User Tag List

Sayfa 4/4 İlkİlk ... 234
76 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: e36 3.28 atmo mod??

  1. #58
    BMK TypeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    2.999
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M///maniac Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sizin araçta tam olarak neler vardı???
    e36 321lık m3 haeders e36 son susturucu 65mm*2 duz boru 252-248 derece egzantırık

    kutu ıcı k&n fılıtre, e36 m50 325manıfolt, port polış ve yazılım(7500devır redlıne) hafıletme 60,70kg yuruyende ıyılestırmeler amort yay fılan,

  2. #59
    sword - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul Üsküdar
    Mesaj
    4.548
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    guc neydı reşit

  3. #60
    BMK TypeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    2.999
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sword Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    guc neydı reşit
    murat 270hp lerdeydı

  4. #61
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    atmosferik çok zevkli olur 6 silindir makine ne güzel ses çıkar

  5. #62
    M///maniac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.274
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BMK TypeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    e36 321lık m3 haeders e36 son susturucu 65mm*2 duz boru 252-248 derece egzantırık

    kutu ıcı k&n fılıtre, e36 m50 325manıfolt, port polış ve yazılım(7500devır redlıne) hafıletme 60,70kg yuruyende ıyılestırmeler amort yay fılan,
    63 mm tek var bnde çiftemi dinmeliyim ve bn max 7100-7200 dönücem 7500 le sıkınt çıkmadımı

  6. #63
    BMK TypeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    2.999
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M///maniac Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    63 mm tek var bnde çiftemi dinmeliyim ve bn max 7100-7200 dönücem 7500 le sıkınt çıkmadımı
    cıkmadı, 4 de 250 yaklasıyodu

  7. #64
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.159
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BMK TypeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cıkmadı, 4 de 250 yaklasıyodu
    Ooo maşallah. Orjinal son dişli ile mi.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  8. #65
    sword - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul Üsküdar
    Mesaj
    4.548
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    270 super yav bıldıın m3 olmus top speed de kpro ctr ılede yururmus ozaman

  9. #66
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4 de 250 yapmaması için 5 de 260 larda kalması içinde 320i diff takılır. Araç kudurur. Ama kimse yapıyormu bu modları?? tabiki hayır.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  10. #67
    BMK TypeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    2.999
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    4 de 250 yapmaması için 5 de 260 larda kalması içinde 320i diff takılır. Araç kudurur. Ama kimse yapıyormu bu modları?? tabiki hayır.
    benım aracıma ben 293 orjınal dıff soktum, 315 e36 m3 dıff taktım araba barız yavaşladı aynı gun soktum

  11. #68
    BMK TypeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    2.999
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sword Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    270 super yav bıldıın m3 olmus top speed de kpro ctr ılede yururmus ozaman
    kanka k-pro degıl egzantirikgıde gecer uzunda

  12. #69
    M///maniac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.274
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BMK TypeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benım aracıma ben 293 orjınal dıff soktum, 315 e36 m3 dıff taktım araba barız yavaşladı aynı gun soktum
    4 te 250 de inanılmaz uzun ama bncede kısa bi dif gerekir sizin setuba...

  13. #70
    sword - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul Üsküdar
    Mesaj
    4.548
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yavaslamaması lazım hızlanırken ılgınc

  14. #71
    BMK TypeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    2.999
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sword Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yavaslamaması lazım hızlanırken ılgınc
    tork egrını tamamlamadan vıtes atıncada bı anlamıyo yok, her arabada kısa ıs yapmaz bence, şanzıman dıiff herşey etken ıyı ayarlamak lazım,

  15. #72
    sword - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul Üsküdar
    Mesaj
    4.548
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eğri hıza göre değılkı devıre göre tork egrısı 2 de 70-100 yapsanda aynı tork bandını kullanıorsun 70-120 yapsanda
    kısalmış oranlarda aynı torku daha az dırence karsı kullanıorsun.

  16. #73
    BMK TypeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    2.999
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sword Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eğri hıza göre değılkı devıre göre tork egrısı 2 de 70-100 yapsanda aynı tork bandını kullanıorsun 70-120 yapsanda
    kısalmış oranlarda aynı torku daha az dırence karsı kullanıorsun.
    kanka ben hep denedıgım aracla dıff 315cektım denedım adam gectı tabı bende soktum aynı gun

  17. #74
    Dino® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    383
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vanos un değişken veya tek kademede olması o egsantriği takamamanız anlamına gelmez. Önemli olan egsantrik derecesi ve full liftidir. Bakılması gereken piston en üstteyken subaplara ne kadar yakın bunu bilip full lifti uygun olan egsantriği seçmektir.

  18. #75
    ReßeL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    New York - Maçka/IST
    Mesaj
    1.675
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    286;likdaki vanoslar individualdir.
    ///Mürüvvette endaze olmaz.

  19. #76
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    286da tek vanos var. Vanoslar yok yahu...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •