e36 321lık m3 haeders e36 son susturucu 65mm*2 duz boru 252-248 derece egzantırık
kutu ıcı k&n fılıtre, e36 m50 325manıfolt, port polış ve yazılım(7500devır redlıne) hafıletme 60,70kg yuruyende ıyılestırmeler amort yay fılan,
Printable View
guc neydı reşit
atmosferik çok zevkli olur 6 silindir makine ne güzel ses çıkar :D
270 super yav bıldıın m3 olmus :) top speed de kpro ctr ılede yururmus ozaman
4 de 250 yapmaması için 5 de 260 larda kalması içinde 320i diff takılır. Araç kudurur. Ama kimse yapıyormu bu modları?? tabiki hayır.
yavaslamaması lazım hızlanırken ılgınc
eğri hıza göre değılkı devıre göre tork egrısı 2 de 70-100 yapsanda aynı tork bandını kullanıorsun 70-120 yapsanda
kısalmış oranlarda aynı torku daha az dırence karsı kullanıorsun.
Vanos un değişken veya tek kademede olması o egsantriği takamamanız anlamına gelmez. Önemli olan egsantrik derecesi ve full liftidir. Bakılması gereken piston en üstteyken subaplara ne kadar yakın bunu bilip full lifti uygun olan egsantriği seçmektir.
286;likdaki vanoslar individualdir.
286da tek vanos var. Vanoslar yok yahu...