tamamda bıde o işe cesaret edecek vtec2 ci lazım :D
erkut ücret almam vtec2 sını zıyan edebılecek varsa derse eger arabayı ankaraya bırakırım bır haftalıgına :D
Printable View
vefat eden arkadasimla 1 hafta once bunu konusmustuk kendi gitti projesi kaldi :rolleyes:
http://i33.tinypic.com/10yi2q9.jpg
vtec kapak tesisatsiz calisirmi peki sadece kapak... selenoidlerin ucu bos baglantisiz sadece kapagi oturturup vtec acmadan
tabiki mümkün ancak herşeyden önce vtec2 ye d17 krank direk oturuyo hacimle başlanabilir crowerda kollar mevcut yani 400+ için hiçbi engel yok
ahahah 1 haftada bitmez iş ycp vitara pistona en benzerlik gödteren piston d17 pistnudur 0.27 90 değil de 94.4 storkla beklentilerin ötesinden bi setup çıkar ortaya vtec2 ler için lsd de mevcut yani mantıklı rakamlara çk verimli güçler çıkar da deneyecek adam yk dediğin gibi
evet direk takın çalışır sadece vtec açmaz eğer ef kasay takrsanız çk yüksek sıkıştırma eder tadından yenmez
bi de bana bununla ilgili pm atmışsınız kendi bilgisayarım bakımda emanet pcyle girdiğim için her zaman yazamıyorum 536 692 47 25 cep numaram arayıp sorabilirsiniz
kafayı kırmanın arefesindeyim zaten boyuna gaz vermeyın ahahah :D
bu d17 krankın en güzel yanı çok hafif olması aslında yani hacim verirken b20 misal gücü piç etmiyo i es lerde aslında b16 kolu ve 2.5 mark2 toyota pistonuyla 16psi kullanan insanlar mevcut ama bu kranka sadece crover kollar oluyo dah ince kol yuvaları mevcut bu da ağırlığı daha aşşağı çekiyo bunları başarılı bi egzantirikle turboda düşünürsek :)) çk kmik bişey çıkıyo ortaya dartnla d18 öyle kolayki conta i es emme typer TB falan yine bir sürü oem destekli parça var 300 hp gündelik çok garip bişey olur gerçekten COP ateşleme mevcut krank okuyucusu var plug & play k pro aem ems gibi bi sürü ecu desteği
vtec2 aslında en yüklenesi model :hahaha: ama kimse bilmiyo
benimkisi can sıkıntısı :))
Vtec2 motor olarak çok cimri ben çok beğeniyorum ama yüklenebileceği hiç aklıma gelmedi aile arabası olduğu için midir nedir
vtec2 den bir cacık olmaz diyen arkadaşlara selam olsun, demekki üstatlardan bilgi almadan havadan atıp tutmamak lazımmış.
biz bolt on parçalar ile motor içini ellemeden gayet güzel yürüttük, üst sınıf araçları geçtik. kaldı ki erkutun dediği gibi hacim artar tb egzantrik yüksek cr vs. üstündeki şanzımanla çok zevkli olur.
Üzerindeki şanzuman gerçekten oranları iyi ayarlanmış kısacık :) Emrenin arabadan biliyorum çok güzel ivmeleniyordu o haliyle. Daha fazlası yapılırsa neler olur düşünmek bile güzel.
erkut arabayı ne zaman bırakayım garaja pampa :D