heralde bi 10.000 rpm donmesi lazımCBR spec
![]()
heralde bi 10.000 rpm donmesi lazımCBR spec
![]()
KOP, kopartacak...![]()
200 üstü 106/saxo çok keyifli bir araç olur, tr de görürüz inşallah![]()
MTM-PROSTOCK GARAGE
Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
pert olmasaydı 3 sene önce ZG773 şu an 200 üstü olurdu![]()
MagicPerformance
MegaSquirt Engine Management Systems Technician
Ne kingler gördük güle güle öldük...
200hp hayal değil ulaşılacak bir güç bence ama gerekli modifiye parçları temin etmek biraz zor gibi çünkü arkadaşın yapılcaklar listesine bakılırsa baya bi rektefiye ve motor parçaları mevcut fiyatıda iyimiş 13Bin TL fiyatı var neredeyse.Bu zamana kadar 106 GTİ aracına bu kadar parayı gözden çıkartıpta atmosferik motor modifiyesine masraf eden oldumu yokkk olmadı O yüzden 200hp gibi güçler alınabilir bence![]()
fıyat bence cok fazla tamam atmosferıgın tadı bambaskadırda o kadar param olsada atmosferıge harcamam herhalde cok kucuk capta bı turbo yaparım 0.5 yada 0.7 bar basarım servıs olarakta pasaoglunu secerım bence bu fıyatların yarısına aynı gucu elde ederım tabı bu benım dusuncem atmosferık yukleyıpte turboya gecen cogu kısının atmosferık yuklemem salaklık turbo huzurmus lafları benı etkıledıgınden herhalde![]()
Kullanımı zevksiz olur yarıştan yarışa araç yapmakta ne kadar mantıklı olurki.
Kasası düzgün olsun stage 1 bilemedin 2 yüklü olsun nasıl ise o parçalar anlamıyorum ben peugeoutlardan NOT 16 yapılırken inceliyordum eskiden
Öyle bişey olursa zevkli olur diri bir araçta.
Tabi bu şahsi görüşüm.
Ayrıca vti turboluyoruz günlük kullanımda basınç bile açmayacağım gerektiğinde güç olsun diye tamamen zevk için araç yapıyorum. forumdaki çoğu kullanıcı gibi tapagaz merakımız geçti gitti artık.
Bu bir Tarz meslesidir Kimisi NA Forever der kimiside Turbo Power der fln yani ikisinide ayrı tutmak lzm.Atmosferiğe bu kadar para masraf edilmez düşüncesi o açıdan yanlış O yüzdendir ki kimse 106 GTİ'ların 200hp ve üstü olcağına inanmıyor.Filtre, egzoz,PT52 egzantrik birde kapak taşlama ile bu işler ıbaret değil o yüzden 180hp üstü pek görülmez 106GTI larda ama arkadaş yaparsa bu projeyi görürüz inşallah![]()
yaw b20 yaparken 12 bin usd harcadık zevk meselesi bunlar varsa hararsın yoksa yapacak bişey yok..![]()
BOOSTPROJECTS
EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
100-200 - 8.5sn.
N/A is the best..
Civic Hatchback
izmir de DC plakalı 106 pt54 idi.oda 195 hp civarıydı.izmir deki çoğu arkadaşlar bilir çokta keyifli yürüyordu. sahibi tekrar hazırlamaya başladı eli kulağında çıkar yakında...
valla kop nazar değmesin diye hiç bişi göstermiyo![]()
ama pt54 lü ve ms li nasıl bişi çıkacak ortaya bende merak ediyorum![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)