kasamız HB eg
üst kapak oem ppr port polish yapıldı
oem conta kullandık sevisten aldım
b16 oem blok ppr port polish yapıldı
jun stroker kıt set olarak alındı 82mm 12.5 cr piston grank kol 1,8 cc tekabül edy
acl race ana kol yatak
crower yay şapka
crower stage 2 egzantirik
skank2 ayarlı kasnak
exedy stage 1 baskı şimdilik yeteli görüyorum
440 cc rc enjektör
walbro 255 benzin pompası
Itr yağ pompası
68mm gaz kelebek +port polish yapıldı
hytec heards çok nalet bişey çok yere yakın ama performs 10 numara
Aem hava filitresi +farı kestik direk hava alıyo
Edelbrock emme + port polish
ecu hondata p28 s300
63 mm krom iskender ara borular
hks hi power egsoz
şanzıman sc4 4,785 final drive (DÜŞÜNDÜRÜYOR)
vs vs
dediğim gibi şuan rodaj aşamasındayız stroker kıtlerde fazla devir dönmeyle ilgili sıkıntıların olduğu bi kaç yazı okudum rodajdan sonra timig ayarını yaptıktan sorra beyin ayarı için doktora gidicezz açıkçası şu an kaç devir dönücez kaç hp alıcaz bizim için süpriz olucak ?