hgt motoru koyun bence uğraştırır slx motoru ciddi anlamda 300 beygir hayal olur o bloktan.
Kardeşim sıkıntılımı güzelmidemek istediğim birinci yazdığın ikincisiyle çakışıyo ayriyetten piyasadaki kara düzen turbo şahin 10 lira bile etmezken o bahsettiğin araç vtec fiyatına üç dört kere satıldı
Konuyu açan kardeşim yanlış anlama ama bu beyin işlerinin nasıl yapılmasını bekliyodunki tabiki ticaret olucak arz talep meselesi yapan adamda elinin emeğini gözünün nurunu senin arabana akıtacak sonuçta , ozaman şöylede yazmalısın bu turbo yapan ustalar işi ticarete döküyo kendi motorumu kendim topluyacam el emeği göz nuruistersen dodi el faik ol altından kablo titanyumdan piston adamantium dan kol yaptırt o beyin tecrübeli kişiler tarafından takılıp ayarlanmazsa o aracı yürütmen çok ama çok zor
slx motordan 300 hp güç alınabilir fakat bilinçli ve güzel yapılması şartıyla mengü abi bilir![]()
FIAT MOTORSPORT
motor değişimı yapılacaksa ...motorunu alacağım arabayı modalarım ayrıca acaba benmı cok umutluym yoksa sız mı cok karamsarsınız 06mju mesela dam oarjınal motorla 400 bg verıyor 06 tu da araba makıne gıbı 01 sh de oyle yanı ornekler coğarılr sonuc olarak yapılır bu arabaya da elbet ama para emek zaman ve usta lazım ama ımkansız değil turk yapar abı slx motorunu 350 bg yapacak fıkrı olan paylaşırsa sevırım beklıyorum bana liste yapacak olan varsa cok mutlu oluru
308 Derece Colombo Barianni eksantrik ile turbo birarada daha önce hiç duymamıştım şimdiye kadar.
Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptallar küstahça kendinden emindir..
biraz alakasız olacak ama bu işe girilecekse ve 300 400 hp lerden bahsediliyorsa kesinlikle arkadan itiş bir tofaş tercih edilmeli.
Kesinlikle, 308 derece colombo barianni eksantrik rolantisi felan agresif bir eksantriktir, özel yay ve siboplar ile kullanılır, turbo için bu kadar yüksek dereceli bir eksantriğe ihtiyacın yok, bu zamana kadar kullandığım gördüğüm turbolu tofaşların eksantiriği hep orjinaldi. İkisinden birini tercşh etmelisin, atmosferik yada turbo.![]()
Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptallar küstahça kendinden emindir..
Verimlilik senin yaptıracağın işlemlere bağlı, ancak slx motorda atmosferiğin çok çok dolusu bir araç yapmıştık biz bundan 2-3 sene kadar önce, Keihn racing karbüratör dahi vardı aracımızda, kilometrede 1,5-2 tl civarı yakıt tüketimi vardı araçta.Diyeceğim şu ki, atmosferik tofaş benzin düşmanıdır, ve yapabileceği bence kısıtlıdır, mantıklı olan turbo bence.
Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptallar küstahça kendinden emindir..
Konu hakkında çok fikir sahibi değilsin, birden öğrenmeye çalışma kafan allak bullak olur. Madem bir işe kalkışmak istiyorsun. Senin vermiş olduğun liste Atmosferik bir kuş serisiyle turbolu bir kuşserisinde kullanılan malzemelerin karışımı olmuş kısaca salata olmuş. Sen önce aracın kasasında eksiliklik varsa onları hallet çürüğünü çarığını, sonra enjeksiyonlu sisteme geçirirsin beyin takarsın karbüratörlü sistemden kurtulursun. Yavaş yavaş devamı gelir.
Gott weiss ich will kein engel sein...
bence ankaraya git dogru ustayı bul aracını bırak ve geri al![]()
350 bg ne az bir güç değil. Nasıl durdurcan o arabayıbunu da düşün..
hem 150 hp alırsan öp başına koy
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)