iridyum yokkende saçmalama mevcuttu. bkr6eix-11 idi sanırım bujilerim bu arada
Printable View
orjinali zfr5j olması lazım ama anlasılan buyuk ıhtımal soun bujıde fln degıl yınede bı kontrol edılmesı saglıklı olur emme manıfoldundan hava alma ıhtımalıde var ama bu sorun arac ısınıncamı oluyo yoksa ılk calıstırma anından ıtıbaren mı oluyor? ( motor sıcakken oluyorsa manıfolttan hava alma ıhtımalı yuksek bı kac kere servısteyken basımıza gelmıstı. )
sensorlerde bı sıkıntı var ozaman akısmetre ve O2 de olabılır yanı kesın bısy soylemek buradan mumkun degıl aracı cıhaz baglayıp bakmak gerek ondan sonra gerekılen yapılır bızım soyledıklerımız sadece olabılecek ıhtımaller tabıkıde :)
Problem buyuk ihtimalle O2 sensöründen gözukuyor.Rolantide 1.5 2000 devirlere vurup assagı inme yapıyormu?
wideband sensörünü aracın oem beyinine okutabilirsin bilgin olsun, boşuboşuna oksijen sensörüne para verme....
bu arada closeloop'a geçtiği zaman tam gazda ve ortalama 4000rpm den sonra afr ne alemde? biyerlerde kaçak olsa atmosferik araç fakire doğru gider ama bunu afc nin bütün ayarlarını sıfıra getirerek gözlemlemen lazım, olması gerekenden fakir ise kaçak olma ihtimalide var, ama sorun oksijen sensörü gibi görünüyor...
sensörden değilse supaplarda sorun olabilir, yanmıştır eğilmiştir kaçırıyordur..oda düzensiz çalışmaya sebep verir.
alt devirde sıkıntı üstte rahat yürüyor ise bir yerden hava alabilir.
oksijen sensörünü sök tepkiye bak klasik ama net bir test olur bakalım.
belkide 20 den fazla motoru açılmaktan kurtardım hava kaçak sayesinde sibop conta denen araçlar emmeden vsden hava aldı.
balata spreyi al eline eğer kaçak test için komresör yoksa emme civarına falan sık balata spreyini zaten emer ise ani gaz verir araç tespit yapabilirsin.
iyi bir yanıcı sonuçta.
bu kadar kafana takıyorsan elinde ecm değerlerini görebilen serviste boschta olabilir arıza tespit cihazıyla kolaylıkla bulabilirsiniz .