-
12.2 Sıkıştırma ile avans sorunu yaşayabilirsiniz. Bence 11.2 sıkıştırma alıp birde taşlama var ise zaten 11.5 gibi bir sıkıştırma oranı olacaktır. Piston çaplarınız dikkatimi çekti. Eğer mantığınız olmuşken olsun ise bence çapları büyüttükten sonra direk 80 mm takmanız daha doğru olurdu diye düşünüyorum. Projenizde başarılar dilerim. Kazasız belasız.
-
nazmi kardeşim kapağın daha önce alttan alınmışmı?
gti a sadece ince conta koyup 2 boy öne geçtiği söylentileri vardı bi ara.
yanılmıyosam stock sıkıştırma 10.8:1 den 11.4:1 e çıkıyo. 12.2:1 le neler olur bilmiyorum.bende yapcaktım ama dokunamadan satma kararı aldık.benim yerimede sen yap bari.
şimdi asıl sorun 12 ve üzeri sıkıştırmada kapak saplamaları dayanırmı?
307 pistonu vs nedir? yine pt52 koyulduğu için subapların yerleri açılacak.torna işi girmiş pistondan ben hayır beklemem açıkcası.
m52 nin çapı: 80.3mm
şöyle bişi var mesela honda cbr 600rr da sıkıştırma oranı 12.2:1 suzuki gsx 1300r da sıkıştırma oranı 12.5:1 hatta kawasaki zx6r(636) nın sıkıştırma 13.5:1 bu sıkıştırmalarda amcalar 13000 14000 dönüyosa 95 oktan koyup demekki bu işin sırrı ayarda.ayarıda çiple miple değil beyinle halledeceksin.
9000 dönme işini ben gerekli bulmuyorum rollde.8700 limit koyarsın 1 2 dayarsın 3 4 5 8200 8300 kafidir.
unutmadan 79mm ye gerek yok.78.5 ve 79mm ler arasında bi kaç boy oynayanlar var.fazla büyütmeki ilerde stock a çevirirsen dönüşüm kolay olsun...
kolay gelsin sana şimdiden.
-
Yorumları tam okumadım ama yorumuu söyliyim.
M 52 kullandım rodajı falanda iyiydi hiçbir sıkıntı yaşamadım ben sadece sekman kırmıştım.Şöyle söyliyim fiayt ve performans bakımından M52 gerçekten güzel bir piston tek sıkıntısı eteklerinin yani piston altını tamamlayan eteğin 2 parça olması buda bazen dirençsizlik yüzünden kırılma yapabiliyor bunları ben yaşamasamda gördüm daha önce.Tabi bunun gerekçesi başka birşeyde olabilir ama gördüm gözümle...
Wiseco 11.5 te kullandım ondan bir sıkıntı yaşamamıştık