Sonucçları paylaşırsan memnun olucagım.
Headers performansı düşürüyormuş muş mışta miş miş miş mişş
Headers aracınızın egzozu daha rahat tahliyesine böylelikle performansta diğer ekipmanlar ile orkestra şefi gibi çalışmakta .
El birliğiyle 421 takıcamyardımcı olan kişiler çok çok sağolun
biraz zaman alabilir ama sonucu konuyu güncelleyerek haber ederim
.
aracı yüksek fiyata satmam için elinizde 'jdm' yazısı varmı ??
Ben clio rs de 182 lik 4-2-1 taktim dyno da 3 hp dustum yolda denemedim.sesi guzel oldu amasonrasinda egzantrik taktik gelmesi gerekende fazla güç geldi
karısik isler.
Aracın motor yapisina ve speclere gore degisir brnce bu durum.kesin soyledir yada boyledir demek zor. Bide headersin yapisida onemli tabi. Iki farkli dizayda 4-2-1 yara 4-1 headerstan fari sonuclar cikabilir.
öncelikle header"s" degil dogrusu "header" . Eger aracınız V motorsa ozaman headers ınız olabılır. aracınıza 1 adet taktıgınız ıcın "header" dogru tabırdır.
Aracınızda kullangınız malzemeler neler ? Motorunuz stock mu yoksa aftermarket urunler kullanıldı mı ?
Sıkıstırmanız nedır ? Egztrık lıft degerınz nedır ? Kac devır donuyorsunuz ? Emme manıfoldu var mı ? Gaz kelebegı var mı ? Enjektor var mı ? Port polıshed var mı ? Kapalta taslama var mı ? Ince conta var mı ?
Sen hıcbırsey soylememıssın yardım beklıyorsun. "dr benım basım agrıyo ılac yaz" olmus.
Ahmet
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
Abi inan hiçbişey yok, konunun en başındada yazdım,güzel bir hava alan bir simota bigtubem ve shortshiftim var ,kat ile orta iptal son oem bu kadar spec![]()
birkaç haftaya şanzıman kısaltma projem var inşallah
bir tık daha üst devirleri daha rahat dönmek için takmalımıyım header ?? Aracımda lpg yok,hiç takılmadı daha önce hiçbir işlem görmedi bildiğimiz stock d16y4
![]()
aracı yüksek fiyata satmam için elinizde 'jdm' yazısı varmı ??
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
Bende aynı durumdaydım.
Oem headers, 51'lik boru, oem orta, vti son susturucu sistemine ek olarak 4-2-1 alsam mı? Almasam mı? Çok kararsız kaldım ve en son, bir arkadaşımdan uygun fiyatlı EG SI'nin 4-2-1 headersını bulunca kaçırmadım aldım ve kendim deneyerek görmeye karar verdim. 4-2-1' taktıktan sonra aracımın alt ve ortalar harika oldu müthiş bir güç hissi veriyordu ancak üstlerde durum aynı değildi. Bunun hissin sebebinin altlar ve ortaların fazla rahatlamasından dolayı olduğunu düşündük ama yinede tedbiri elden bırakmayalım diye orta susturucuyu söktürdük. Orta sökülünce üstler eskiye göre daha iyi oldu. Alt ve orta devirlerde ise öyle çok hissedilir bir kayıp yaşanmadı.
Bu kaybın yaşanmayışının nedenini de VTI son susturucudan olduğunu da ''sasuuke'' arkadaşımın IES'inin headers+51 düz boru+oem son susturucu sistemi alt devirlerde yetersizken son susturucusunu oem VTI sonu ile değiştirdiğimizde alt devirlerin güçlenmesiyle farkettik.
Diğer yandan afr değerlerim eskiye göre değişti, belki bu durum benim aracıma has olarak yaşanmış olabilir bilmiyorum ama afr'deki değerler eskiye göre yer yer zengin ve fakir olarak değişti.
US Performance'da Utku SELAMOĞLU yeniden bir yakıt ayarı yaparak optimum afr değerlerine ulaşmamızı sağladı.
Daha önce çok kez denediğim bir tane arkadaşım olduğu için onunla deneme yapmadan güç alıp almadığımızı söyleyemiycem ama bu haliyle altların ve üstlerin dengeli oluşuyla tatlı bir normal kullanım hissi verdiğini söyleyebilirim.
Hepsinden ziyade 50 tl ye takıp kullanıcam diye yola çıktığım headers işleminin bana 400 tl ye mal olması da trajikomik oldu.![]()
1.6 ies için en güzel egsoz sistemi 51'lik düz boru+orta tüp susturucu+performans son susturucu(tercih sizin vanalı tavsiye ederim) headers olarak da 4-2-1 en iyisi bence.Bende 14.iS'imde Airmass'ın 4-2-1'ini kullanıyorum gayet memnunum.VTi için herkes 4-1 tavsiye ederken bize 4-2-1 diyolar sebebini araştırmak lazım ama sonuç olarak durum bu.
Up diyorum.
1.4İs te
4.2.1 Heardes Ss kullanıyorum tatminkartabi bu göreceli bi kavram
Madem konu hortlatılmış bende sorayım![]()
1.6 vvti corolla kullanıyorum araçta büyük emme kelebek simota filtre 51lik düz boru ve oem son susturucu var (orta ve kat yok). Aracın üzerinde oem 42lik 4-1 header var bunu 51lik 4-2-1 yapmak mı 51lik 4-1 yapmak mı mantıklı olur ?
kardeşim ben iyi araştırdım,benim araç için yani ies en yygunu 421 karar kıldım,bir sürü dyno pdf va falan inceledim 41 header 7000+ rpm dönen ve daha güçlü araçlar için kullanıldığını gündelik kullanım 7000rpm altı ve güç olarak dahada az araçlar üçin en uygunu 421 miş benim görüşüm bu şekilde![]()
aracı yüksek fiyata satmam için elinizde 'jdm' yazısı varmı ??
İşte en büyük avantajınız sizin o toyotanın maşallahı var bilirsiniz hiçbir yerde yayınlayan yada header olayını deneyen bile yok hatta üstüne üstlük aftermarket parçalarımız Türkiye de bile aman aman yok4-1 üst 4-2-1 alt ve orta devirler için biliyorum fakat aracın orjinali 4-1 bu çelişkiye düşürüyor beni araç 6650 kesiciye düşüyor maksimum 6600de vites atıyorum kimiside vitesi attığında 4000inin üstünde kalıyorsan direk 4-1 tak diyor bu header mevzusu harbi karışık iş
![]()
Progressive Trance & Progressive House Music Producer.
Spotify : https://open.spotify.com/artist/24ek...jQ&dl_branch=1
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)