User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
43 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Kafayı yediren ej9 sorunu

  1. #20
    Jeandan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    1.551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sansar34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ılk kompresyon testı yapmakla baslamak daha mantıklı sonra yakıt karsımı rolentıdeyken ve motor yukteyken bakılması daha saglıklı olur son olarkda bıldıgım kadarıyla onun bujılerı ırıdyum degıldı ırıdyumlar accordlarda kullanılıyo bazen o bıle cıkabılıyor ama buyuk ıhtımal O2 sensorunden dolayı oldugunu dusunuyorum oda hava yakıt karısımının saglıklı bı sekılde sılındır ıcerısıne alınamayınca motor rolantıde aptallasıyodur forumda stlegal abı daha tecrubelı honda konusunda dıye bılıyorum ısterdsen ozelden pm at o daha saglıklı yardımcı olur ıyı gunler
    iridyum yokkende saçmalama mevcuttu. bkr6eix-11 idi sanırım bujilerim bu arada
    .

  2. #21
    nosturkye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Jeandan-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    iridyum yokkende saçmalama mevcuttu. bkr6eix-11 idi sanırım bujilerim bu arada
    siz benim dediğimi bi deneyin basın havayı dikkat patlamasın hortumlar

  3. #22
    sansar34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    505
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    orjinali zfr5j olması lazım ama anlasılan buyuk ıhtımal soun bujıde fln degıl yınede bı kontrol edılmesı saglıklı olur emme manıfoldundan hava alma ıhtımalıde var ama bu sorun arac ısınıncamı oluyo yoksa ılk calıstırma anından ıtıbaren mı oluyor? ( motor sıcakken oluyorsa manıfolttan hava alma ıhtımalı yuksek bı kac kere servısteyken basımıza gelmıstı. )
    http://www.youtube.com/watch?v=PkHp6...&feature=share
    /BMW E34 520i - 34 KHT 53 /http://i.hizliresim.com/j6Q9Mn.jpg
    /Renault Megane 3 1.5dCi - 34 FY 1679
    /Kia Cee'd 1.6 crdi - 54 PK 114

  4. #23
    Jeandan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    1.551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sansar34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    orjinali zfr5j olması lazım ama anlasılan buyuk ıhtımal soun bujıde fln degıl yınede bı kontrol edılmesı saglıklı olur emme manıfoldundan hava alma ıhtımalıde var ama bu sorun arac ısınıncamı oluyo yoksa ılk calıstırma anından ıtıbaren mı oluyor? ( motor sıcakken oluyorsa manıfolttan hava alma ıhtımalı yuksek bı kac kere servısteyken basımıza gelmıstı. )
    Soğuk sıcak farketmiyor, her zaman zengin çalışıyor. Bazen rolantide sapıtıyor fakire çekiyor kafasına göre
    .

  5. #24
    sansar34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    505
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sensorlerde bı sıkıntı var ozaman akısmetre ve O2 de olabılır yanı kesın bısy soylemek buradan mumkun degıl aracı cıhaz baglayıp bakmak gerek ondan sonra gerekılen yapılır bızım soyledıklerımız sadece olabılecek ıhtımaller tabıkıde
    http://www.youtube.com/watch?v=PkHp6...&feature=share
    /BMW E34 520i - 34 KHT 53 /http://i.hizliresim.com/j6Q9Mn.jpg
    /Renault Megane 3 1.5dCi - 34 FY 1679
    /Kia Cee'd 1.6 crdi - 54 PK 114

  6. #25
    nosturkye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Jeandan-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Soğuk sıcak farketmiyor, her zaman zengin çalışıyor. Bazen rolantide sapıtıyor fakire çekiyor kafasına göre
    3000 devirden sonra zengin fakir ne görüyorsun band da yada 3000 4000 gibi normal mi

  7. #26
    Jeandan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    1.551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı nosturkye Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3000 devirden sonra zengin fakir ne görüyorsun band da yada 3000 4000 gibi normal mi
    aşırı zengin değil ama yine de zengin
    .

  8. #27
    gokcell13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    994
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Problem buyuk ihtimalle O2 sensöründen gözukuyor.Rolantide 1.5 2000 devirlere vurup assagı inme yapıyormu?
    DR. ECU
    ADA HONDA SERVICE
    ATA MOTORSPORTS ANTALYA

  9. #28
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    wideband sensörünü aracın oem beyinine okutabilirsin bilgin olsun, boşuboşuna oksijen sensörüne para verme....

  10. #29
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu arada closeloop'a geçtiği zaman tam gazda ve ortalama 4000rpm den sonra afr ne alemde? biyerlerde kaçak olsa atmosferik araç fakire doğru gider ama bunu afc nin bütün ayarlarını sıfıra getirerek gözlemlemen lazım, olması gerekenden fakir ise kaçak olma ihtimalide var, ama sorun oksijen sensörü gibi görünüyor...

  11. #30

    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Antalya / Kemer
    Mesaj
    5.489
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sensörden değilse supaplarda sorun olabilir, yanmıştır eğilmiştir kaçırıyordur..oda düzensiz çalışmaya sebep verir.
    Crm performance

  12. #31
    Jeandan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    1.551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gokcell13 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Problem buyuk ihtimalle O2 sensöründen gözukuyor.Rolantide 1.5 2000 devirlere vurup assagı inme yapıyormu?
    Yok. Onu emme manifoltunda bir boru çıktığında yapıyor.(sanırım vakum hortumu)
    .

  13. #32
    Jeandan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    1.551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ygtrn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu arada closeloop'a geçtiği zaman tam gazda ve ortalama 4000rpm den sonra afr ne alemde? biyerlerde kaçak olsa atmosferik araç fakire doğru gider ama bunu afc nin bütün ayarlarını sıfıra getirerek gözlemlemen lazım, olması gerekenden fakir ise kaçak olma ihtimalide var, ama sorun oksijen sensörü gibi görünüyor...
    Yiğit ataşehirdeysen buluşalım istersen iki kablo keseriz
    .

  14. #33
    Jeandan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    1.551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Alper_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sensörden değilse supaplarda sorun olabilir, yanmıştır eğilmiştir kaçırıyordur..oda düzensiz çalışmaya sebep verir.
    Sensörden sonra bakacağım abi. Ama vafcden düzelttiğimde (alt devirler daha allaha emanet oluyor o durumda) üst devirlerde sıkıntısız yürüyor araç
    .

  15. #34
    nosturkye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Jeandan-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sensörden sonra bakacağım abi. Ama vafcden düzelttiğimde (alt devirler daha allaha emanet oluyor o durumda) üst devirlerde sıkıntısız yürüyor araç
    alt devirde sıkıntı üstte rahat yürüyor ise bir yerden hava alabilir.
    oksijen sensörünü sök tepkiye bak klasik ama net bir test olur bakalım.
    belkide 20 den fazla motoru açılmaktan kurtardım hava kaçak sayesinde sibop conta denen araçlar emmeden vsden hava aldı.
    balata spreyi al eline eğer kaçak test için komresör yoksa emme civarına falan sık balata spreyini zaten emer ise ani gaz verir araç tespit yapabilirsin.
    iyi bir yanıcı sonuçta.

  16. #35
    Jeandan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    1.551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı nosturkye Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    alt devirde sıkıntı üstte rahat yürüyor ise bir yerden hava alabilir.
    oksijen sensörünü sök tepkiye bak klasik ama net bir test olur bakalım.
    belkide 20 den fazla motoru açılmaktan kurtardım hava kaçak sayesinde sibop conta denen araçlar emmeden vsden hava aldı.
    balata spreyi al eline eğer kaçak test için komresör yoksa emme civarına falan sık balata spreyini zaten emer ise ani gaz verir araç tespit yapabilirsin.
    iyi bir yanıcı sonuçta.
    Vafc'yi komple söktüm üst devirlerde afr 11'in altında her türlü zengine çekiyor kendini. Ben açıkçası bi kaçak da düşünmüyorum emme manifoltu contam yeni ama yine de bir kontrol yapayım içime kurt düştü
    .

  17. #36
    nosturkye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Jeandan-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vafc'yi komple söktüm üst devirlerde afr 11'in altında her türlü zengine çekiyor kendini. Ben açıkçası bi kaçak da düşünmüyorum emme manifoltu contam yeni ama yine de bir kontrol yapayım içime kurt düştü
    emme egzoz kelebek o civara uzaktan püskürtüver spreyi azardan kafa rahat olsun.

  18. #37
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    50
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu kadar kafana takıyorsan elinde ecm değerlerini görebilen serviste boschta olabilir arıza tespit cihazıyla kolaylıkla bulabilirsiniz .
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  19. #38
    Jeandan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    1.551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı overblack Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    emmeyi taktıktan sonramı başladı yoksa afc'yi bağladıktan sonramı?
    abi bu ikisinden de çok sonra başladı

    Alıntı stlegal Nickli Üyeden Alıntı
    bu kadar kafana takıyorsan elinde ecm değerlerini görebilen serviste boschta olabilir arıza tespit cihazıyla kolaylıkla bulabilirsiniz .
    Ecm'nin açılımı nedir abi
    .

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •