O arkadaş 120 liklerden yol çıkarak söylemiş sanırım. 120 hp lik fiesta için fabrika kiti var egzoz filtre ve yazılım ile 140 hp. hatta daha iyi bir filtre ile daha iyisi mümkün olabilir.
Azim Oto Özel Ford Servisi
http://www.azimfordservisi.com/
İngiltere de Yeni ford fiesta zetec s, titanium ve sport a 1300 euro ya mountune kit uyguluyor ford team rs. Sonuç olarak hacim artırmadan atmo olarak 140 hp@6750 170@4250 nm cıkarmışlar 1596 cc den ancak bu araç 120 hp den 140 a çıkmış
0 100 7.9 s
139 g/km CO2
Maksimum güç devrinde bmep değeri 168,7 psi, yani ünlü japon 1.6 hacimlerine yakın değerlerde hava emebiliyor.
iyi bir yazılım yaptır air cold intake kit ve komle egzoz yaptır. headers ile beraber kaybettiginin fazlasını alırsın![]()
[QUOTE=akın;1504128]aynen katılıyorum atmosferik arabanın 15 hp güç aldıgını bir yazılımdan ilk defa duyuyorum . bu benim kerim usta işine döndü aynı
konumdaki 3. vtecturbo adlı arkadaşımızı yazdıgı yorumu okursanız nedemek istedigimi anlarsınız![]()
http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=55954
pek yeri değil ama 1.6 focus motorlarından laf açılmışken sorim dedim (kısmet olursa maddiyatı düzenlenebilirse 1.6=>2.0 swap fikri varda)![]()
ankarada sigorta-muayene işleriyle uğraşan bi tanıdık seneye kesin olarak motor numaralarının kalkacağını söyledi bi bilgisi olan varmıdır acaba doğruluk payı varmı bunun?
teşekkürler şimdiden
N/A olarak ben 20 hp aldım vtec2 den, fakat 1.6 focus un bukadar güç alabileceğini hiç sanmıyorum çok hantal bi araç bana göre, heleki headers-egzoz-yazılım ile ki birde söylenilen 140+
100 hp lik focustan stock internalle N/A 125+ alanın elini öperim
sonra bide gel deneyelim derim![]()
MTM-PROSTOCK GARAGE
Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
o focusun ecu'su bitiriyo ortalığı ya :/ illa bişey yapılacaksa sanırım ilk ecu değişimi şart oda 1.6 için gereksiz..![]()
sponsor varsa bizim fiestaya girişiriz 4 ileri otomatik.stock vs stock focusu geçebiliyor biraz. :P
Bence sen her forumda okuduğunu ciddiye alma.. Piston kolları gayet sağlam..
Ben 0.48 bar ile 180 hp aldım. Hadi sendeki 100 hp motor olsa o da aynı basınçlarda rahat rahat 150 hp civarına ulaşırsın. Kompresyonu düşürmeden daha fazla basmak gereksiz risk.. Kaldı ki 150 hp aldığın motor 220 nm civarı tork veriyor. Gayet yeterli o araba için.
Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami
--..-.----.-..
abi senin s.c konusunu yeni okudum bunu sorim diyodum o forumlar yüzünden arabadan soğumuştum resmenteşekkürler ..
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)