User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
48 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: d16a9 Emme Manifoldu

  1. #20
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.583
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peki ufak tefek bir işlem yapsak B16 veya b18 lerin oem manifoldlarını d16 ya takamazmıyız?

    Yanı çok başarılı emme manifoldları var?

  2. #21
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.583
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı capcapca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    erkut abi mertcanla bi probleminizmi var?
    bi problemim olsa telefonda halledebilecegim kadar yakın arkadaşım
    buralara yazmam

  3. #22
    ÇAĞAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    TÜRKİYE/ANKARA
    Mesaj
    405
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M///maniac Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sennn dedigin tuner srisi için belki ama pro serisinde bnce durum bu deil...

    pro serisi daha da sakat bence...skunk ın sitesine bakarsanız dyno üzerinde yapılan 2 test verisinde , birinde 4hp diğerinde 6hp veriyor...yalnız sorun bunları 7300 devirde vermesi yani sen döneceksin ki 9000 al o zaman , tr de hangi si dönsün 9000 o yüzden mantıksız geliyor. (çıtır modlu araçlarda)

  4. #23
    ÇAĞAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    TÜRKİYE/ANKARA
    Mesaj
    405
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MeRtCaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki ufak tefek bir işlem yapsak B16 veya b18 lerin oem manifoldlarını d16 ya takamazmıyız?

    Yanı çok başarılı emme manifoldları var?
    erkut abi kesin bakmıştır ona kaçırmaz o ama uydurabilsek ne kadar güzel olur b18c5 inki fln

  5. #24
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MeRtCaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki ufak tefek bir işlem yapsak B16 veya b18 lerin oem manifoldlarını d16 ya takamazmıyız?

    Yanı çok başarılı emme manifoldları var?
    malesef yapılması gereken hiç de ufak tefek işlemler değil bi ara ikisinin de contalarını üst üste incele ve bunu uydurmayı dene anklından eminim yenisini yapma fikri geçer

    Alıntı MeRtCaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bi problemim olsa telefonda halledebilecegim kadar yakın arkadaşım
    buralara yazmam
    yalan söylüyo hiç aramaz bugün ben aradım hatta

    Alıntı ÇAĞAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    pro serisi daha da sakat bence...skunk ın sitesine bakarsanız dyno üzerinde yapılan 2 test verisinde , birinde 4hp diğerinde 6hp veriyor...yalnız sorun bunları 7300 devirde vermesi yani sen döneceksin ki 9000 al o zaman , tr de hangi si dönsün 9000 o yüzden mantıksız geliyor. (çıtır modlu araçlarda)
    hp değil gücü nereden alıp nereye taşıyosun bu emme için geçerli değil tüm yöneldiğin setup için geçerli bişey gücü aktardığın bölgeye güç taşırsan hp değerini bilmem ama o şey güzel yürüyecektir bi de her parça hep aynı hp leri vermiyo yani gaz kelebekli sıkıştırmalı portları işli bi araçta farklı yerlerde farklı değişiklikler görmem mümkün bence si motoru gücü üst devirlere taşıdığında ve aktardığında sinir bozucu bi makine haline geliyo
    ECUTECH İstanbul

  6. #25
    jdmpoint - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul/Türkiye
    Mesaj
    234
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yoo alıntıyı yanlış kişiden yapmış



    işte orda yanlış düşünüyosun o zaman rbc de o kadar büyük değil k20 ye nasıl güç veriyo biz ilk si yüklerken kendi manifodlunu polishledik ardından skunk2 taktık ve daha fazla verim aldık yani direk denendi diyebilirim o portların dar ve uzun oluşu flowa hızkatıyo ve arkadaki hazne oldukça geniş

    ben kendi deneyip gördüğüm deneyimi yazdım portların düz olması durumunda haklısın flow a hız katabilir ama hakkıyla yapılmış portları genişletilmiş ve polishlenmiş bir si manifoldunun yerini tutacağını hala zannetmiyorum ve benim elimde yaparken skunk2 emme de vardı yanyana koyup gayet güzel karşılaştırma imkanımda oldu ana kazan si ınkisi daha büyük...

  7. #26
    M///maniac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.274
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı jdmpoint Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben kendi deneyip gördüğüm deneyimi yazdım portların düz olması durumunda haklısın flow a hız katabilir ama hakkıyla yapılmış portları genişletilmiş ve polishlenmiş bir si manifoldunun yerini tutacağını hala zannetmiyorum ve benim elimde yaparken skunk2 emme de vardı yanyana koyup gayet güzel karşılaştırma imkanımda oldu ana kazan si ınkisi daha büyük...
    senin dedgin emme tuner sierisi bn almıstım o emmeyi takmadan sattım tuner serisi o radardan almıstım hatta takmadan sattm

  8. #27
    jdmpoint - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul/Türkiye
    Mesaj
    234
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M///maniac Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin dedgin emme tuner sierisi bn almıstım o emmeyi takmadan sattım tuner serisi o radardan almıstım hatta takmadan sattm
    o bizim mehmetindi bende pro serisi vardı.sohc vtec yaptığımız bi arkadaşa sattım...

  9. #28
    M///maniac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.274
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı jdmpoint Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o bizim mehmetindi bende pro serisi vardı.sohc vtec yaptığımız bi arkadaşa sattım...
    sen muratın arkı ayhansın dimi simdi tanıdım seni

  10. #29
    jdmpoint - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul/Türkiye
    Mesaj
    234
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet ayhanımda bikaç tane murat arkadaşım var

  11. #30

    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    JG Engine Dynamics te D16A9 için race ve street serisi emme manifoldları mevcut.Kendi manifolduyla uğraşıp boşa vakit harcamayın.

  12. #31
    M///maniac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.274
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı jdmpoint Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet ayhanımda bikaç tane murat arkadaşım var
    radardan motort parçaları alırken tanısmıstık b.evler murattan basediorm jg engineeri n emmesini bnde gördm fakat erkut abi pek önermio bakalım bnde sıra emmede bnde emme takıcam ama karar vermek ve para bulmak lazım

  13. #32
    ÇAĞAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    TÜRKİYE/ANKARA
    Mesaj
    405
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CRX_Power Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    JG Engine Dynamics te D16A9 için race ve street serisi emme manifoldları mevcut.Kendi manifolduyla uğraşıp boşa vakit harcamayın.


    vakitten ziyade verdiğin bütçeye karşılık aldığı güç önemseniyor burada....skunk2 veya edelbrock nereden baksan tr gelişi en iyi ihtimal 500tl + plate alıcaksın veya yaptırıcaksın 150-200 arası + taktım söktüm attım tuttum derken...geldi sana 750-800 sonuç (değişti heralde , tabi tabi değişti , değişmiştir , değişti gibi olmamalı , 800 tl bayılmışsın sonuç olarak...

  14. #33

    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Skunk2 veya edelbrock manifoldlar D16a sohc serisi için yapılmış manifoldlar.Fakat bu JGE firması D16a dohc serisi için üretiyolar bu manifoldları yani Skunk veya edelbrock la bunu kıyaslama.Veya hiçbiriyle uğraşma bitane custom ITB yap en azından emeğinin karşılığını alırsın.

  15. #34
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CRX_Power Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Skunk2 veya edelbrock manifoldlar D16a sohc serisi için yapılmış manifoldlar.Fakat bu JGE firması D16a dohc serisi için üretiyolar bu manifoldları yani Skunk veya edelbrock la bunu kıyaslama.Veya hiçbiriyle uğraşma bitane custom ITB yap en azından emeğinin karşılığını alırsın.
    kaç sıkıştırmaya
    ECUTECH İstanbul

  16. #35

    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kaç sıkıştırmaya
    Neyi sorduğunu anlamadım ?

  17. #36
    M///maniac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.274
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CRX_Power Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Neyi sorduğunu anlamadım ?
    sanırım 9.3 cr bi makinada ıtb nın ne alaka oldugunu sormus

  18. #37
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MeRtCaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki ufak tefek bir işlem yapsak B16 veya b18 lerin oem manifoldlarını d16 ya takamazmıyız?

    Yanı çok başarılı emme manifoldları var?
    takarsın ve hiçte zor olmaz, yeterkı port eksenleri tutsun bırbırını gerisi kolay

  19. #38

    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sıkıştırma için mutlaka yüksek olması verim bakımından artık olur.Ancak D16 dohc motorlar için yüksek sıkıştırma üreten bir tek firma var onunda ortalama geliş maliyeti 750 800 dolar civarında ve sıkıştırma 11:0 gibi bir değer veriyo.Veya d16 sohc ların sıkıştırmalı pistonunu kullanırsın ancak dohc ların silindir kapak cc si yüksek olduğu için max 10-10.5 civarı bi sıkıştırma sağlar.Bunlarla bukadar uğraşmanın anlamı yok benim fikrim.

    Ayrıca b16 veya b18 in emme manifoldu takılabilecek gibi değil flanşla fln olacak iş değil yani,runner lar arası mesafe çok farklı birbirinden.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •