnek:
http://www.youtube.com/watch?v=iw4k1n9DBHU
kutuiçili düzborulu stock eski e36 is'im ;
http://www.streetfire.net/video/is-vti-3_737363.htm
Eray abi , Renç ve Jason nickli üyelerden tavsiye almanda fayda var![]()
Recent Project: ''Sharky'' E36 323TI Turbo
Daily Drive: Mini Countryman Diesel
aynı araç sadece kat iptali var ses beni tatmin edici düzeyde ne sessiz nede dikkat çekicek kadar sesli
ben ses değil biraz etkileşim performans amacıyla istiyorum? olabilirmi
BOYASIZ GÖÇÜK DÜZELTME ' PDR DENT REPAİR
kardeşim aynı araçtan bendede mevcut orjinal egzos sistemi ile alt devirler şahaneydi üst devirlerde nazlanıyordu az yakıyordu daha sonra katalizörden sonraki yani orta susturucuyu iptal ettim yerine sona kadar 51 lik taktırdım (bu arada bu aracın orjinal boruları 60 lık ) sonra çift çıkış güzel bir abarth egzoz takıldı üst devirlerim biraz eglenceli hale geldi yakıt değişmedi gibi alt devirlerde pek bir fark göremedim daha sonra bu forumdan araştırdım konular açtım egzos manifoldundan itibaren sona kadar katı ve ortayı iptal ederek yerine 60 lık olan orjinal potsuz düz boru çekildi almış olduğum çift çıkış abart takıldı üst devirler şahane ses 320 i yi aratmadı ama bu kezde alt devirler hantalaştı yakıt arttı son olarak 60 lık boru sabit kalmak şartıyla sona oem orjinal susturucusunu taktım hem üst devir hem alt devir ve yakıt benim beklentilerimi karşıladı şunu söyleyim sakın ola bu araca açık hava spor filtre takma ben denedim yakıt bariz arttı ve eski performansını arattı çünkü bu araçların muhteşem bir filtre sistemi var en iyisi benim gibi tak kutu içi k&n i egzosuda dediğim gibi yap tadına doyamazsın stok 320 i kovalarsın dibinden ayrılmaszsın benden bu kadarbirde sırf görsel olsun diye 17 jant takmamanı öneririm ben onuda denedim 225 45 17 lastikle motorsport jant taktım yol tutuş arttı görsele diycek yok ama hem hantallaştı hem yakıt arrtı konfor sıfır alt takıma sorunlar çıkartmaya başladı direksiyon sertleşti önler ve arkalar sürtme yaptı orjinale döndüm 15 inç 205 60 15 tadına doyamıyorum şuan
![]()
60lık boguyor susturucuları katları sokunce...oem susturucuyla korkunc zırıltı yapıyor ses rahatsız edebiliyor ..onun haricinde byMUGEN'in soylediklerine katılıyorum
Recent Project: ''Sharky'' E36 323TI Turbo
Daily Drive: Mini Countryman Diesel
bence oem susturucudan ' ki söktüyseniz farketmişsinizdir kazanı fazla abartılı bir susturucu' uzak durmak daha iyi ... düzboru geldikten sonra 1-2 haftalığınada olsa noname de olsa dtm tipi 2 çıkış ufak kazanlı birşeyler takıp onun eğlencesini yaşamak lazım
zevkler ve renkler tartışılmaz zırıltı beni rahatsız ediyordu kimisinin hoşuna da gidebilir![]()
son bir tavsiye 205-55-15 ebatı hatta mumkunse 195lerle araba çok güzel yürüyor görüntü için bozmayın
egzoz videonu bekliyoruz bitince kulak pası silelim
Recent Project: ''Sharky'' E36 323TI Turbo
Daily Drive: Mini Countryman Diesel
Dostum orta susturucuyu ve katı ben de iptal ettim ilkel bir biçimde yerine sadece düz boru kaynattırdım gaz pedalı yumuşadı diyebilirim.Benim aracım 320 idi m3 gibi ses veriyordu
kat iptali iş görür cokta güzel olur eger iptal ettikten sonra arıza lamban yanarsa pm at bana ben sana bi sistem sölim ynıltırsın yanmaz birdaha ..
King performance
Kat iptalini yazılımla destekle mutlaka. Alt devirlerin bozulmasın. BMWden iyi anlayan bir yazılımcım var ,fiyatları da iyidir...
En ıyısı 60 lık duz borular . Kat ıptalıyle cok bırseyler bekleme derım . Max 5 hp dır . Ama aracın ust devırlerınde gucun arttıgını hafıften hıssedersın ozellıkle vıtes gecıslerınde
kat iptali, susturucular vs kısacası egzozları değiştiren is'ci arkadaşlar fikir açısından video ekleyebilirler mi acaba araçlarının ?![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)