User Tag List

Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon
62 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: atmosferık slx

  1. #20
    Emrecan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    25
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.507
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hgt motoru koyun bence uğraştırır slx motoru ciddi anlamda 300 beygir hayal olur o bloktan.
    Alıntı fthdrn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Herkesin parmağı tetikte

  2. #21
    individual - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.639
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 20vinside Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Saydıgın listedeki Malzemelerin çogu yalnıs seçim
    ayrıca o motoru çoklu enjektor sistemi ve beyinle yürütmen hem masraflı hem biraz sıkıntılı
    Ankara ' da Tu plakalı bi şahin de kullanılmıstı bu sistem bayağı ugrasılmıstı ancak güzel olmustu Arkadaşların da dedikleri gibi bu işlemi diyarbakır ' da yapman biraz sıkıntı olacak sanayi bakımından Benim fikrimi soracak olursan Turbo işine hiç girme Motor'u swap layarak 2.0 litre Bi HGT yada tipo 2.0 16 v ye cevirmen bence daha mantıklı diye düşünüyorum hem maliyeti daha ucuz hem emin ol turbo ' dan daha randumanlı ve sorunsuz 150hp - 900 kg bi araç olacagını dusunursek bence Çok iyi olur....
    Arkadaşa katılıyorum

    Fiat Coupe Turbo Plus Motoruda olabilir ama onu burda çıkmasını bulmak zor 2000CC 5 silindir turbo bir motor en mantıklısı bu yada Tipo 2.0 veya Bravo HGT motoru
    Seat IBIZA FR

    C U P R A L E O N

  3. #22
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 20vinside Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Saydıgın listedeki Malzemelerin çogu yalnıs seçim
    ayrıca o motoru çoklu enjektor sistemi ve beyinle yürütmen hem masraflı hem biraz sıkıntılı
    Ankara ' da Tu plakalı bi şahin de kullanılmıstı bu sistem bayağı ugrasılmıstı ancak güzel olmustu Arkadaşların da dedikleri gibi bu işlemi diyarbakır ' da yapman biraz sıkıntı olacak sanayi bakımından Benim fikrimi soracak olursan Turbo işine hiç girme Motor'u swap layarak 2.0 litre Bi HGT yada tipo 2.0 16 v ye cevirmen bence daha mantıklı diye düşünüyorum hem maliyeti daha ucuz hem emin ol turbo ' dan daha randumanlı ve sorunsuz 150hp - 900 kg bi araç olacagını dusunursek bence Çok iyi olur....
    Kardeşim sıkıntılımı güzelmi demek istediğim birinci yazdığın ikincisiyle çakışıyo ayriyetten piyasadaki kara düzen turbo şahin 10 lira bile etmezken o bahsettiğin araç vtec fiyatına üç dört kere satıldı

    Konuyu açan kardeşim yanlış anlama ama bu beyin işlerinin nasıl yapılmasını bekliyodunki tabiki ticaret olucak arz talep meselesi yapan adamda elinin emeğini gözünün nurunu senin arabana akıtacak sonuçta , ozaman şöylede yazmalısın bu turbo yapan ustalar işi ticarete döküyo kendi motorumu kendim topluyacam el emeği göz nuru istersen dodi el faik ol altından kablo titanyumdan piston adamantium dan kol yaptırt o beyin tecrübeli kişiler tarafından takılıp ayarlanmazsa o aracı yürütmen çok ama çok zor

  4. #23

    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    114
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    slx motordan 300 hp güç alınabilir fakat bilinçli ve güzel yapılması şartıyla mengü abi bilir
    FIAT MOTORSPORT

  5. #24
    21dc963 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    Diyarbakır
    Mesaj
    574
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Acurol Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    T4 turboya 4 lü custom manifold nasıl olacak büyük merak konusu.
    merak ettgını bıze acıklasn bızde bılgınerız cok ıyı değilm bu konu da

  6. #25
    21dc963 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    Diyarbakır
    Mesaj
    574
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı hkspower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    slx motordan 300 hp güç alınabilir fakat bilinçli ve güzel yapılması şartıyla mengü abi bilir
    elbet abı ıtınayla slx motoru 300 bg yapılır ...mengu abı kım konuya dahıl olsa ıyıy olur faydalansak

  7. #26
    21dc963 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    Diyarbakır
    Mesaj
    574
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motor değişimı yapılacaksa ...motorunu alacağım arabayı modalarım ayrıca acaba benmı cok umutluym yoksa sız mı cok karamsarsınız 06mju mesela dam oarjınal motorla 400 bg verıyor 06 tu da araba makıne gıbı 01 sh de oyle yanı ornekler coğarılr sonuc olarak yapılır bu arabaya da elbet ama para emek zaman ve usta lazım ama ımkansız değil turk yapar abı slx motorunu 350 bg yapacak fıkrı olan paylaşırsa sevırım beklıyorum bana liste yapacak olan varsa cok mutlu oluru

  8. #27
    Mst - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    704
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    308 Derece Colombo Barianni eksantrik ile turbo birarada daha önce hiç duymamıştım şimdiye kadar.
    Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptallar küstahça kendinden emindir..

  9. #28

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.324
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    biraz alakasız olacak ama bu işe girilecekse ve 300 400 hp lerden bahsediliyorsa kesinlikle arkadan itiş bir tofaş tercih edilmeli.

  10. #29
    21dc963 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    Diyarbakır
    Mesaj
    574
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Murat Ören Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    biraz alakasız olacak ama bu işe girilecekse ve 300 400 hp lerden bahsediliyorsa kesinlikle arkadan itiş bir tofaş tercih edilmeli.
    slx ie işte abı olma mı

  11. #30
    21dc963 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    Diyarbakır
    Mesaj
    574
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mst Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    308 Derece Colombo Barianni eksantrik ile turbo birarada daha önce hiç duymamıştım şimdiye kadar.
    bır bırıne ters mı abı

  12. #31
    21dc963 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    Diyarbakır
    Mesaj
    574
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cağrı abı mesajımı aldın mı

  13. #32
    Mst - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    704
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 21dc963 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bır bırıne ters mı abı
    Kesinlikle, 308 derece colombo barianni eksantrik rolantisi felan agresif bir eksantriktir, özel yay ve siboplar ile kullanılır, turbo için bu kadar yüksek dereceli bir eksantriğe ihtiyacın yok, bu zamana kadar kullandığım gördüğüm turbolu tofaşların eksantiriği hep orjinaldi. İkisinden birini tercşh etmelisin, atmosferik yada turbo.
    Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptallar küstahça kendinden emindir..

  14. #33
    21dc963 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    Diyarbakır
    Mesaj
    574
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mst Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kesinlikle, 308 derece colombo barianni eksantrik rolantisi felan agresif bir eksantriktir, özel yay ve siboplar ile kullanılır, turbo için bu kadar yüksek dereceli bir eksantriğe ihtiyacın yok, bu zamana kadar kullandığım gördüğüm turbolu tofaşların eksantiriği hep orjinaldi. İkisinden birini tercşh etmelisin, atmosferik yada turbo.
    sence tofas ıcın hengısı daha verımlı

  15. #34
    Mst - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    704
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 21dc963 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sence tofas ıcın hengısı daha verımlı
    Verimlilik senin yaptıracağın işlemlere bağlı, ancak slx motorda atmosferiğin çok çok dolusu bir araç yapmıştık biz bundan 2-3 sene kadar önce, Keihn racing karbüratör dahi vardı aracımızda, kilometrede 1,5-2 tl civarı yakıt tüketimi vardı araçta. Diyeceğim şu ki, atmosferik tofaş benzin düşmanıdır, ve yapabileceği bence kısıtlıdır, mantıklı olan turbo bence.
    Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptallar küstahça kendinden emindir..

  16. #35
    21dc963 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    Diyarbakır
    Mesaj
    574
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abi sen bana liste cıkarabılır misin_

  17. #36
    Acurol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    391
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konu hakkında çok fikir sahibi değilsin, birden öğrenmeye çalışma kafan allak bullak olur. Madem bir işe kalkışmak istiyorsun. Senin vermiş olduğun liste Atmosferik bir kuş serisiyle turbolu bir kuşserisinde kullanılan malzemelerin karışımı olmuş kısaca salata olmuş. Sen önce aracın kasasında eksiliklik varsa onları hallet çürüğünü çarığını, sonra enjeksiyonlu sisteme geçirirsin beyin takarsın karbüratörlü sistemden kurtulursun. Yavaş yavaş devamı gelir.
    Gott weiss ich will kein engel sein...

  18. #37

    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Balikesir
    Mesaj
    1.150
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence ankaraya git dogru ustayı bul aracını bırak ve geri al

  19. #38
    Onur Fatih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Sakarya HENDEK
    Mesaj
    1.826
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    350 bg ne az bir güç değil. Nasıl durdurcan o arabayı bunu da düşün..
    hem 150 hp alırsan öp başına koy

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •