User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
28 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: K2F swap :)

  1. #1
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    K2F swap :)







    The green is my F20c at its best numbers on the same dyno we used yesterday. The red is my K24.

    The F20 was Kpro, J's Intake, Mugen Exhaust, Test pipe, and some other random bolt on's


    K24A1 swap yapmışlar, dyno verileri yukardaki gibi. çok güzel sonuç almışlar.
    Failure is not an option.

  2. #2
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    atmosferıkte velocıty stack ne ıse yarıyo?

  3. #3
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Failure is not an option.

  4. #4
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    kısaca bu.
    Failure is not an option.

  5. #5
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    anladım ama dırek gırıs saglarsak faydası oluyor ozaman

  6. #6
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    f20 c de alınamıyor mu bu güçler atmosferik olarak ?

    edit :

    The green is my F20c at its best numbers on the same dyno we used yesterday. The red is my K24.

    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  7. #7
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hehehehehe forumda görmüştüm Batıkan yollamıştı linki

    şanzuman cok zorladı falan yazmış herif ama güsel olmuş cok mnatıklıca torku iyidir şimdi güsel yanlıodur

    ama ben yine de ter cevrilen emme mani leri sevmiyorum gücü ters yönde etkiliyor
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  8. #8
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    f22c icin stroker yok mu?

    gerdci todada sanirim 100mm stroklu bisey vardi
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  9. #9
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben F20 toda 2.2L stroker ile Toda cams İTb lerle 266Whp almıştım dynamicste
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  10. #10
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben F20 toda 2.2L stroker ile Toda cams İTb lerle 266Whp almıştım dynamicste
    Motor gücünü dyno üzerinde hesapladıysanız ne kadarlık bir oranda kayıpla kaç olarak gördünüz? Tahminim 300 civarı olması gerek.

    İzninizle bir kaç sorum olacaktı biraz meraklandım çünkü

    Kompresyon oranı nedir ?
    Toda eksantriklerden hangisi kullanıldı ? A mı B mi C mi
    Yakıt olarak ne kullanıldı ? Methanol / Su karışımı ile desteklendi mi?
    Çok agresif bir map mi kullandınız yoksa şehiriçinde rahat gezebilen bir otomobil mi ?

    Teşekkür ederim cevaplar için şimdiden
    Alıntı DeNNis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen iskender ustaya git 51lik borudan beyin kıvırsın sana

  11. #11
    drahte1905 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Tc / Ist
    Mesaj
    146
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    F20c de motorda 350hp alanlar car 2.2ltde, amacin sadece beygir oldugunu sanmiyorum keza F20c si yapilida degil headers bile yok ama bencede mantikli bir yatirim yapmis arac sahibi K20 ile amosferik olarak 300hp lere gelmek daha rastlanir, daha ucuz, daha bilindik ayrica daha guvenli keza yapan adam cok, ikinci el var kisacasi K20 ile atmosferik ciddir rakamlar kovalanicaksa ayi yeniden kesvetmiyecekleri icin buyuk miktarda para cebine kalicaktir

  12. #12
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı drahte1905 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    F20c de motorda 350hp alanlar car 2.2ltde, amacin sadece beygir oldugunu sanmiyorum keza F20c si yapilida degil headers bile yok ama bencede mantikli bir yatirim yapmis arac sahibi K20 ile amosferik olarak 300hp lere gelmek daha rastlanir, daha ucuz, daha bilindik ayrica daha guvenli keza yapan adam cok, ikinci el var kisacasi K20 ile atmosferik ciddir rakamlar kovalanicaksa ayi yeniden kesvetmiyecekleri icin buyuk miktarda para cebine kalicaktir
    ASM'nin aracı yarış yakıtı ve min 13 sıkıştırmayla 350-330 civarı almıştı (tam hatırlamıyorum) ki 2.4 litre ve kuru karter cart curt her şey var. Şu anda mot sağlığı açısından stabil 315 civarlarında tutuyorlar.

    2.2 litreden aldıkları güç de 13 sıkıştırmayla tam olarak 295 hp. Yalnız methanol/water la desteklenmiyor. Sadece yarış yakıtı kullanılıyor.

    ASM'nin otomobili böyleyse 2.2 litreden tekerde 266 ya da motorda 350 falan zor görünüyor demeyelim de, motoru çok çabuk bitirebilecek cinsten bir şeyler olmuştur. O yüzden sorduğum soruların cevabın merak ediyorum
    Alıntı DeNNis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen iskender ustaya git 51lik borudan beyin kıvırsın sana

  13. #13
    drahte1905 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Tc / Ist
    Mesaj
    146
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı doush Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ASM'nin aracı yarış yakıtı ve min 13 sıkıştırmayla 350-330 civarı almıştı (tam hatırlamıyorum) ki 2.4 litre ve kuru karter cart curt her şey var. Şu anda mot sağlığı açısından stabil 315 civarlarında tutuyorlar.

    2.2 litreden aldıkları güç de 13 sıkıştırmayla tam olarak 295 hp. Yalnız methanol/water la desteklenmiyor. Sadece yarış yakıtı kullanılıyor.

    ASM'nin otomobili böyleyse 2.2 litreden tekerde 266 ya da motorda 350 falan zor görünüyor demeyelim de, motoru çok çabuk bitirebilecek cinsten bir şeyler olmuştur. O yüzden sorduğum soruların cevabın merak ediyorum
    Bu yukarida bahsettigim aracin dynosu, 8500 de 345hp cikariyor



    ASM kim ? Toda'dan direk create engine alan bir firma, Toda headeri rebadge yani yeniden marka vurup satan firma, Cusco urunlerini siyah sekilde satin alip kendi markasi adi altinda satan firma, Egzostlarini fason olarak baska firmaya ureten bir firma, o meshur bodykitini IS-Design'a tasarlatip Challenge firmasina ureten gine kendileri, On tampon tasarimini Carrera GT den esinlenen arka tarafi ise 911 GT3 ten feyz alan firma

    ASM'nin amaci bellidir ellerindeki Tsukuba FR rekorunu tutmak zaten Recaro distiributorlugunden dunyalari goturuyorlar, toptan satislardan bile parayi kiriyorlardir, zaten adamlar shop degil remen lounge acmis, ASM'nin amaci goz onune aldindiginde motordan beklentileri bellidir yani adamlarin arabayi yuruten tek sey motor degil o yuzden sadece ama sadece motora konsantre olamiyorlar

    Araba zaten komple carbon, motor geride ve alcaga alinmis, arka alt sade ona gore modifiye edilmis, suspansiyon geometrisi degismesin diye strutlar degistirlmis, arabanin sase komple kaynakli, sadece gecen sene 1 ay boyunce 3 ayri jant 3 ayri lastik boyutunu test ettiler bu tempoda motora ayirabileceklerinden yukaridaki rakam cikiyor

    Yani ASM F20c motorun Ilahi degildir, arabalari cok guzel bir pist arabasi ama bunlarda insan bunlarinda belli ekonomik sinirlari var dolayisi ile en iyi motor ASM'dedir demek yanlis keza ABD'de profosyonel yarislarin tarihi daha eskidir, Hondanin kurulusu 1960larin ortasi, HKS nin kurulusu 80 lerin ortasi, ABD'de modifiyenin tarihi cok cok daha eskidir, bu yuzden cok sayida saygin motor ustasi ve motor atolyesi mevcut, ABD>Japan demiyorum ama create engine alicak olsam ABD'den alirdim

  14. #14
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı drahte1905 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu yukarida bahsettigim aracin dynosu, 8500 de 345hp cikariyor



    ASM kim ? Toda'dan direk create engine alan bir firma, Toda headeri rebadge yani yeniden marka vurup satan firma, Cusco urunlerini siyah sekilde satin alip kendi markasi adi altinda satan firma, Egzostlarini fason olarak baska firmaya ureten bir firma, o meshur bodykitini IS-Design'a tasarlatip Challenge firmasina ureten gine kendileri, On tampon tasarimini Carrera GT den esinlenen arka tarafi ise 911 GT3 ten feyz alan firma

    ASM'nin amaci bellidir ellerindeki Tsukuba FR rekorunu tutmak zaten Recaro distiributorlugunden dunyalari goturuyorlar, toptan satislardan bile parayi kiriyorlardir, zaten adamlar shop degil remen lounge acmis, ASM'nin amaci goz onune aldindiginde motordan beklentileri bellidir yani adamlarin arabayi yuruten tek sey motor degil o yuzden sadece ama sadece motora konsantre olamiyorlar

    Araba zaten komple carbon, motor geride ve alcaga alinmis, arka alt sade ona gore modifiye edilmis, suspansiyon geometrisi degismesin diye strutlar degistirlmis, arabanin sase komple kaynakli, sadece gecen sene 1 ay boyunce 3 ayri jant 3 ayri lastik boyutunu test ettiler bu tempoda motora ayirabileceklerinden yukaridaki rakam cikiyor

    Yani ASM F20c motorun Ilahi degildir, arabalari cok guzel bir pist arabasi ama bunlarda insan bunlarinda belli ekonomik sinirlari var dolayisi ile en iyi motor ASM'dedir demek yanlis keza ABD'de profosyonel yarislarin tarihi daha eskidir, Hondanin kurulusu 1960larin ortasi, HKS nin kurulusu 80 lerin ortasi, ABD'de modifiyenin tarihi cok cok daha eskidir, bu yuzden cok sayida saygin motor ustasi ve motor atolyesi mevcut, ABD>Japan demiyorum ama create engine alicak olsam ABD'den alirdim
    Ben zaten ASM nin motoru ilah falan demedim çünkü dediğiniz gibi Toda'dan herşeyi alıyor, otomobili de amaçlarını da biliyorum zaten her şey güç değil hele Tsukuba gibi bir pistte.. Sadece küçük bir karşılaştırma yaptım F20C zaten sınırlarda olan bir motor olduğu için çok fazla yüklenildiğinde sorun çıkabileceğini belirtmeye çalıştım. Ki F22C de bu yüzden çıktı zaten bildiğiniz gibi .Özgün abiye bir kaç soru sordum merakımdan. Bu insanlar motoru ne kadar süre kullanabildi , şehiriçinde kullanabiliyorlar mı rahat yoksa sadece yarışmaya yönelik mi hazırlandı diye. Bir de üstündeki parçalardan 266 WHP birazcık fazla değil mi demeye getirdim olayı. Hala cevapları bekliyorum, müsait olduğunda cevaplar sanırım
    Alıntı DeNNis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen iskender ustaya git 51lik borudan beyin kıvırsın sana

  15. #15
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vay uygulama güzel fakat şanzuman olayı zorlamıştır herhalde ?
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  16. #16
    drahte1905 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Tc / Ist
    Mesaj
    146
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı doush Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Özgün abiye bir kaç soru sordum merakımdan. Bu insanlar motoru ne kadar süre kullanabildi , şehiriçinde kullanabiliyorlar mı rahat yoksa sadece yarışmaya yönelik mi hazırlandı diye. Bir de üstündeki parçalardan 266 WHP birazcık fazla değil mi demeye getirdim olayı. Hala cevapları bekliyorum, müsait olduğunda cevaplar sanırım
    Motorun omrunu motorun outputu degil kullanilan malzemenin kalitesi, projenin saglamligi ve isciligin keskinligi belirler, motorlar neden kirilir ? Yag yetmez yatak sarar, hararet olur conta yakar, malzeme formunu kaybeder eder kol cikarir subap keser

    Simdi sen inconel subap - titanium rod kulanir, dry sump kullanir, egik radyator kullanirsan, headworku 5-axis cnc de yapar, pistonlari kaplatir, blok ve crangi cyro treatment yada nitrit kaplatirsan bu etkileri azaltirsin, hedefledigin guce ve omre gore planini saglam sekilde yaparsan istedigin omurde istedigin gucu alirsin, ama olur olur yerdeki kiymik motora kacar gine motor patlayabilir ama isin asli ayni marka ayni model iki motor ikiside 266whp olsun birinin omru digderinin katlari olabilir olayin asli maliyettir [Her zaman en pahali en az rastlanir parcalari kullanmak motorun omrunu artirir diye bir genelleme yok]

    OZ 266whp aldim diyorsa almistir keza o arabada Hollinger sanzuman var, klima yok, bir cok vacumm hatti cikmis, tesisatin buyuk kismi yok, far yok havalandirma resistor yok, jantlar frenler hafif rotasyonal kutle dusuk

    Kisacasi 266whp OZ un soyledigi setupta cok makul bir rakam boyle bir araba icin aksi halde zaten OZ dogrulari konusmamis oluyor

  17. #17
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı drahte1905 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Motorun omrunu motorun outputu degil kullanilan malzemenin kalitesi, projenin saglamligi ve isciligin keskinligi belirler, motorlar neden kirilir ? Yag yetmez yatak sarar, hararet olur conta yakar, malzeme formunu kaybeder eder kol cikarir subap keser

    Simdi sen inconel subap - titanium rod kulanir, dry sump kullanir, egik radyator kullanirsan, headworku 5-axis cnc de yapar, pistonlari kaplatir, blok ve crangi cyro treatment yada nitrit kaplatirsan bu etkileri azaltirsin, hedefledigin guce ve omre gore planini saglam sekilde yaparsan istedigin omurde istedigin gucu alirsin, ama olur olur yerdeki kiymik motora kacar gine motor patlayabilir ama isin asli ayni marka ayni model iki motor ikiside 266whp olsun birinin omru digderinin katlari olabilir olayin asli maliyettir [Her zaman en pahali en az rastlanir parcalari kullanmak motorun omrunu artirir diye bir genelleme yok]

    OZ 266whp aldim diyorsa almistir keza o arabada Hollinger sanzuman var, klima yok, bir cok vacumm hatti cikmis, tesisatin buyuk kismi yok, far yok havalandirma resistor yok, jantlar frenler hafif rotasyonal kutle dusuk

    Kisacasi 266whp OZ un soyledigi setupta cok makul bir rakam boyle bir araba icin aksi halde zaten OZ dogrulari konusmamis oluyor
    Söylediğiniz her şeye katılıyorum zaten ömrü uzatmak imkana bakıyor. Özgün abi oraya sadece stroker kit itb ve eksantrik yazmış. Böyle düşünülünce yani sadece bunlardan oluştuğunu düşündüğümüzde 266 whp dedim. Bu yüzden ayrıntı istedim siz de bir kısmını cevapladınız.Ben sadece sorularımın cevabını bekliyorum ve beklediğim şeyler böyle şeyler
    İşaretlediğim kısımlar da ;
    O S2K hakkında bilgim yok ki onu soruyorum dünden beri bana biraz fazla geldi gücü ama böyle şeyleri ekleyince ok neden olmasın diyorum Günlük kullanıma uygun mu diye sordum zaten sorma amacım da buydu.

    Edit: Sanki yazdıklarım ben inanmıyorum böyle bir güç çıktığına falan filan diye algılanmış ama alakası yok sadece bilgi, bilgi , bilgi
    Alıntı DeNNis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen iskender ustaya git 51lik borudan beyin kıvırsın sana

  18. #18
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    araç levent abinin arabası
    toda 2.2 stroker
    Spec c egzantirikler
    12 sıkıştırma
    toda itb
    550 cc enjector
    Toda headers
    titanyum egswozt ama bilmiorum neolduğu 70mm

    Aem ems
    toda yay
    toda sapka
    subab Ne marka hatırlamıyorum
    Holinger sıralı şanzıman
    Yazimmi daha
    Yakıt 100 oktan sadece


    Dyno dynamicste motorda 311 civarı çıkmıştı 2 sezon atmosfeikr yarıştı dewamli tepesindeydi sahibi sıkıntı olmadı istereniz 2.2 stokerı heemen satabilir
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  19. #19
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Teşekkür ederim Özgün abi diğer şeyleri de ekleyince o gücün çıkması normal olmuş
    Alıntı DeNNis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen iskender ustaya git 51lik borudan beyin kıvırsın sana

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •