Arkadaşlar
swap işi ile uğraşanlar bilir, Ek kasaya k20 hangisi daha iyi ekk1 yere çok yaklaştırıyor,bizim ülkemiz de karter sıkıntısı olabilir.
Yapan eden varsa başka yaptıklarını paylaşabilirse çok iyi olur.
Arkadaşlar
swap işi ile uğraşanlar bilir, Ek kasaya k20 hangisi daha iyi ekk1 yere çok yaklaştırıyor,bizim ülkemiz de karter sıkıntısı olabilir.
Yapan eden varsa başka yaptıklarını paylaşabilirse çok iyi olur.
Ekk1 yere yakın ve aks açıları sebebiyle güç kaybı olabilir. Oem şanzıman oranlarıyla viteslerin kısalmaması için en az 17 jant ile kullanmak gerekiyor. Ayrıca patinaj sorunu içinde 17 jant ve 205 ten başlayan lastik tabanı şart.
Kısacası karterin yere yakın olması büyük janttan dolayı bir şekilde yükseltilir. Aks açıları ve motorun önde durması daha büyük bir sorun ben ekk2 tercih ederdim
Bir ara ek kasa için swap düşüncem vardı detaylı araştırmıştım![]()
EKK2 için EG travers ve EG direksiyon kutusu gerekiyor. Haberin olsun.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Ekk2 yapacak isen
Ek Civic aracının direksiyon kutusu ve al traversini eg Civic takman gerekiyor
Tabi kulak secimini de ekk2 olarak Alman gerekiyor
Onun haricinde Swap headersi Swap aks
Bunlar Standart olarak alacağın parçalar ktuned veya hybrid racing de mevcut
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)