User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
48 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: ae101 corolla headers...

  1. #1
    ae101 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    35
    Mesaj
    553
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    ae101 corolla headers...

    arkadaslar uzun zamandır ae101 corollama amerıkadan 4-2-1 krom hedars getırtmeyı dusunuyodum ve sonunda uygun zaman oldugunu dusundum ve yapmaya karar verdım umarım verım alırım.... sizce nasıl bı vrim alırım...bub dısında ıyı yalıtılmıs ve soguk hava ceken bı AEM dry flow hava fılıtresı ıle beraber...




  2. #2
    -batu- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.215
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abi, 2 marka var onlardan birini al bence, Pacesetter en iyisi tek geçerim. Sarmana gerek yok kendilinden ceramic powder coated. İkincisi JVT, Orta kalite. Zaten fiyat farkından anlarsın. Bunların üstüne kat iptali + 51 mm egzos + yazlılım gayet iyi sonuçlar vericektir kefilim
    Eğer 114 lükse dediklerimi yaparsan 13x hpler seninle Finallerde bitti göreyim artık şu amerikan korollayı ya

  3. #3
    ae101 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    35
    Mesaj
    553
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı corolla117 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi, 2 marka var onlardan birini al bence, Pacesetter en iyisi tek geçerim. Sarmana gerek yok kendilinden ceramic powder coated. İkincisi JVT, Orta kalite. Zaten fiyat farkından anlarsın. Bunların üstüne kat iptali + 51 mm egzos + yazlılım gayet iyi sonuçlar vericektir kefilim
    Eğer 114 lükse dediklerimi yaparsan 13x hpler seninle Finallerde bitti göreyim artık şu amerikan korollayı ya

    bakalım artık bırıne bakacaz...51 lık var zaten ılk adımı onunla attımm
    yazılım konusunuda konusalımm senınle bı ara.... ee artık bı goruselımm yaww

  4. #4
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bi headers ile 15 hp kolaydı öyle..
    Ae101 1.6 16 valve EFI motorların hepsi 114ps zaten..
    topkapıda egsozcu selçuk var hondacılar bilir onu biz ona yaptırmıştık krom headers ve komple 51 lik boruları o zamnlar 1000tl sıkı pazarlıkla işi bitirmiştik
    headers sonrası ole amanın aman bir hp artışı olmuyor Ae101'lerde çünkü hafif kasa ve sıkıştırma ile yürüyen araç bunlar ama 3.vites uzaması harika oluyor ve üst devirlere tırmanma daha bi hızlanıyor araç daha erken redline çizgisine ulaşıyor..yalnız her hafta radyatör suyunu kontrol et çünkü su kalmayabiliyor eğer çok gazlayan biri isen..neden der isen manifold radyatöre çok yakınlaşıyor ve ısısı radyatörde su kaybına neden oluyor..ısı geçirmeyen sargı bezi kesinlikle kullanmanı tavsiye ederim yoksa sıkıntı yaratıyor..
    aracın performansı nasıl oluyor diyorsan bunu 34 han plakalı ep3 type R sahibine sorabilirsin ya da modifiye sonrası 150 hp yaptıklarını zannetikleri civic Si sahiplerine

  5. #5
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ciddi anlamda ufak portlari var 4afe motorun, once silindir kapagina girismeniz gerekir bence
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  6. #6
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çağatayın sarı toyota kapak taşlama soucu 1.vites 70 2.vites 115km yapıyordu arabada egzantrik varmış gibi yürüyordu araba egzantrikleri değişmeye bak o araçta ancak o zmn devir çevirmeye başlarsın yaptığın headers uygulamasıda iş görür ozmn he

  7. #7
    ae101 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    35
    Mesaj
    553
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fsunnetci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bi headers ile 15 hp kolaydı öyle..
    Ae101 1.6 16 valve EFI motorların hepsi 114ps zaten..
    topkapıda egsozcu selçuk var hondacılar bilir onu biz ona yaptırmıştık krom headers ve komple 51 lik boruları o zamnlar 1000tl sıkı pazarlıkla işi bitirmiştik
    headers sonrası ole amanın aman bir hp artışı olmuyor Ae101'lerde çünkü hafif kasa ve sıkıştırma ile yürüyen araç bunlar ama 3.vites uzaması harika oluyor ve üst devirlere tırmanma daha bi hızlanıyor araç daha erken redline çizgisine ulaşıyor..yalnız her hafta radyatör suyunu kontrol et çünkü su kalmayabiliyor eğer çok gazlayan biri isen..neden der isen manifold radyatöre çok yakınlaşıyor ve ısısı radyatörde su kaybına neden oluyor..ısı geçirmeyen sargı bezi kesinlikle kullanmanı tavsiye ederim yoksa sıkıntı yaratıyor..
    aracın performansı nasıl oluyor diyorsan bunu 34 han plakalı ep3 type R sahibine sorabilirsin ya da modifiye sonrası 150 hp yaptıklarını zannetikleri civic Si sahiplerine

    bu bılgılendırme ıcın cok tesekkur ederımm.....sargıyı nerden bulabılırım....

  8. #8
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şeref ustada var Honda Radar'da mehmete söylersen yardımcı olur sana..

  9. #9
    ae101 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    35
    Mesaj
    553
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gecende mehmett abının yanındaydım..geyıkk yapıyodukk dedımm benım green stuffları burda takalım buraya honda dısında araba gırmıyoo dıyoo

  10. #10
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ae101 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gecende mehmett abının yanındaydım..geyıkk yapıyodukk dedımm benım green stuffları burda takalım buraya honda dısında araba gırmıyoo dıyoo
    hahaha mehmet oyle diyorsa vardır bi bildiği..yeri geldimi mibüs bile giriyor oraya

  11. #11
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı fsunnetci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bi headers ile 15 hp kolaydı öyle..
    Ae101 1.6 16 valve EFI motorların hepsi 114ps zaten..
    abi yanlışın var 4afe konusunda biraz, hepsi 114 diildir, 105-109 ve 114 lük olarak 3 versiyonları var yazılım kat olup olmaması ve emisyon değerleri (ihraç edildikleri ülke std ları) na göre değişiyor biraz biraz

    ama dediğin gibi headers + egsoz + filtre kiti ile 15 hp nerdeee ? + 13x hp için egzantrik, ayarlı kasnak düzgün bi timing + chip şarttır 4afe de daha yukarsı için üst kapağa işlem gerekir biraz portlara , ama esas konuya döncek olursak üst devirlerin rahatlar egsoz filtre headers ile.

  12. #12
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fsunnetci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çağatayın sarı toyota kapak taşlama soucu 1.vites 70 2.vites 115km yapıyordu arabada egzantrik varmış gibi yürüyordu araba egzantrikleri değişmeye bak o araçta ancak o zmn devir çevirmeye başlarsın yaptığın headers uygulamasıda iş görür ozmn he

    mesajiniz sanki kapak taslama sonrasi viteste yapilan son surat degismis havasi veriyor ama disli ile oynamadan yada limitore mudahele etmeden mumkun degil malesef...
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  13. #13
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yukarıdaki arkadaşın postunu tekrar okursanız 114 lük ise araç yazılım header vs.vs. ile 130 lu rakamları bulabilir diyo. Bencede bu değerleri görür. 139 görmez belki ama 131 vs.vs. görür.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  14. #14
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yukarıdaki arkadaşın postunu tekrar okursanız 114 lük ise araç yazılım header vs.vs. ile 130 lu rakamları bulabilir diyo. Bencede bu değerleri görür. 139 görmez belki ama 131 vs.vs. görür.
    94 japonlar 109, 95-96 yerliler 105, 97-98 yerliler 114 denilir genelde ama ne çıkıcağı belli olmuyo, killererkan erkan abinin 98 model ae101 filtre kiti ile 109,8 vermişti seneler önce dynoda mesela o yüzden bence öncelikli olarak bi dynoya çıkmak lazım abi

  15. #15
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)


    4afe, then 4agze smallport (same dimensions as 4age smallport), then 4age bigport
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  16. #16
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ciddi anlamda ufak portlari var 4afe motorun, once silindir kapagina girismeniz gerekir bence
    +1000000000000 port&polısh ince jonta kestirin headers çok işe yarıyo bu araçda.not:bu headers i sahibinden de gördüm satılık bir bakın isterseniz
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

  17. #17
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    http://www.sahibinden.com/toyota_cor...XQQdisplayitem

    header bu bakın bi isterseniz belki daha ucuza gelir böle...
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

  18. #18
    poşetçay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    443
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    headers filitre kiti we yazlımla alacagı en fazla 10-12 hp

  19. #19
    ae101 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    35
    Mesaj
    553
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


    4afe, then 4agze smallport (same dimensions as 4age smallport), then 4age bigport
    yazılım dan sonra hatta ayarlı kasnaktan sonra ılerı gıdersem kesınlıkle port polish,port maching ve over size subap kapak taslama ve ince conta yapmak gerekir..bide 7a-ze krankı koydum mu doyma keyfıne....

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •