arkadaş swaptan vaz gectı galıba hazır swaplı almak herzaman mantıklıdır..
ben asla ama asla hazır almazdım, swap dediğin olayın mantığına ters bir adım bence, yurtdışında erkekler garajlarında arkadaşlarıyla bira içerek kendileri yapıyor bu işi sırf bazı anıları olsun,sahiplensin, eğlenceli olsun, aracına aşık olsun diye.
hem hazır alınan hangi swapli araç temiz olurki bu genelevden hanım alacam demek gibi bir şey bence
şahsen Toronto Kanadada sırf orada o model yok (Kanadada yok yani) ben Portekizden EG Sir ithal ettim, yetmedi USDM integra GSR diye bir aracın şanzımanını ve silindir başını alarak (B18C1) onu CRV motoruyla B20 ile frankledim ve B20 için özel RS marka integra type r silindirler attım 11.5 sıkıştırmalı.
emin olun bineceğiniz en ama en zevkli araç olacaktır, S2000 sahibi oldum, Boxster S sahibi oldum, E36 USDM M3 (3lt 240hp maalesef) sahibi oldum, ve diyebilirimki hiçbir araç EG B20 Gibi zevk vermedi hatta yaklaşmadı bile ve açıkçası bence TYPE R da baya uzak bu zevke.
B serisi motorları EG kasaya çok daha rahat swapleniyor K serisine kıyasla ve çok daha sağlıklı yürüyor.
yerinde olsam B20/B16 frank yapmayı düşünürdüm, motoru komple rektifiye eder, sağlam kaliteli parçalarla birleştirir hem daha kolay swapler, hem daha uzun ömürlü yapar hem çok daha az paran gider.
yurtdışında bir tanıdığın varsa adına getirtirebilecek sana 10,000 tane bu parçaları kaynak olarak kullanabileceğin araba mezarlığı,parçacı vs bilgisi verebilirim Amerika ve Kanada bu işin kralı.
yakın arkadaşıma 4 yıl önce Adanada böyle bir araç topladık, aracın kendisi, B20/B16 frank,şanzıman, rektifiye, emme,egsoz,yazılım işçilik dahil herşey ozaman 14,000 usd ye gelmişti yani bugün kuruyla 34 milyara ve bu araçta hem kaliteli malzemeler vardı,hem sıfır kaliteli boya, hem jant,helezon,sıfır alt takım hemde 2milyarlık müzik seti.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)