Yanlış anlamadıysam resimdeki sistem ile sizin anlattığınız sistem arasında tek fark, CorSan'da iki ayrı susturucu yerine sona güzel görünen bir son susturucu konulmuş. Spor amaçlı olarak hiç bir susturucu yok, direk boru.
Yanlış anlamadıysam resimdeki sistem ile sizin anlattığınız sistem arasında tek fark, CorSan'da iki ayrı susturucu yerine sona güzel görünen bir son susturucu konulmuş. Spor amaçlı olarak hiç bir susturucu yok, direk boru.
Bu sistemde egzoz gazı orta susturucudan sonra direk dışarı çıkıyor. Dışarı çıkan egzoz kat ve orta görüyor. Şimdi bu sisteme ben spor son susturucu bağlasam kat+orta+spor son susturucu görüp de çıkacak egzoz. Ben tam anlamıyla düz boru istiyorum.
Gözde canlanması anlamında şöyle bir fotoğraf buldum.
Bunun gibi alt tarafta gizli bir tane daha susturucu olacak.
bence hic ugrasma apexi cut out al keyfıne bak o nasıl bı sıstemdır oyle gereksız sekıldekı yıne aynı sıstemını yap ve cut out tak .. sıkıntı olmaz yada egzozuna sılencer tak olsun bıtsın gıtsın
facebook: hasan serdar şengül
instagram: hasan_serdar
ECUPROJECTS PERFORMANCE-CHİPTUNİNG AKSARAY BAYİİ
Sığıyorsa yaptır gitsin. Kapattığında gayet orjinal egzost sesi gelir. Açtıgında da katalizatör+ orta+ son susturucudan dolayı direnç oluşur egzost gazıda dirençsiz yolu izler ve basınç kaybı yaşamazsın.
http://www.youtube.com/watch?v=PkHp6...&feature=share
/BMW E34 520i - 34 KHT 53 /http://i.hizliresim.com/j6Q9Mn.jpg
/Renault Megane 3 1.5dCi - 34 FY 1679
/Kia Cee'd 1.6 crdi - 54 PK 114
Bilmediğimden soruyorum, Apexi cutout'un ne farkı var?
Ayrıca silencer denen bir demir parçasının susturucu etkisi yaptığına inanmıyorum, ki benim kullanacağım egzozun silencer gibi bir imkanı yok.
Benim düşündüğüm şuan kulanılan sistemlerin tersi gibi. Alternatif olan oem oluyor, yani kapalıyken sadece düz boru, açıkken düz boru+oem sistem.
Beni kuşkuda bırakan düz boru+oem sistem sesi tam anlamıyla kesecek mi?
Farklı düşünüyoruz sanırım, bu sistem zaten olacak fakat bu yol ayrımı kat veya orta susturucudan önce olacak ki tam anlamıyla düz boru sesini alayım.
Peki başka bir fikir daha, warex mantığına sahip orta susturucu var mı? Yani bir tuşla gazı içinde dolaştıracak bir tuşla düz boru görevi görecek bir orta?
İlk önce bana sorduğunu cevaplayayım,
Evet, keser. Kelebeği (yada açıp kapatan sistem olarak ne ad veriyorsanız artık) Y'den sonraya takarsan, kapalı konumdayken akış o hatta çok yüksek dirençle karşılaşır ve diğer hattı takip eder. Böylece sesi kesebilirsin. Kelebeği açarsan 1 kat ve 2 susturucudan dolayı oem hattın direnci yuksek olur, akış spor taraftan tahliye olur.
burada tavsiye; Kelebeği sistemin üstünde ortalatarak koydur. 1. durumda egzoz hatlarından birini açıp diğerini kapatsın, 2. durumda da diğerini kapatıp ilkini açsın.
çok saçma agırlık olmayacakmı ? bunun yerıne varex pahalıysa vanalı egzos yaptır sonucta cıvıcte egzos bı guc vermeyecek bı cukurdan gecerken altını vursan masraf garıp yanı vanalı egzos dıye tabır edılen seyı yapın gıtsın
Ağırlık dediğin bir düz boru ve bir susturucu dışında ne var ki? Bunlar ne kadar edecek ki?
Bu vanalı dediğiniz sistemi ya ben anlatamıyorum istediğimi yada farklı bir ürün var ben onu bilmiyorum. Benim amacım egzoz gazının her türlü son susturucuda bitmesi.
Bir fotoğraf daha buldum, tam olarak istediğim bu şekilde aslında.
Açıp kapanan o kulakçık tam o birleşim noktasında olacak, istediğimde orta susturucu ve diğer susturucu da aktif edebileceğim.
bu kadar kafa yormaya gerek yok vanalı eksoz yapıyorlar headers tan sonraki ilk susturucuya çiftli boru yapılıyor biri normal devam ediyor diğeri boşta vanayı açınca boşta olandan bırakıyor direk yani tam koltuğunun altından biraz zangırdıyor ama sesi düz boru sesi işte kol açma kapaması için şöför tarafına takılıyor, bayrampaşa da vefa egsoz diye biryer var orası bu işin ustasıdır 100-150 tl ye yaparlar
Fix cevapların gelmesi ne zaman bitecek merakla bekliyorum. Okumuyorsunuz galiba ?
Söylediğiniz varex, cut-out, vanalı egzoz vs bunların hepsi egzoz için birer yol eyvallah ama isteneni karşılamıyor. Ayrıca agırlık yapsa ne olur ? Konuyu açan arkadaşta söylemiş 1.4 is aracı koşturmak gibi bir dert yok.. bagajda 3 5 kilo yük var say.
Aynı proje benimde yıllardır kafamda merakla takip ediyorum. Kesinlikle yapılabilir olduğunu düşünüyorum.
Hatta 2 ayrı kanalı(boruyu) 1 büyük boru içinde yahut yalıtım malzemesi görünümü altında gizlemeyi düşünüyorumki tüv de sorun cıkarmaması için.
Maksat son susturucuda tekrar birleşen, ancak kat ve orta sust. gerektiğinde by pass edebilecek bir sistem. Merakla takipteyim.
dinamomotorsport.net
Hocam siz beni anlamadınız tam olarak ama belki o egzozcu benim derdimi anlayabilir. Telefon ve adresini verebilir misiniz?
Dediğiniz sistemi biliyorum, o sisteme sahip bir araca da bindim, yaptığı tek şey oturduğunuz yerin altını titretip rahatsız etmek, egzoz gazını aracın içine almak, ve minibüsçü gibi gezmek oluyor. Benim istediğim sistem daha farklı.
Tam mantığı aynen bu, gerektiği zaman düz boru, gerektiği zaman stock bir sistem.
Tabi bu dediğiniz gibi geliştirilip muayene sıkıntısı da ortadan kaldırılır. Yeter ki bu mantığı anlayabilecek ve yapabilecek bir usta.
Eyvallah kardeşim dediklerimi tam manasında anlıyorsun.
Vakit bulamadığım için egzozcuya gidip de soramadım. En yakın zamanda soracağım, yaptırdığım zaman da konusunu açıp detaylı olarak fotoğraflarla göstereceğim ki örnek olsun.
aslında çok mantıklı bişey. yapılmayacak bişeyde değil. almak istediğin sesi tahmin edebiliyorum. benimde kafamda tek ses var bende hem onu alabilmek hemde sessiz şekildede kullanabilmek için formül arıyorum. laf olsun diye iş yapmamak için ince eleyip sık dokuyorum.
takipteyim
L4404 | you are away
hatta ben bu sistemi biraz daha derin düşünüyorum bu valf olayını tekten 2 ye cıkartıp hem orta susturucu öncesine hemde son öncesine koyup ayrı ayrı by pass yapabilecek bir sistem..
Aslında imkan varsa Ecu yada ona benze bir CU ile yönetilebilirse araçlar düşük devir bandında sıkıştırma kaybetmeden daha iyi veriler alınabilir.
Ha diyebilirsiniz çok meşakatli bir iş evet ama imkansız yada bir ömür harcanacak bir durum değil.
Tabi konu kirliliği olmasın,
Seven7 Egz. ustasıyla görüştüğünde bilgileri paylaşırsan sevinirim. proje geliştirilebilir diye düşünüyorum.
dinamomotorsport.net
[QUOTE=Seven7;6813733]Bilmediğimden soruyorum, Apexi cutout'un ne farkı var?
Ayrıca silencer denen bir demir parçasının susturucu etkisi yaptığına inanmıyorum, ki benim kullanacağım egzozun silencer gibi bir imkanı yok.[QUOTE]
suan bende air mass var bıldıgım kadarıyla en buyuk cıkıs agzına sahıp sehır ıcınde sılecer ıle gezıyorum orjınal arabadan daha az ses cıkartıyo emın ol
facebook: hasan serdar şengül
instagram: hasan_serdar
ECUPROJECTS PERFORMANCE-CHİPTUNİNG AKSARAY BAYİİ
[QUOTE=bLackModeL;6827803][QUOTE=Seven7;6813733]Bilmediğimden soruyorum, Apexi cutout'un ne farkı var?
Ayrıca silencer denen bir demir parçasının susturucu etkisi yaptığına inanmıyorum, ki benim kullanacağım egzozun silencer gibi bir imkanı yok.130 mm ile 1.lik bende
suan bende air mass var bıldıgım kadarıyla en buyuk cıkıs agzına sahıp sehır ıcınde sılecer ıle gezıyorum orjınal arabadan daha az ses cıkartıyo emın olhasanın da dediği gibi düzgün yapılmış silencer ile sessiz şekilde kullanabilirsin, real marka egzoslarda kendisinden gelen silencer olmasına ragmen sesi tam kesmiyordu. kaliteli ürünlerde böyle bir sorun yaşamadım.
arkadaşın dediği uzun zamandır benimde kafamda olan bişey fakat herkez basit yollara kaçmış varex al cut out vs tarzı şeylerle sustur arkadaşın istediği ses belli varex le airmass ın sesi bir mi arkadaşlar ne olur yapmayınarkadaş farklı sesler peşinde
böyle bi sistemi headers in hemen arkasına bağlayıp aşşağı doğru duran egsoz yerinede dümdüz boruyla son susturcuya verilebilir sanıyorum ben böyle anladım ?? arkadaşın dediklerinden
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)